ALTIN ONS

$1201.6100

Güncel: 07:24:19

USD/TL

2.2176

07:24:19

EUR/TL

2.7469

07:24:19

PARİTE

1.2387

07:24:19
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

PARİTE 1.2387 07:24:19
EUR 2.7469 07:24:19
USD 2.2176 07:24:19
ALTIN ONS $1201.6100 07:24:19

Güncel Gram Altın yorum ve fiyatları

  • Son Güncelleme: Kapanış
  • Alış (TL)
  • Satış (TL)
  • Durum
  • Önceki Fiyat (07:22)
  • 84.7730
  • 85.6300
  • 0.0000%

Yorumlar (962943)

Diğer yorumları göster

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0

6tın ()

hiç fon çıkışının gelmemesi düşündürüyor beni alsammı diye ne dersiniz arkadaşlar alım yapayım mı

0

firakk - misafir kullanıcı ()

1253 hahada

apokalipto için cevaplandı (yorumu göster)

1

apokalipto ()

hayırlısı olsun inşalla

Jokerxx için cevaplandı (yorumu göster)

1

GEZGİN660 ()

Altın düşecek diyenler tl de olanlardı altına dipten girmek için hatırlatayım..

0

Jokerxx ()

bi ülkede Müslüman iş adamları bile mb uyarıda bulunup bişeler yap diyorsa. yapmaları gerekiyor. ayrıca faiz ertırımında süre koyabilirler. meseal siyasi gerginlikbte ine kadar faizler 200 baz artıtıldı gibisndein

0

kenan - misafir kullanıcı ()

bence millet agzına gelen yorum yapıyor boş boş yorum yapılıyor 1 hafta önce altın düşecek deniliyordu altını sattık 85 den ne oldu hala yükselişte boş adamlar boş yorum yapmasın bilmeyenler si harbiden bişey biliyor zannetiyor

0

Jokerxx ()

neyi anlamadınız

ela21 için cevaplandı (yorumu göster)

0

cok bilgicler var ()

ekonomi uzmanımı oldunuz burda bloombergtv ızleyıp yorumculuk yapmayın sızın egolarınızı tatmın edeceksınız dıye bos bos konuşmayın

0

GEZGİN660 ()

Ons şu an düşük zaten 1260 lar an meselesi..

0

ela21 ()

tam anlayamadım

Jokerxx için cevaplandı (yorumu göster)

0

KEKO ()

hadi iyi geceler millet yarın sabaha kadar burda bi tık olmaz

0

Haki ()

Ons nezaman düşer tahmini olan

0

apokalipto ()

pardon ya 21900 yalnış oldu

apokalipto için cevaplandı (yorumu göster)

0

6tın ()

aynen öyle o seviyelerde en yüksek seviyeler olmalı 2014 sonu için verilen rakam 2. 10 olabilir tahminleri vardı

LimitLess için cevaplandı (yorumu göster)

0

Jokerxx ()

ben erken sattım gene. kısmet

apokalipto için cevaplandı (yorumu göster)

1

ukaşe ()

hikayenin sonunuda anlamış olduk böylece

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

0

Jokerxx ()

müsiad bile bekliyor. )

0

esmer_06 ()

ocakta faiz artırımı gelmez emin ol

0

tekniker ()

Arkadaşlar 88den aldımm. 2 haftada millete kanarak 500 lira zarar ettim. bundan sonra töbe böle bişe yapmayacağım

0

apokalipto ()

bene 21925 sattım bende bekliyorum şuan grama gircem

Jokerxx için cevaplandı (yorumu göster)

-1

fako1986 ()

eyvallah keko baskan )

KEKO için cevaplandı (yorumu göster)

0

6tın ()

dolar ülkenin ekonomisine bağlı güçlü bir ekonomisi olan ülkenin parası değer kazanır bizim ülkemiz gelişmekte olan bir ülke ve olaylar ile bu halde ama ons dünya ülkelerine ve fed e bağlı ikisi ayrı şey bence şuan için

esmer_06 için cevaplandı (yorumu göster)

-1

KEKO ()

: ))Alem adamsın başkan iyi eğleniyon yorumların süper böyle devam reis

fako1986 için cevaplandı (yorumu göster)

0

esmer_06 ()

boşta kalmasın altın al bari

0

Jokerxx ()

sattımv alla 2187 den sen ne yaptın.

apokalipto için cevaplandı (yorumu göster)

0

scan ()

peki şu an altın alınır mı

esmer_06 için cevaplandı (yorumu göster)

0

esmer_06 ()

arkadaşalar altına her zaman girilir dolarla karşılaştırıldığında dolar düşerse ons çıkar - ons düşerse dolar çıkar. kaybınız olmaz. amma ikiside çıkarsa 2 kat kazanırsınız

0

6tın ()

hükümetin bu konularda reklamı yüksek biz geldiğimizde faiz %8 di şuan %5 der yükseltirlerse

LimitLess için cevaplandı (yorumu göster)

0

LimitLess ()

bu olasılık yüksek

6tın için cevaplandı (yorumu göster)

1

Jokerxx ()

hala aklım almıyor ons neden buralarda. galiba çin tatilinden dolayı. tuhaf mllietler kendilerine yeni yılu uydurmuşlar.

0

aytekugur ()

euro 2, 9254 alış 2, 9945 satış
dolar 2, 1248 alış 2, 1862 satış
altın beklemedeyim ama pişman olmam inşallah

0

angaralı - misafir kullanıcı ()

la bebeler sizin işiniz gücünüz yokmu laa... kaanburz 21 ocak benim doğum günüm merak edip durma: ))

0

xboy ()

keko kardeşim haklısın ama allah akıl vermiş bu aklı yanlış kullandık savaş çıkacak diye manipilasyona geldik anlayacağın 94, 4 tan girdik 5 aydır bekliyorum hareket yok merette (

0

fako1986 ()

kaslı temel reisim benımmm oyyy neler bılırmıs

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

0

Mrd47 ()

ben dayanamadım paramın 4/1 i kadar, sabah altına 88. 5 ten yatırdım :D

hugo için cevaplandı (yorumu göster)

0

GEZGİN660 ()

Dolarda altında euroda çıkışta hepsi birbirine bağlı ilerliyor alım fırsatı doğuracak düşüş dolar hariç olmuyor altında düşüş beklemek yerine dolara yatırım yapmak daha mantıklı tldekiler için..

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

6tın ()

şu da bir gerçek hükümet çok fazla faiz düşürdüğü 11 yıl içinde belki az birşey çıkartıp kuru aşağı çekmek te isteyebilir

0

salonmac ()

garanti satış: 87. 7580

0

kaanburs ()

arkadaşlar biri cevap versin 21 ocaktaki gelişme ne?

0

marin1903 ()

dün 1254 görür dedim gece için bakın yorumumuma bu gece 1260 ı test edecek gecerse sabah 1265 olcak onsu

3

FEMİNİST ()

fako1986 (4 dakika önce)

ben geceleri cıplak yatıyom bolece guzel kızlar ve altının 100e cıktıgını goruyom tavsıyedır

http: //altin. in/fiyat/gram- altin

Bu özürlü arkadaşın birileri üstünü örtsün
mazallah bir yerine FED pardon Yel girecek: ))

1

hugo ()

bu arada milletin yağmur duaları tuttu galiba ege bölgsi yağmurlu : ))

1

hope ()

doğru mantık

GEZGİN660 için cevaplandı (yorumu göster)

0

KEKO ()

: )) aynen abi yaa yeni üye olanlarda burayı bişey sanıyo soru soruyo bilende bimeyende uzman gibi cevaplıyo uzman olmayan yok filim resmen

fako1986 için cevaplandı (yorumu göster)

0

xboy ()

takip ettik 94, 4 tan aldık (

0

kaanburs ()

21 ocakta ne olacak arkadaşlar?

0

hugo ()

78 den girdim 83 den sattım 84 den girecektim cesaret edemedim cıkmaz dedim sürekli çıkıyo : )))

0

hkn ()

her denene inanma : ) takip et yeter kısa sürede işi kavrarsın :)

xboy için cevaplandı (yorumu göster)

0

serbaz ()

Ons bu seviyelerde oldukca 21 ocagi bekleyin 89 90 seviyesi kisa vadede satis icin makul . Ytd

0

xboy ()

öğlen bir arkadaş bir haftaya kadar 95 olur diyordu s

0

firakk - misafir kullanıcı ()

217 görse yine tırmanır

Belgin için cevaplandı (yorumu göster)

0

fako1986 ()

aynen keko başkan burdakı baskanlar beyaz tv deki ahmet cakarı gectıler sallama konsunda hahahaha

KEKO için cevaplandı (yorumu göster)

0

KEKO ()

aynen öyle millet burda geyik yapıyo ağa bide herkes borsa uzmanı : ))

fako1986 için cevaplandı (yorumu göster)

0

fako1986 ()

tamam temel reis

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

0

xboy ()

golden key bende 94, 40 tan almıştım (

0

hugo ()

hope bu rakamlardan girilirmi altına beklemek mi iyi fikrin?

0

dartanyan ()

1300 ons olsada zararımızı cıkarsak )

0

CAPPA ()

nerelerdesin
h. geldin

Belgin için cevaplandı (yorumu göster)

0

FEMİNİST ()

hkn (3 dakika önce)

1272 üstünde drenç falan yok en krıtik nokta burası işte

http: //altin. in/fiyat/gram- altin

En kritik bant 1250 bantıdır
kapanışlar 1250 nin aşağısı olursa
ONS kevgire döner.

0

marin1903 ()

onsun düşeşecek hali yok doların da hep yukselecek hali var 2. 30 a kadar yolu var ben olsam satmam kısa vadede 500 gramı

0

firakk - misafir kullanıcı ()

belgin sence dahaons artarmı görüşünne

Belgin için cevaplandı (yorumu göster)

0

golden_KEY ()

300 gr almıştım 84 liradan. Şimdi bozulur mu yoksa ocak sonunu mu bekleyelim

1

fako1986 ()

arkadaslar kemal sunalın dedgı gibi az iş cok laf slogan bu

0

KEKO ()

kaçtan almıştın xboy kardamısın şuann

xboy için cevaplandı (yorumu göster)

0

CAPPA ()

dalga geçiyorsun herhalde

xboy için cevaplandı (yorumu göster)

1

GEZGİN660 ()

Büyümeyi küçültmek hükümetin başarısızlığını tasdikler bunu yapmaz yapamaz..

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

xboy ()

500 gramım varda napayım satış fırsatı olabilirmi bu seviyeler S

0

marin1903 ()

1260 ı görür bence bu gece dun gece 1254 960 ta takıldı aşamadı bugun aşar 1260 a dayanır

0

1905 ()

patatesin 5 tl yi geçmesi bekleniyor

0

KEKO ()

çılgın seniii

fako1986 için cevaplandı (yorumu göster)

0

KEKO ()

yoğğğ olmacağğğ

xboy için cevaplandı (yorumu göster)

0

fako1986 ()

ben geceleri cıplak yatıyom bolece guzel kızlar ve altının 100e cıktıgını goruyom tavsıyedır

0

marin1903 ()

altın altındır dun giren bugun karda az az yukseltıyo garanti hiç değilse 95 e kadar rahat cıkar

0

LimitLess ()

mb nin çekimser kalması olası ihtimal. fakat kesinlikle artırıma gidilmez diye bir durum yok ayrıca mb çok satış yaptı etkin sonuç alamaması durumunda piyasalardaki ekonomi güvenindeki istikrarsızlık sürecek borsa düşmeye devam edecek

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

CAPPA ()

seneye bu zaman (

xboy için cevaplandı (yorumu göster)

0

hope ()

teşekkür ederim.
peki sen olsan faiz artırır mısın seçim öncesi? bu sorunun yanıtı beni kesinlikle faiz arttırımına gitmeyecekler sonucuna çıkartıyor işte

GEZGİN660 için cevaplandı (yorumu göster)

0

KEKO ()

nerde o günlerrr

xboy için cevaplandı (yorumu göster)

0

fako1986 ()

ruyanda olcak : ))

xboy için cevaplandı (yorumu göster)

0

xboy ()

95 ne zaman olacak üstadlar..

1

hkn ()

88. 39 burayı geçmsi lazım drenç noktası gr tl de

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

fako1986 ()

kaslı kız naberrr kazandrmadn yıne bana vercektn tiyo yaa

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

0

hope ()

birini bilmek yeterli, diğerini tahmin etmek zor olmaz. ama aldım tüyoyu: Pp

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

1

GEZGİN660 ()

Faiz artışı, fonlama maliyetini artırarak iç piyasada kredi maliyetlerinin artmasına ve özel sektörün daha yüksek maliyetle kredi kullanmasına neden oluyor. Kredi maliyetlerinin artması ayrıca iç talebi de olumsuz yönde etkileyerek, büyümeyi aşağı çekici bir etki yapıyor.

o yüzden faiz artırımı yapılmıyacağı kanısındayım..


yazdım.

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

hope ()

88de psikolojik satış baskısı var

hkn için cevaplandı (yorumu göster)

1

FEMİNİST ()

Esas FED in eşeğin kulağına söylediği önemli : )))

hope için cevaplandı (yorumu göster)

-1

GEZGİN660 ()

3 sene öncesinden daha büyük karışıklık var ülkede düzelmesi mümkün değil..

1905 için cevaplandı (yorumu göster)

0

hope ()

yazıyor musun

GEZGİN660 için cevaplandı (yorumu göster)

0

hkn ()

1272 üstünde drenç falan yok en krıtik nokta burası işte

0

hope ()

öyle birşey olursa ALLAH derim =)
1257 yeter bize, az çıksın sağlam çıksın

82_00 için cevaplandı (yorumu göster)

0

1905 ()

arkadaşlar altın tamam şu an ufak ufak artıyo fakat 3 sene önce asıl artış o zamandı 107 lere kadar çıktı aslında 3- 4 sene önceki fiyatlar altının gramı 4 sene önceki maaşınız veya kazancınız neydi çalışarak tabi ben ona bakarım tamam her şeye zam geldi aslında değişen bir şey yok altın aslında 3 sene önceye göre çok düşük

0

Mrd47 ()

devrem ben 10 bin 88. 5 ten yatırdım : D 40 bin kadar param var dğşerse onları kullanırım yükselirse kardayım zaten : D ilk yatırımı yapmış oldum.

GEZGİN660 için cevaplandı (yorumu göster)

0

82_00 ()

sert bi çıkış bekliyorum. stres birikti yukarı yonlü. 1250de çok takıldı. asaağıda gidemedi. 126x denemesi yapabilir.

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

hope ()

gel de şimdi admine özel mesajlaşma istiyoruz diye isyan etme

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

0

hkn ()

altını olan satmasın piyasayı takip etmeye devam edin derim

0

KEKO ()

TL ye mi geçsek ne yapsak düşermiki offf

0

hkn ()

buradan tarih vermek sakıncalı ama 21 i kılavyeden cıktı bir anda işte :)

0

FEMİNİST ()

Var ama kırmızı nokta : )))

ukaşe için cevaplandı (yorumu göster)

0

KEKO ()

kaçta kapanıyo bankalar

0

kenny ()

" 2014 Nisan ayında Çin, resmi altın rezervinin 5000 tona ulaştığını açıklayacak. Bu açıklama altının fiyatını yukarı fırlatacak. "
Jim Rickards

0

hope ()

bugün zor ama önümüzdeki günlerde bekliyorum açıkcası

82_00 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ukaşe ()

yani hikayenin bi sonu yomu

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

0

hope ()

kötüsün feminist! çok kötüsün =)))

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

0

GEZGİN660 ()

Arkadaşlar geçende açıkladım faiz artırımı yapamazlar sebebleri var görmeyen için yeniden yazayım

0

hkn ()

evet : )) ayın 21 ni beklemekte fayda var önce ne olur bilmem

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

82_00 ()

avrupa kapattıktan sonra deneyecektir muhtemelen

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

FEMİNİST ()

Herkesin yorumu kendine : )))

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

hugo ()

mb ne zaman dolar ihalesi açsa ons yükselise geçiyo

0

scan ()

gerçekten çıkar mı acaba bundan sonra altın

1

apokalipto ()

inşallah cumlemizin bol kazancı olsun

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

banu ()

altın ne olacak satmalımı sızce

0

kemal_23 ()

altın çıkar aga... (

0

hope ()

feminis FED ne göstermiş?

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

1

hope ()

a selam arkadaşım, senin de bol kazançların olsun inşallah

apokalipto için cevaplandı (yorumu göster)

0

CAPPA ()

geçen günlerde 1250 görünce tak diye bir satış geldi şimdi neden olmasın

0

FEMİNİST ()

Dolar endexi ve ABD 10 yıllıkların
yönü yukarı. Bu da ONS için iyi
haber değil

0

hope ()

helal
1270ciler giderek artıyor =) sinerjimiz yeter

hkn için cevaplandı (yorumu göster)

0

hkn ()

dedimya düşermiş şimdi : )))

1

ukaşe ()

vealeykumselam,

apokalipto için cevaplandı (yorumu göster)

0

CAPPA ()

abd den tak diye bir satış gelme olasılığı yıldızlı arkadaşlar yorum

1

hkn ()

1272 yi görmeden düşmeyecek bu ons gidişat öyle

0

apokalipto ()

selamün aleyküm hayırlı sohpetler bol kazançlar

1

AdukeT ()

haklısın ve bende artırım kararı çıkacağını düşünmüyorum

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

82_00 ()

1245e düş- e- meyen altın yönünü 1265 seviyelerine çeviriyor.

0

suskun23 ()

şimdilik iyi akşamlar bol kazançlar arkadaşlar

0

hope ()

yanlış mıyım? =)

AdukeT için cevaplandı (yorumu göster)

0

hkn ()

bakın 1251 oldu bile : ))

0

sah - misafir kullanıcı ()

ons 1255 olur gibi bugun

0

LimitLess ()

sorun burada yatıyor zaten ya çıkarsa

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

KEKO ()

abd ne zaman açıklanacak saat kaçta

1

AdukeT ()

alemsin hopecim artıyı hak ettin :)

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

CAPPA ()

bende kaçırdım işlerin yoğunluğundan aynı bende bilgisayar başında kafamı dövüyorum

Asilkan için cevaplandı (yorumu göster)

0

hugo ()

perşembe ne var valla aklım gidecek pazartesi yok salı yok cuma yok saat 15, 30 : )))99

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

Gaziantepli ()

abd açılalı 15- 20 dakika oldu. yatay seyir devam ediyor. bence alıcı yok, satıcıda yok beklemedeler. ama yüksekten satmak için fırsat kolluyorlar. ons bugün 1250 nin üzerinde kapatacak gibi.

0

ı_see_you ()

ons yükseliyor altın düşüyor. niye ne oldu ters orantı gidiyor

0

hkn ()

perşembe dananın kuyruğu yukarıya çıkacak bana göre milleti dahada şaşırtacaklar

hope için cevaplandı (yorumu göster)

-1

GEZGİN660 ()

2. 189 oldu

0

hkn ()

aynen 2. 19 kabullendiler bile şimdiden millet

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

muhsin özbay: ()

ons 1300 olursa altının gramı 91. 22 olur

0

hope ()

yarın düşer çıkar bu seviyede olur ama perşembe dananın kuyruğu kopar

hkn için cevaplandı (yorumu göster)

0

hkn ()

rahat olun perşembeyi bekleyin bence bugün pek bir şey olmaz

-1

GEZGİN660 ()

2. 188 şu anda

suskun23 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Gaziantepli ()

altın sabah açılış fiyatının 25 krş. aşağısında altın. bende onsun 1250 lerin altına gelmeyeceğini düşünenlerdenim. ons şu an yüksek değil, normal . kur çok oynak. günlük al- sat düşünenler altını değil doları takip etmeli. dolarda 1- 2 saat öncesine göre 1 lira geri çekildi. hep söylüyoruz karı gören satmalı. dahada yükselirmi diye tereddüt edip satmayanlar maalesef dizlerini dövmek zorunda kalıyor.

1

suskun23 ()

şaka yapmıştır.

GEZGİN660 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultra gold ()

ons 1300 olursa bu şelikde gr ne kadar olur*

0

hkn ()

şubatta düşüş olacak evet bence de

Jokerxx için cevaplandı (yorumu göster)

0

yolcu - misafir kullanıcı ()

Verende O alanda O nedir senden gidecej telasini grende mulk senin zannedecek..

0

hope ()

1242 altına inmesin yeter bize

TeM için cevaplandı (yorumu göster)

0

Big_Boss ()

ınsallah ya ben hala lanet poızyondan cıkamadım : ( 1195 ten satis var 100 ons bekliyorum )

TeM için cevaplandı (yorumu göster)

0

hope ()

evet kıramadı daha ve 50 değil 51de tutunursa garanti diyebiliriz

Onuruno için cevaplandı (yorumu göster)

0

TeM ()

ONs un 1240 seviyelerinin altını test edeceğini tahmin ediyorum...

1

AdukeT ()

şuan tl deyim ne yapacağını bilmediğimiz için doğal olarak almıyorum ama elinde altını olanın bu seviyeleri beklemesini öneririm... kıramazsa yukarı yönlü satarsınız... ha baktınız ki kırdı : ) kar bile elde etmiş olursunuz

KEKO için cevaplandı (yorumu göster)

0

KEKO ()

Sen TL demisin Aduket kardeş

0

hope ()

ons'un yönünü heran kestirebilmek mümkün olsaydı hepimiz kazanırdık altın baronları diye birşey olmazdı =)
ama şu gidişata göre hala 1270 umudum var. 1252 üzerinde tutunabilirse 1257- 1260 ve üstü kendiliğinden gelir diye düşünüyorum. ufak geri gidişlerle tabi

hugo için cevaplandı (yorumu göster)

0

kuyumcu_65 ()

altın cı kardeşim altın düşşermi sence bende kuyumcuyum bende 5 kilo altın satmışım zararım25 bin tl

Jokerxx için cevaplandı (yorumu göster)

0

Onuruno ()

bence daha 1250 yı kıramadı tamamen tutunmaya calısıyor.

hugo için cevaplandı (yorumu göster)

0

KEKO ()

90 ı görmesi lazım kardeşim yoksa zarardayım 90 ı görsün sıfırlanıp çıkmayı düşünüyorum bakalım

AdukeT için cevaplandı (yorumu göster)

0

Jokerxx ()

BENDE altıncıyım. ama 1261 üstü bence zor. ama olma ihtmailide var tabiki.

AdukeT için cevaplandı (yorumu göster)

1

hugo ()

hope 3 gün önce 1251 görcek hatta kırarsa 1270 dedin 1250 kırdı 1270 olmurmu sence?

0

hope ()

ankara eskişehir bursa

hugo için cevaplandı (yorumu göster)

0

suskun23 ()

sen ne kazanacaksın 1240 ın altına düşün ce

SuP için cevaplandı (yorumu göster)

0

hope ()

toplantıdan faiz arttırım kararı çıkacağına inanmıyorum ki ben

LimitLess için cevaplandı (yorumu göster)

0

SuP ()

ons 1240 ın altını görecek bugün..

0

artist ()

bence veriyle olmaz bu işler çıkar dersin ve çıkar : ))

0

Kratos ()

teknik olarak 1270 görebilir.

0

KEKO ()

aduket sence çıkarmı gram

1

hugo ()

her türlü ticaret diyosun nerde?

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

LimitLess ()

mb toplantısı sıkıntı yoksa 2. 2 beklentisi tabiki cazip fakat bu şartlarda beklemek zor

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

hope ()

emlakçıyım

hugo için cevaplandı (yorumu göster)

0

KEKO ()

çıkışa geçti hadi baaalım bi 90 ı görde zarar çıksınnn

0

FEMİNİST ()

Gün içindeki inşler çıkışlar önemli değil
kapanışı 1250 ve üzeri yaparsa 1260- 1270
bandına girecek. o zaman rahatlıkla 1300 leri
telaffuz edebiliriz yoksa HÜSRAN

Duryman için cevaplandı (yorumu göster)

0

AdukeT ()

zaten altını bekliyorum kardeşte şu 1270 den şüphe duymaya başladım :)

Jokerxx için cevaplandı (yorumu göster)

0

HERHANGİ BİRİ ()

altın alıp satan arkadaşlar sakın ha ne ekonomist yorumları ne uzman yorumları nede kişilerin yorumlarına bakarak hareket etmeyin, kimin dost kimin düşman olduğu belli değil, ben daha önce bu hatayı yaparak 3000 tl. zarar ettim. içinizden nasıl geliyorsa öyle hareket edin, inanın hiç zarar etmezsiniz, çünkü en iyi dost insanın içindeki dosttur.

0

doğuş ()

dolar japon yenine göre 0, 70 çine göre 0, 33 tl ye göre 0, 44 deger kazanmışken onsun yukarı çıkması kıritik gözüküyor dikkatli olmak gerekir

1

AdukeT ()

öyle görünüyor arkadaşım ne yazık ki

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

hugo ()

hope yanlış anlamazsan bişey sorcam ne iş yapıyorsun?

0

6tın ()

YARIN Kİ VERİLER

10: 00 Türkiye Çeyreklik İşsizlik Oranı 9, 9%
11: 00 Türkiye Bütçe Dengesi 6, 4B
14: 00 MBA 30 Yıllık Mortgage Oranı 4, 72%
14: 00 MBA Morgage Başvuruları (Haftalık) 2, 6%
15: 30 Çekirdek PPI (Yıllık) 1, 3% 1, 3%
15: 30 Çekirdek PPI (Aylık) 0, 1% 0, 1%
15: 30 New York İmalat İndeksi 3, 75 0, 98
15: 30 PPI (Yıllık) 1, 1% 0, 7%
15: 30 PPI (Aylık) 0, 4% - 0, 1%
17: 30 Benzin Stokları 2, 700M 6, 243M
17: 30 1, 633M 5, 826M
17: 30 Ham Petrol Envanterleri 0, 500M - 2, 675M
19: 50 Chicago Fed Başkanı Evans ın Konuşması
21: 00 Bej Kitap

0

Jokerxx ()

altınmı almak istiyorsun

AdukeT için cevaplandı (yorumu göster)

0

Kratos ()

yarın ki veriler de önemli
bence altn büyük ihtimalle yukarı yönlü olacaktır.

0

veriler ()

bizim veriler ne oldu acep...

0

hope ()

selametle aslan abi

aslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

Jokerxx ()

evet. uyrılarınaız için teşekkrü ederim

AdukeT için cevaplandı (yorumu göster)

0

tyk ()

3 aydır bekliyorum o aralar çok yüksekti.

0

hope ()

tahminimce çıkmaz abicim, 2. 19 ya görürüz ya görmeyiz yine aşağı salar.

İmam için cevaplandı (yorumu göster)

0

Duryman ()

malesef o seviye 1272 bunun altında kaldıkca satış yemeye devam eder yaklaşık bir haftadır bu seviyede bakalım nolcak önemli tabi 1250ninde üstünde olması.

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

0

AdukeT ()

bence de iyi yaptın tavanlarda geziyor şuan her an geri çekilmeler olabilir... ha ne kadar dersen 2, 167 nin altı zor görünüyor

Jokerxx için cevaplandı (yorumu göster)

0

Kratos ()

inşallah olmaz sen nediyon ya üç kuruş alsat kazanacak diye
bir sürü insan yüksekten alanlar var zararı büyük olanlar var
insaflı olun be

0

Jokerxx ()

tamamsaol )

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

kaanburs ()

Abd açık deil mi zaten

1

hope ()

akşama sorar soruştururuz bakalım durum değerlendirmesi yaparız

AdukeT için cevaplandı (yorumu göster)

0

Ferit23 ()

ons düşebilir dikkatli olun ve elinizdekinden de olmayın herkes iyi akşamlar bol kazançlar..

0

Müdürüm ()

inşallah ons 1180 olur birden bire

0

Jasienn ()

bu ons yine 1600 lere hangi tarihte gelir acaba (

1

aslan ()

şimdilik hayırlı akşamlar

0

FEMİNİST ()

ONS 1250 barajını aşmak için
mücadele veriyor.
1250 barajını geçip kalıcı olamazsa
HÜSRAN

http: //profil. altin. in/uye/6942

0

hope ()

rica ederim. tüyo alırsam yine uyarı yaparım

Jokerxx için cevaplandı (yorumu göster)

0

fatihonline ()

1255 kıramadı bı turlu ne zman bellı bı noktayı zorlayıp kıramyıyrsa ardından düşüş gelıor

1

AdukeT ()

yok yanlışın var ben bir çiziyorum 1264 çıkıyor bir çiziyorum 1268 çıkıyor zoom yaptıkca oynuyor... 1270 seviyeleri üzerinde direnç yok bence ama kırma ihtimali ne kadar... sonuçta o daha deneyimli

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

KEKO ()

altın ne olacak çıkarmı acaba yoksa düşecekmi

0

hope ()

2. 19'u aşması 2. 2ye alıştırma sırf bu yüzden faiz arttırımı olmayacağını düşünüyorum. 2. 19lar alıştırma

0

hugo ()

kazancınız bol olsun arkadaşlar

1

Jokerxx ()

msj için cok saol.

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

xodala ()

kendını asagı bırakır ama usd dusmeyebılır hatta cıkabılır de

LimitLess için cevaplandı (yorumu göster)

0

gurel07 ()

sabah elimde ki 40 gramıda sattım şimdi yatıştayım

1

hope ()

ee.. cevap?

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

0

Jokerxx ()

bugün es geceblrler. cumayı bekleyecekler

1

hope ()

akşama soralım
1270 beklentim var ama ordan sonra belki 1288 sonra yön aşağı diye düşünüyorum ben

AdukeT için cevaplandı (yorumu göster)

0

LimitLess ()

son cümleye %100 katılıyorum , en fazla oynasa ons 10 15 dolar daha çıkar .. sonra kendini aşağı bırakır diye düşünüyorum.

texas için cevaplandı (yorumu göster)

1

hope ()

teşekkür ettim abim

aslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

artist ()

şimdi bende kesin konuştum ama napıyım alışkanlık : )))

0

SelimA ()

87. 15 ile çıktım altından.

2

aslan ()

hope yakışıyor yıldızlar

0

ukaşe ()

şu bikaçgünlük durumu iyi anlatmış

hkn için cevaplandı (yorumu göster)

1

artist ()

acaba değil kesinlikle yanıltıyor kesin evini arabasını altına yatırmıştır bu herifler : )))

1

hope ()

abi çok çalıştım aldım: Pp

aslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

AdukeT ()

kesinlikle ve kesinlikle güzel bir açıklama olmuş... okunmalı

hkn için cevaplandı (yorumu göster)

3

aslan ()

efulum o yanlışlıkla eksiye basmıştır yoksa selama eksi verecek kişi ...

0

texas ()

İstanbul Kuyumcular Odası (İKO) Başkanı Alaattin Kameroğlu, altının onsu bin 254, 21 dolara çıkarak 12 Aralık 2013'ten bu yana en yüksek seviyeye ulaşmasına ilişkin, "Elinde altını olanlar beklesin, TL'de olanlara da altına dönmelerini tavsiye ederim" dedi. ama acaba milleti yanıltmakmı istiyorlar çnkü hep söylenenlerin tersi oluyor

0

soldıer ()

16. 30 da düşüş olabilir mi?

4

Efulim_Ahmet_ ()

Efulim_Ahmet_ (0 dakika önce) Cevap yaz
admin sitede haala yıldızı olanlardan bir gereksiz adam var onu bulabilirmisin lütfen bak aslan abi girdiği dakka eksilemeye başlamış selam veren adamın selamına eksi verilirmi ya insaf

0

anka_ ()

feminst nickli birisinden çıkan fıkraya bak bütün femistler senin gibi olsa keşke : ))

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

1

Jokerxx ()

mesaj attımd geldimi

hope için cevaplandı (yorumu göster)

2

hkn ()

"Altın karar aşamasında"

Haftanın ilk işlem gününde Altın fiyatlarının 55 günlük basit hareketli ortalama olan 1255 direncinden satış baskısına maruz kaldığını ve daha sonraki hareketlerde 1250 civarında hareketlerini sürdürdüğünü görmüş olduk. Yeni işlem gününde sabah saatlerinde 1255 seviyesine yakın hareketlerini sürdürürken öğleden sonraki seyirde 1248 seviyesine yakın hareketlerine devam ettiğini görmekteyiz. 55 günlük basit hareketli ortalama olan 1255 ve düşüş kanalının üst kanal noktası olarak bildiğimiz 1272 bariyerlerinin altın fiyatlarının bundan sonraki süreçlerinde önemli işlemlerin oluşmasına katkı sağlayacaktır. Özellikle de var olan düşüş trendi devam edecek mi sorusunun cevabını aradığımız bir hafta içerisindeyiz. Bu konu ile ilgili söyleyebileceğimiz en net açıklama düşüş trendinin üst kanal noktası olan 1272 seviyesi altında devam edecek olası günlük kapanışlar var olan trendin aktif bir şekilde devam etmesi açısından bize katkı sağlayacaktır.

Kısa vadeli olarak Altın fiyatlarını incelediğimizde 1243- 1255 arasındaki bant devam etmektedir. Öncelikle daha net işlem fırsatları için bandın dışına çıkılması gerektiğini ifade edebiliriz. Buna ilaveten 1243 desteği üzerinde kaldığı müddetçe 1272 direncine yaklaşmak isteyeceğini ifade edebiliriz. Özellikle de düşüş trendinde işlem gerçekleştirecek olan trend takipçileri 1255 direncinin olası geçilmesi ile 1255- 1272 arası aşağı yönlü işlem stratejilerine kaldığı yerden devam edebilir ve stop loss (zararı durdur) olarak 1272 üzerinde gerçekleşecek günlük kapanış olarak belirleyebilir.

0

Efulim_Ahmet_ ()

admin sitede haala yıldızı olanlardan bir gereksiz adam var onu bulabilirmisin lütfen bak aslan abi girdiği dakka eksilemeye başlamış selam veren adamın selamına eksi verilirmi ya insaf

0

AdukeT ()

bence olacak gibi hakan : ) hadi iyisiniz

hkn için cevaplandı (yorumu göster)

3

aslan ()

hoş bulduk yıldızları kapmışsın hayırlı olsun

hope için cevaplandı (yorumu göster)

1

texas ()

sağol suskuncum

suskun23 için cevaplandı (yorumu göster)

0

doğuş ()

Sembol % Son Düşük Yüksek Saat
ALTIN - 0. 25 1249. 37 1247. 35 1254. 35 16: 17: 09
USD/JPY 0. 72 103. 71 102. 97 103. 77 16: 17: 09
EUR/TRY 0. 42 2. 9912 2. 9772 3. 0064 16: 17: 09
USD/TRY 0. 47 2. 1885 2. 1787 2. 1972 16: 17: 08
GBP/USD 0. 23 1. 6419 1. 6368 1. 6452 16: 17: 07
EUR/USD - 0. 04 1. 3665 1. 3649 1. 3700 16: 17: 09
USD/CHF 0. 38 0. 9024 0. 8987 0. 9032

1

hope ()

a selam aslan abi

aslan için cevaplandı (yorumu göster)

1

aslan ()

hoş bulduk

Efulim_Ahmet_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

suskun23 ()

4 aydır garantideyim makassız yapmaz anlık alış verişte ortaya çıkar yazılana bakma

texas için cevaplandı (yorumu göster)

0

hope ()

okudum ama inan bulamadım sorunun cevabını, tekrar tekrar okuyorum

FEMİNİST için cevaplandı (yorumu göster)

0

Efulim_Ahmet_ ()

aleyküm selam hayırlı günler hoş geldin abi

aslan için cevaplandı (yorumu göster)

1

ukaşe ()

vealeykumselam abi

aslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

aslan ()

bugun sakin geçiyor dünki yükseliş bugün durakladı

0

aslan ()

selamün aleyküm hayırlı günler

0

AdukeT ()

bende de şuan açık... haklısın ama her geçen saat tabanını yukarı taşıyor 1244 olan destek şuan 1248 oldu bana göre

NeTFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)

4

Efulim_Ahmet_ ()

admini tebrik ederim yiğidi öldür hakkını yeme yıldızı olmayanların artı eksi verememesi çok doğru bir davranış böylelikle kötü insanlar yıldız almazsa artı eksilerle keyfi oynayanlardan kurtulunmuş olur

0

texas ()

garanti banmkası bir sitede makas arasını sıfır gösteriyor (canlı altın)

xodala için cevaplandı (yorumu göster)

0

poyraz47 ()

peki interne uzerinden satım nasıl oluyor

artist için cevaplandı (yorumu göster)

1

hope ()

uzun zamandır altındayım ve şimdi çıkmak istemiyorum, söz verdim 90 olunca satıcam ben =) ne zaman olursa olsun illa 90 olacak

NeTFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)

0

suskun23 ()

maalesef banka deyiyorsun mümkün mü kan emiciler

texas için cevaplandı (yorumu göster)

0

xodala ()

yok daha neler : )))

texas için cevaplandı (yorumu göster)

0

FEMİNİST ()

okudunmu fıkrayı

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

artist ()

altın hesabı aç diyorsun sonrada gramı yazıp al diyosun iş banksında çok kolay

0

texas ()

makas aralığı olmayan bir banka varmı arkadaşlar

0

mustafa ömer ()

95 mümkün değil maalsef

0

AdukeT ()

ne diyor onsa ve dolara... ne durumdaymış
seninde onunda görüşlerinizi alabilirmiyim

hope için cevaplandı (yorumu göster)

1

NeTFoRCe ()

Allah iylik versin, bende iyyim.. tl de olduğum için çok rahatım: )) denemelisin : )) Amin.. cümlemizi inşallah.

hope için cevaplandı (yorumu göster)

0

poyraz47 ()

rica etsem internert uzerinden altın alım satımınasıl yapılıyor biri bana anlatsın ayrıntısı ile

0

hkn ()

gr tl de 89 - 89. 50 demek olur bu işallah olur da iyi yerden satarız

AdukeT için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır. !

Yorum yazın:

(ad ve soyadınız)
Kalan karakter sayısı: 1000

TL / Gram / Altın Çevirici

  • Gram Altın
  • Çeyrek Altın
  • 22 Ayar Bilezik

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Tüm piyasalar kapalıdır.
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 24 Kas 10:00
  • Amerika(New York) Açılış: 24 Kas 16:30
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Açılış: 24 Kas 06:00
  • Avustralya(Sidney) Açılış: 24 Kas 01:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Açılış: 24 Kas 14:00
  • Çin(Şangay) Açılış: 24 Kas 03:30
  • Endonezya(Jakarta) Açılış: 24 Kas 04:30
  • Güney Kore(Busan & Seul) Açılış: 24 Kas 02:00
  • Hindistan(Mumbai) Açılış: 24 Kas 05:45
  • Hong Kong(Gang Seng) Açılış: 24 Kas 03:30
  • İngiltere(Londra) Açılış: 24 Kas 10:00
  • İspanya(Madrit) Açılış: 24 Kas 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 24 Kas 10:00
  • Japonya(Tokyo) Açılış: 24 Kas 02:00
  • Kanada(Toronto) Açılış: 24 Kas 16:30
  • Pakistan(İslamabad) Açılış: 24 Kas 07:00
  • Türkiye(İstanbul) Açılış: 24 Kas 09:30
  • Yeni Zelanda(Wellington) Açılış: 24 Kas 00:00
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!