ALTIN ONS

$1267.3200

Güncel: 05:03:41

USD/TL

2.1727

05:03:41

EUR/TL

2.8533

05:03:41
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

EUR 2.8533 05:03:41
USD 2.1727 05:03:41
ALTIN ONS $1267.3200 05:03:41

Güncel Gram Altın yorum ve fiyatları

  • Son Güncelleme: 05:03
  • Alış (TL)
  • Satış (TL)
  • Durum
  • Önceki Fiyat (05:02)
  • 87.6250
  • 88.5100
  • 0.0000%

Yorumlar (819100)

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0

caki ()

öyle deme bu millet 75 i istiyor ha ha ha )

çarşı için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

bir kaç gram ve birkaç gün fark var demiştim

onuda zahmet edip çözsünler

0

M_B_ ()

perşembe ve cuma abd kapalı abd nin olmadığı yerde kimse onsu yükseltemez

0

çarşı ()

ya zaten eski listede tam tamına değildi belirtmiştim

ama sonuçta yaklaşık olması bile cok iyi.

hadi tutmadı nolur

0

caki ()

yaşlar kaç bu arada ben 37

0

M_B_ ()

tutacak 75 tl kesin değilde biraz daha aşağı yönlü sarkma olabilir

0

caki ()

bana tutmayacak gibi geliyor )

çarşı için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

hayırlı sabahlar arkadaşlar ben kaçar uyku bastırdı. kendinize iyi bakın...

0

çarşı ()

yaaa yaaa.. cuma gelcek tutarsa
sen ortadan kaybol bizde şapa oturalım hahahahah

0

M_B_ ()

kardeş ozaman suç milletin olur senin bi suçun yokki bu güne kadar tutmuş bundan sonra tutacak diye garantisi yok zaten bunun bilincinde olmayan insanlar nedese boş takmayacaksın

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

onun için şu cuma bir gelsin önce.

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

millet sanki tutacak gibi odaklanmış listeye aşağı yukarı önceki tarihler tutmuş tamam ama sonrakiler tutacak diyede bişey yokki. benimkisi sadece matematiksel hazırlanmış bir liste ama bunu millet kafasına sokamıyorlar tutmayıncada başlayacaklar burada laf atmaya.

M_B_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

katılıyorum mb

0

M_B_ ()

caki iyisimi sen 2. listeyi de paylaş çarşı da kopyalar tutacak diye birşey yok tutar yada tutmaz senin suçun değil sonuçta altın bu belli olmaz

0

M_B_ ()

bakalım görecez inşallah tutar

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

martın başından sonuna kadar 83 ile 86 arasında gel gitler var

0

caki ()

yok üyeliğim

çarşı için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

evt zaten en yüksekte o ondan sonra 91 - 90 - düşüş var yani şubatın sonundada düşüş var

M_B_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

altınborsası. gen. tr üyeliğin var mı caki
bu isimle seni oradan bulurum
yoksa üyelik yaparsan ordan mail verebilirim

0

M_B_ ()

bundan sonra düşüş diyorsun

0

M_B_ ()

28. 01. 2014 93, 771 demişsin

0

caki ()

yok o rakamlar ben hazirana kadar yaptım en yüksek 06- 04- 2014 oda 86, 030

M_B_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

tutmazssa bile buradn ayrılmam yorumda yapmam sadece buradan yazılı tiyolar falan alırım milletten yani okurum matematiksel işlemimide kendi çapımda yapar giderim )

0

M_B_ ()

çaki 2. listede dolayısıyla 2014 te ne olur sence 96_98 tl var mı listede?

0

xyz_ ()

Tespitler tutar ya da tutmaz. Önemli olan bu çalışmayı yapmak ve ortaya çıkarabilmek. Ama gerçekten sonrasını görmeyi çok isterim.

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

merkez yenimahalle

0

çarşı ()

tutmazsa bile dediğin gibi..
ben yanındayım olabildiğim kadar
haklısın cünki

0

misafir ()

tarık kütahyanın neresinden?

0

caki ()

tespitlerimide kendime saklarım )

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

neden kaybolayımki tutmazssa bile yine girerim kimsenin de lafına aldırış etmem olur biter )

çarşı için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

ya sen ortadan kaybolursan caki ya: ))

1

caki ()

ama önce şu cuma bir gelsin

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

xyz_ ()

Başka şansımız var mı ki listenin devamını öğrenebilmek için?

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

hangi mailden
: ))

1

caki ()

yok yazmam tutarsa sana mailden gönderirim

çarşı için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

olmaz tabikide buradakilerle olmaz bu iş.

xyz_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

peki teşekkür ederim)

xyz_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

ya caki
ben senin listeyi sürekli kontrol ettim
tuttuğunu görünce de burada paylaştım
kendime de saklıyabilirdim

diyeceğim o ki... bu haftada tutarsa baya güvenicez listeye
sen en iyisi diğer yaptıüın listeyi de yaz şimdi: ))

caki için cevaplandı (yorumu göster)

1

xyz_ ()

çarşı (3 dakika önce)
işte buranın kalitesini bozanlar bunlar
bazıları hakkaten okuduğunu anlamıyo
bazıları da bilerek yapıyor..


http: //yorumlar. altin. in/tum/gram- altin

Yukarıdaki düşüncelerinize tamamıyla katılıyorum demiştim çarşı.

çarşı için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

hangi konuda yazdıklarımı?
yorumdan anlamıyorum da...

xyz_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

xyz_ ()

Bildiğini paylaşmamak olur mu caki?

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

işte siteyi bozan insanlar bunlar farkındayız..
bazıları da bilerek yapıyor ayrıca..

caki için cevaplandı (yorumu göster)

1

xyz_ ()

sizin bu fikrinize katılmamak mümkün değil çarşı.

çarşı için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

gözler biraz çekik olduğu için arkadaşlar caki derler )

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

işte buranın kalitesini bozanlar bunlar
bazıları hakkaten okuduğunu anlamıyo
bazıları da bilerek yapıyor..

caki için cevaplandı (yorumu göster)

1

caki ()

bu arada adım tarık kütahyadan arkadaşlar

0

caki ()

ben de tşk ederim

0

xyz_ ()

Tekrar merhaba çarşı.

Aslında bu sitede yazdıklarını takip ettiğim birkaç kişiden biri sizsiniz.

çarşı için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

endişelerini amlayabiliyorum caki..

yazar geçersin

isteyen bakar isteyen bakmaz.
sana akıl danışanlara güzel yanıt veriyosun
gaza gelme böyle devam et valla
her cesit insan var burada

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

misafir ()

yinede teşekkürler caki

0

caki ()

keşke çıkartmasaydın ben onu yayınladığımda millet benimle dalga geçmişti çarşı.

çarşı için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

evet ben çıkardım listeyi ortaya doğrusunuz...

xyz_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

aynen şunu şöyle yapın falan demezdi sadece elindekileri paylaşırdı benim gibi

xyz_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

0 -
misafir (0 dakika önce)
caki 211 gram altın var ortalama 91. 66dan aldım. burdan satıp gram artırmayı önerirmisin listenin ışığında


o listeye ben güvensem ben satıp gram artıracağım ben de 90, 36 dan aldım zarardayım onun için cesaret edemiyorum sanada bişey diyemem.

0

xyz_ ()

Evet haklısınız. Oysa rain herkese kendi bildikleri ölçüsünde yardımcı olmaya çalışan birisiydi.

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

misafir ()

caki 211 gram altın var ortalama 91. 66dan aldım. burdan satıp gram artırmayı önerirmisin listenin ışığında

0

caki ()

onunla çok iyi anlaşırdık hep.

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

evet raini yediler mesela

xyz_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

elimde 2014 de var ama paylaşmayacağım artık.

0

xyz_ ()

Dönem dönem bu sitede insanlar birilerini asmaya çalışıyorlar. Önemli olan bunlardan etkilenmemek diye düşünüyorum.

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

M_B_ ()

çaki listedeki 75 tl tutabilir çünkü beklenti bu yönde analizler bunu gösteriyor bu hafta var p. tesi zaten yatay seyir olur hep salı boş çarşamba istihdam ve tarım verisi var bunlarda muhtemel beklendiği gibi gelecek perşembe ve cuma abd kapalı tutma olasılığı yüksek!

0

caki ()

kelin merhemi olsa kendi kafasına sürermiş dimi )

0

caki ()

ben olsam kimsenin listesine mistesine bakmam kendi kafama göre hareket ederdim.

0

caki ()

inşallah tutmaz

0

caki ()

tşk xyz ilgin için ama benimkisi sadece kendi çapında bir uğraş illede tutacak diye bişey yok tek sıkıntım bunu millete anlatamıyorum sanki ben bunu buraya paylaşınca illede bunlar tutacak diye algılıyor millet. (

xyz_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

xyz_ ()

Merhaba Çarşı ve caki

Genelde izleyiciyimdir ama bu gece daha doğrusu sabahın bu saatinde yazmadan duramadım. Caki sizi tebrik ederim, çok emek verip bir çalışma yapmışsınız. Bunu Çarşı'nın sayesinde farkettik sanırım. Ya da ben anca o zaman gördüm. Ama daha önce görmüş olmayı isterdim. Emeğinize sağlık.

0

çarşı ()

hımmm...

bence geliştir kendini bu yönde
bu ay sonu rakamların tutarsa
ki pek cok kişinin gözü bu listede

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

bayan olunca millet hemen atlamıştı

0

caki ()

yorumlarımı dikkate almmışlardı ben de sarıkız olarak bitane açmıştım

0

caki ()

vallahi benim

0

çarşı ()

ciddimisin?

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

çarşı sarıkızda ben dim )

0

çarşı ()

ilk satırdaki yazdıklarını dedim ben hangi aya ait
bu kişi 4 hafta önce yazmış ama
benim kaydettiğim tarihi bilmiyorum ben

M_B_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

mrb adımmı geçti yine )

0

rapidlife ()

korku kapanı 3 tavsiye ederim: ))

kalfa için cevaplandı (yorumu göster)

0

rapidlife ()

korku kapanı: ))

kalfa için cevaplandı (yorumu göster)

0

M_B_ ()

çaki gibi 11. ayın sonu 28 _29 bu ayın son işlem günleri bunda önceki yükseliş 85 dayandı tahminleri tutmuş

çarşı için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

acaba diyorum
11. ay dediğinden önceki rakamlar bu haftaya mı ait olabilir
öyle anladım
bi de sen bak

M_B_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

ben de senin gibi düşündüüm için kopyaladım

arşivimde baya iyiymiş ya: ))

M_B_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

kalfa ()

uyku tutmadı güzel bir film önerisi olan varmı gizemli olabilir

-1

1ACİKLANDİ ()

GOgleye probrkr forex yazin bu haftaki altin analizinisizlerde. Okuyun okutund

0

M_B_ ()

çakiyle aynı rakamları vermiş aynı tarihleri vermiş iyi yakalamışsın bakalım tutacak mı

çarşı için cevaplandı (yorumu göster)

0

çarşı ()

http: //profil. altin. in/uye/1502

sarı_kız (4 hafta önce)

bu ayın 26 sına kadar gram 78e kadar düşüş olacak , 26 sından sonra yükselecek 85 lere kadar yükselecek, ama 10cu ayın 17 sindene kadar düşecek 80 lere sonra 30 una kadar yine 85 lere çıkacak asıl düşüş 11. ayın sonunda yaşanacak 75 lere düşecek büyük yükseliş 1. ayın sonnda gelecek 93 ve 94 leri görecek. sonra yine düşüş olacak. benim şahsi fikrimdir nerden biliyorsun atma demeyin. sadece şahsi yorumumdur saygılar.
bundan 1 ay önce demiştim herkes alay etmişti : ( : ( adminciğim puanımı yükseltsen iyi olur

1

A_Ugur ()

Hekese İyi Geceler...

Tek Tesellimiz...

Hısse senedi, kumar, forex gıbı şeylere para yatırmamamız..

bugunun şartlarında 500 gram 1000 gram ve ustu yatırım yapacağımız bır paramız varsa gerisi tefaruattır...

zarar ve kar hayatın her doneminde var...

boşa gecen bır hayat bıle zararın en buyuğu...

şimdi umutlarla pusuya yatmış buyuk oyuncular vardır..

bırazda onlar duşunsun... elınden 1300 lerdeyken altını elden çıkaramayan allah bılır ne mılyarderler vardır...

onlarda altını guclendırmek için ek kaynaklar yaratıyordur yada ortalamarını duşurmek için

onlarda almaya başlayınca bız kar edecez...

0

rapidlife ()

ya bu nasıl iş anlamadım tüm piyalar kapalı ons yinede düşüyor

0

A_Ugur ()

sende haklısın...
grafıklere bakmak, siteyı takıp etmek...
hepsi zor işler...
insan zararına bozduramıyor..
ben çok zararına bozdurdum..
en son bayram arifesıne 2 gun kala aldım arife gunu zararına sattım yarısını..
kurbandan sonra altında ufak bır zarar vardı.. altın değerlenmesıne ragmen..
dolardan zararı çıkarttım..
ama 1 ay para oyle yattı ve stres

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

M_B_ ()

güzel taktik uğur aynen çaki zaten her iş cesarette bitiyor bende biraz cesaret etseydim zararımı azaltabilirdim

0

caki ()

86 larda bozdurup 80 lerde almayı çok düşündüm cesaret edemedim (

0

A_Ugur ()

son ıkı gunde yaptığım hareketler..

150 bın bakıyeyi 76 bıne indirirken aldığım mıktarlar

her an yukselişe veya inişe göre kısım kısım almışım...

yanı ne burası dıbıdır deyip asılmışım nede burası zirvesidir diye az almışım..

0

M_B_ ()

sağol kardeş gram arttırmayı düşündüm ama bi türlü cesaret edemedim . mecbur bekliyecem

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

0

A_Ugur ()

ALLAH sabır versin..

Paranın dolar karşılığı nerdeyse 100. 000 dolar...

1. 98 gıbı doları alıp rahatlıkla 2. 050 den çıkarsan 7 bın tl kar bırakıyor...

aslında 3- 5 bın zararı kabullenıp bır ıkı hareket yapsan bozdurduğun 85 gramı çıkartabılırsın...

ve sonrasında direk altına gecip 2- 3 hatta 4 tl aldığın fıyatının uzeriden satış yapsan yıne zarar çıkabılır

M_B_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

A_Ugur ()

alttakı yazıyı okursanız 1358 sevıyesınden sonra yukselişe gececeği ve bılınçlı olarak 2000 lot satılıp piyasayı bırı dondurmuş..

yıne gecen haftalarda altın 1360 sevıyesıne geldi.. ve ordan 1 ons bıle yukarı çıkamadan bugunku seviyeleri aldı...

yanı bırıleri 1360 ustunu istemıyor ve sureklı 1260 1360 arası oynuyor...

0

M_B_ ()

2. 785 gram almıştım ihtiyaçtan 85 gram bozdum 2. 700 gram 7 aydır duruyor paranın boşta durmasınıda hesaba katsam zararım çok büyük

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

0

A_Ugur ()

Kusura Bakma Kardeş bır soru olucak.. elındekı altın mıktarı ne acaba?

M_B_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

A_Ugur ()

ben bu yazıyı okudum gun.. altında artık her yukselişin satış fırsatı olduğunu kabullenmıştim..
he her zaman piyasanın bızı tersk koşe yapacağına adım gıbı emındım

0

A_Ugur ()

A_Ugur (2 ay önce)
A_Ugur (7 gün önce)
geçen hafta 12 Eylül'ü 13 Eylül'e bağlayan gece, New York saatiyle sabaha karşı 3 sularında neler olduğunu bir gözden geçirelim:

• Saat 2: 54'te bir anda 2. 000 lot Aralık vadeli altın sözleşmesi için satış emri girildi. O sırada 1. 354, 80$ seviyesinde olan fiyat, 1. 344, 50$'a çöktü.
• Bu kadar ani bir fiyat düşüşü karşısında piyasanın “sigortaları” attı ve piyasa 20 saniyeliğine donduruldu.
• Diğer pek çok piyasanın yanı sıra, vadeli altın piyasasından canlı veri sağlayan Nanex firması, satış emrinin büyük ihtimalle tek bir büyük oyuncu tarafından verildiğini bildirdi
• Nanex sözcüsü Eric Hunsader, satış emrinin beklenmedik bir anda, ortada görünür hiç bir neden yokken verildiğini açıkadı. Hunsader, “Satış emrine kadar piyasa son derece sakindi, ” dedi ve ekledi: “Piyasanın 20 saniye boyunca kilitli kalması alışılmadık birşey; çoğu zaman 5 saniyelik bir ara, dengesizlikleri yok etmeye yeter. ”
• 2. 000 lotluk satış emri, birisinin gecenin köründe 200 ton altın satmaya çalıştığı anlamına geliyor. 200 ton altının parasal karşılığı 8. 68 milyar dolar civarında. Miktar olarak bakıldığındaysa, yıllık altın arzının kabaca 13'te biri. Tabii satışı yapan kişi/kurum kaldıraç kullandıysa 800 – 900 milyon dolarla da bu işi kotarmış olabilir: Pek çoğumuza göre büyük para, ama finans dünyası için “çitlemelik çekirdek parası. ”
Nanex tarafından dile getirilmeyen, ama son derece önemli olan bir konu daha var, o da satış emrinin teknik açıdan çok kritik bir noktada gerçekleştiği. Aşağıdaki grafikte de görebileceğiniz gibi, 1. 354, 80$ seviyesi Temmuz başından bu yana ihlal edilmemiş olan yükselen trend çizgisinin tam üzerinde yer alıyor (alttaki mavi çizgi). Normalde bu seviye altın fiyatının destek bulacağı, piyasa oyuncularının da alım yapmaya hazır bulundukları bir seviye. Ancak gecenin köründe gelen 2. 000 lotluk satış emrini piyasa kaldıramadı ve fiyat teknik açından önemli olan seviyenin altına sarktı.
Fiyatın teknik desteği ihlal etmesiyle birlikte pek çok “zararı durdur” (stop loss) emri tetiklendi ve satış hızlandı. Böylece, iki buçuk aydır etkinliğini sürdüren yükselme trendi bozulmuş oldu. Fiyatın 50- günlük hareketli ortalama (mavi eğri) seviyesinde de destek bulamamış olması, düşüşün bir süre daha devam edebileceğine işaret ediyor. 1. 280 - 1. 300$ fiyat aralığı ilk destek, ancak bunun da ihlal edilmesi durumunda fiyat 1. 250$



http: //profil. altin. in/uye/3282/2

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

M_B_ ()

ben zararına asla satmam bekliyecem ocakta bernanke gidiyor gider ayak piyasaları hareketlendirecek bi adım atacağını sanmıyorum yeni aday yellen ise programda değişiklik yapmıyacağını vurguladı bence 2014 altın için pekte karamsar olmayacak 2013 ten iyi olacağı kesin!

0

caki ()

90, 36 dan aldım 89 u görsem satacam

M_B_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

M_B_ ()

ben 92 den almıştım dolar 2. 070 dayandığında keşke 94 ten satsaydım ama bu sefer 92. 50 yide görsem hemen satarım

0

caki ()

aynen katılıyorum sana 2014 ün ilk yarısında altının yerini hiç iyi görmüyorum. yılbaşından sonra çıkacağım mutemelen altından.

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

0

A_Ugur ()

Bir yukseliş daha başlıyacak...
ama işte dediğim gıbı kımısı için zararı mıktar azaltacak bu yukseliş.. kımısı için ne zarar ne kar beklediğinle kalacak...
kımısı için kar olucak...

bu dongu en son kar eden altını elınden çıkartmamasıyla kısır dongu gıdı dolanıp durucak

0

M_B_ ()

inşallah hepimiz kazanırız

0

A_Ugur ()

Sağol Dostum..

BUNUDA ŞİMDİ OKUYORUM..
keşke daha önceden gozume çarpsaydı

Logic Advisors tarafından yapılan teknik analize göre, altın vadeli kontratları, harektli ortalamalarının "ölüm geçişini" işaret etmesi ile birlikte, düşüşünü genişletebilir ve Haziran ayından bu yana en düşük seviye olan ons başına 1, 200 dolara doğru bir düşüş getirebilir.

Upper Saddle River, New Jersey'de Logic Advisors'ın ortaklarından Bill O'Neill, 50 günlük hareketi ortalamanın iki seans üst üste 100 günlük ortalamanın altında kaldığını ve bu durumun, altının yıl sonuna kadar, dünkü New York Comex piyasası kapanış seviyesi olan 1, 272. 30 dolardan yüzde 5. 7 kadar düşebileceğini işaret ettiğini söyledi.

Altın, bazı yatırımcıların metalin değer koruma özelliğine olan güvenlerini yitirmeleri ile birlikte, 2000 yılından bu yana ilk kez yıllık bazda kayba yöneldi. Küresel hisse senetleri dün yaklaşık altı yılın en yüksek seviyesine çıkarken, ABD'de enflasyon son 10 yılın ortalamasının yarısı olan yüzde 1. 2 seviyesinde seyrediyor. New York Fed Başkanı William C. Dudley, dün yaptığı açıklamada, ABD ekonomisinin güçlenmekte olduğu konusunda "daha umutlu" olduğunu söylemesi, Fed'in varlık alımlarını azaltacağı endişelerini güçlendirdi.

O'Neill, "Piyasa çok cansız görnüyor ve teknik göstergeler daha fazla zayıflık işaret ediyor, " ded, ve "Ölüm geçişi, fiyatların baskı altında kalmaya devam edeceğinin diğer bir göstergesi" şeklinde görüş bildirdi.

"Ölüm geçisi", kısa vadeli hareketli ortalamanın uzun, vadeli hareketli ortalamanın altına inmesi ile ortaya çıkıyor. Dün, 50 günlük hareketli ortalama 1, 315. 58 dolar ve 100 günlük hareketli ortalama 1, 319. 97 dolar seviyelerindeydi. O'Neill, ilk aşağı yönlü hedefin 1, 250 dolar ve sonrakinin 1, 200 dolar olduğunu kaydetti. Altın 28 Haziran'da 1, 179. 40 dolar ile 34 ayın en düşük seviyesini görmüştü.

ABD Emtia Vadeli İşlemler Komisyonu verilerine göre, spekülatörler, altında net uzun pozisyon sayısını, 12 Kasım ile biten haftada, yüzde 37 düşürerek 55, 456 kontrata indirdi. Bu, Şubat ayından bu yana en büyük düşüşü gösteriyor. Kısa pozisyon sayısı, önceki haftanın seviyesi olan 26, 490'dan 54, 143'e çıktı.

Dünya Altın Konseyi'ne göre, küresel altın talebi geçen çeyrekte, yatırımcıların exchange traded fonları ve benzer ürünler yoluyla 118. 7 ton altın satması ile birlikte yüzde 21 düştü.

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

caki ()

inşallah kazanırsın

M_B_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

M_B_ ()

aslında ben 83_82 lerdeykende alabilirdim ama para p. tesi geliyor iyikide öyle olmuş 80 den de alsak iyi çünkü 80 tl nin altındaki fiyatlamalar anlık olur bi kaç gün en fazla bi hafta tekrar yükselecek yinede insan daha fazla istiyor p. tesi piyasalar belirsiz olur yön arayışında olur salı veya çarşamba kesin tekrar altın alıcam

0

caki ()

UĞUR arkadaşım güzel takip yerinde inceleme yapmışssın tebrikler.

0

caki ()

hayır kesinlikle bekleme alım yapacaksan yap pazartesi kendi fikirlerinle yola çık bana uyma sen.

1

A_Ugur ()

İyi geceler beyler tekrar..
Boş boş araştırmaya devam ediyorum..
ve vardığım tek nokta..
Piyasa sadece olabılecek bır rallinin fiyatlamasını yapıyor..
Rallinin startı tabı kı ne ortada ne sonda başlar...
,

Altın ucacak batacak demıyorum... ama sadece şimdi piyasanın peşine takılıp
milyarları ceblerine indirme doneminde değil..

Piyasanın coğunluğu borsada...

Amerika kendi oyuncularını bizim gıbı ulkelerin borsalarına değerli para bırımıyle
girişler yaptırıp kelepir hısseleri topluyor ve yıne o hısseleri alttan alıp yukardan satarak tekrar amerika donduruyor..

,

Karşılığı olmayan bastığı paraları bızım gıbı ulkelere giriş yaptırarak resmileştiriyor...

,

borsa oyunu klasıkleştiğinde emtiyalarada donuş yapacaktır...

,

Kendi Gorüşüm Altını Gorebıleceği en olu yer 1130 ve bu sene sonu kapatacağı yer 13xx ler...

Yılbaşına kadar daha onceleride olmuş yılbaşı hedisi rallisi borsalarda ve emtiyalarda olursa bir ihtimal altın gram 85- 90 arası gıbı olabılır...

,


, altın için ons dolar Düşündüğüm en kotu senaryo,

ons 1130 dolar 2. 000 tl = 72, 66 tl gram
2, 010 = 73
2. 020 = 73, 39 gıbı gıbı gider

yanı dibi bekleyen arkadaşlar 72 tl den aşağısı imkansız gıbı...


, altının orta ve iyi halli senaryosu,

ons 1250 dolar 2. 000 tl = gram 80, 38
ons 1320 dolar 2. 050 = gram 85, 69
ons 144o dolar 2. 020 = gram 93, 53
ons 1500 dolar 1. 960 = gram 94. 53


, altının dip aralıkları 72 tl ve 80 arası ,
, altının zirve aralıkları 85 tl ve 94 tl arası,
, altının yatırımcı karar aralıkları 80 tl ve 85 tl arası,

0

M_B_ ()

: d caki pazartesi alım yapmayı düşünüyorum fakat senin liste kafada soru işareti yaptı cumayı mı bekliyeyim

0

caki ()

cakiden haber yok caki öldü.

0

M_B_ - misafir kullanıcı ()

stres azalıyor : ) caki den haber var mı )

0

tolga16 ()

piyasa kapalı olunca daha rahat ediyorum nedense : ))

0

tolga16 ()

iyi geceler MB

M_B_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

M_B_ ()

iyi geceler beyler piyasalar kapalı olmasına rağmen zararda olanlar burdayız : )))allah kurtarsın

0

tolga16 ()

açık piyasa yok ons grafiğind hata var o yüzden ufak oynamalar oluyor

0

sedo3458 ()

bu saatde hangi piyasa açıkkı ons fiyatı hareketli böyle

0

Discovery ()

beyler FED başkanı falan belirleyemiyor bu işleri.. şu iran ve batı nukleer muzakerelerını takıp edin bence.. kötü bir sonuc cıkarsa israil savaş çıgırtkanlıgı yapacak.. o zaman fırlar bu meret..

0

gaiptenbirisi ()

ben söyledim tolga, gerisi sana kalmış, demedi demeyin, liste 28 kasımda tutmayacak gramın 75 olması çok ütopik, pazartesi düşeceğini bile sanmıyorum, velev ki düştü en fazla 79 olur, sonrası yükseliş başlar, uzun ve sabırlı bir bekleyiş olacak, ama yükselecek yıl sonu 90 ı beklemek mümkün bence, tamamen kendi yorumumdur, kimseye yatırım tavsiyem değildir.

0

tolga16 ()

83ten aldığım altınlarımı yılbaşına kadar en az 88 olmazsa bozdurmam, korkup kaçanlar oldu ne kazandınız ki sattınız diyorum, dolar zaten dibe vurmuş sene sonuna doğru pozisyon kapatmalar olacak bu da doları en az 2. 05 e taşıması lazım yani gramı 2- 3 tl dolar yükseltecek, onsunda toparlanıp 1300 üzerine çıkmasıyla gram bence 87- 88leri görür bu da satış fırsatıdır sonrasında dolar çekilir yılbaşında sonra ons ne olur şu an tahmin etmek zor

0

İstanbul ()

arkadaşlar bir süpriz olurda altın yılbasından sonra sanki 98. 000 tl seviyelerinde olabilecek gibime geliyor

0

misafir yorumcu ()

bu gun herkez düsecek diyodu simdi herkez çıkacak kime inanalım

0

m_unlu ()

Altının gramı 1 TL olacak. Cem Uzan

0

gaiptenbirisi ()

burada herkes bir listedir tutturmuş gidiyor, listeyi yapanın, o tarihlerdeki doların kuruyla ilgili bir fikri yokken, listeyi yapan caki denilen kişinin gram fiyatına ilişkin böyle bir listeyi, bu güne kadar tutmuş görünse bile, söylemesi inandırıcılıktan uzak görünmektedir. Onsta bundan sonraki düşüş trendinde gideceği yer 1234, sonraki düşüş noktası ve en dip olacak olan 1223 olsa bile, dolarda artışın sürmesi ve en kötü ihtimalle de yerinde durağan kalmasının kuvvetle muhtemel olması durumunda bile gramın 79 Tl den aşağıya düşmeyeceği kesin görünmektedir. Gram 27 kasım gününe kadar düşerse bu fiyattan daha aşağı düşmesi de imkansızdır. 82 ve altı alım yapanların kısa sürede 83 rakamını göreceklerini öngörüyorum ve kasım 30 itibariyle gerçekleşeceğini düşünüyorum. Yorum kendime aittir, kimseye yatırım tavsiyem değildir

0

gaiptenbirisi ()

Altın fiyatlarındaki düşüşün bir diğer nedeni de yaz aylarının ardından, Hindistan'da biten festival sezonu ile birlikte, Hindistan ve Çin'in fiziki altın talebinin nisan- mayıs dönemine göre zayıflaması. Ayrıca, Comex ve Şangay Metal Borsasında günlük işlem hacimlerinin düşmesi, altın fiyatlamasındaki dalgalanmayı arttırıyor. Analistler, altın varlığı tutan borsa yatırım fonlarının, kasım ayı boyunca altın varlıklarını azalttığına da dikkat çekti. Haziranda 1. 200 dolar seviyesinin altına düşüşlerde, altının çıkarılma maliyetine yaklaşılması sebebiyle, fiziki talebin arttığını ve bazı altın maden işletmelerinin işletme kapattığını hatırlatan uzmanlar, altında aşağı yönlü riskler korunsa da düşüş hareketlerinin kalıcı olmayacağını ileri sürdü.

0

Discovery ()

yan, ani yukseliş ani düşüşlerde eksik soyledıklerı oluyor.. evden cıkarken 84 se oraya gıdıyosun arıyor kapalıcarsıyı yok 85 falan fılan oluyor..

0

snn36 ()

harmandalı

0

ekinoks ()

oyun derken nasıl

0

Discovery ()

sanırım 1 tl olması lazım.. ama bazı kuyumcular 3 kagıt yapıyor.. anı yukseliş ve düşüşlerde bazı oyunlar oynuyorlar..

ekinoks için cevaplandı (yorumu göster)

0

snn36 ()

kopya olab sensin.. altın tepe taklak olacak

0

ekinoks ()

slm arkadaslar... Fızıkı olarak hiç külçe altın alıp satan varmı makas farkı ne kadar

0

snn36 ()

ya biri ismimi kopyalayıp yorum yapıyor

1

inegöllü ()

snn36 sen iyimisin

0

gaiptenbirisi ()

FED'in toplantı tutanaklarında varlık alımı programında ilerleyen dönemde bir azaltım ihtimalinden söz etmesinin altında düşüşe neden olduğunu belirten Saxo Capital Markets Uluslararası Piyasalar Uzmanı Burak Demirpehlivan, “Ancak asıl tepki bu haber sonrasında ABD 10 yıllıklarında oluşan yükseliş ve aralık vadeli altın opsiyonlarında vade sonuna bugünden itibaren 4 gün kalmış olması. Vade sonuna yaklaşmamız ile volatilite artış izleniyor. Şu anda izlediğimiz hareketler hâlâ bir yükseliş öncesi konsolidasyon özelliğini taşıyor. Ancak bu yükseliş ani bir hareketten ziyade, yükselen faizlere rağmen gözlemlenebilecek uzun yavaş bir hareket olabilir” dedi.

1

snn36 ()

yok ya yine vaz geçtim. ben vaz geçtim. düşecek çok düşecek

0

snn36 ()

ben vaçgeçmedim, benim ismimi kopyalayan başka bir snn36 vazgeçmiş, o zaman onada geçmiş olsun diliyorum

1

Discovery ()

az daha dip yapma ıhtımali var tabi.. ama peşi sıra yukseliş insallah..

0

discovery - misafir kullanıcı ()

sana katılıyorum. ama biraz daha düşecek

0

snn36 ()

tok vaz geçtim altın çook düşecek

0

Discovery ()

az kaldı.. yukseliş trendi yakındır..

0

kübra öz ()

nazlı kübra hepsi aybı kişilermi acaba.. altınları satın stın çok düşecek

0

nazlı ()

nazlı kübra aynı kişilermi acaba

2

inegöllü ()

soluk benizliler sizi.

0

snn36 ()

evet arkadaşlar haklısınız, altın çıkacağa benziyor, herkes daha fazla düşer diye gram altınlarını panik havasıyla sattı fakat şuanda sarraflarda bile fiziki altın miktarı çok düşük, yani gerçek altın seviyesi çok düştü, arz - talep grafiği bile altının çıkacağını işaret ediyor.

0

rapidlife ()

altın alın kesınlıkle satmayın ben duscek dedımdede kımse ınanmadı altın dususu durdu herkez satsın dıye mıletı korkutuyorlar artık altın alım basladı buyuk yatırımcılarda baslıcank pazartesı buyuk cıkıs var savaslarla alakası yok altın dovuz gıbı borsa ıcıne grdı alım yapın sakın atmayın altını olan varsa bozmasın sakın

http: //yorumlar. altin. in/tum/gram- altin

ya nerden biliyosunuz

0

kübra öz ()

kasımın son hafatası oldugu için mi çıkacak?

0

nazl ()

bayyy ıyı geceler

0

nazlı ()

altın alın kesınlıkle satmayın ben duscek dedımdede kımse ınanmadı altın dususu durdu herkez satsın dıye mıletı korkutuyorlar artık altın alım basladı buyuk yatırımcılarda baslıcank pazartesı buyuk cıkıs var savaslarla alakası yok altın dovuz gıbı borsa ıcıne grdı alım yapın sakın atmayın altını olan varsa bozmasın sakın

0

nazlı ()

altın artcak sakın satmayın
son dusus bu kım ne yorum yapsada ınanmayın altın 80 bınden 105 bıne cıkcak onemlı duyuru

0

tfr ()

Altin uçacak. Mısır olaylari roketler.

-1

altıncıhaso ()

altınmı ne olur: )))

0

ali - misafir kullanıcı ()

pazartesi ne olur

0

VALMENT ()

arkadaşlar bir mesaj sistemi kurup bu kritik zamanı sağlıklı atlatmak lazım meredin piyasası kapanmıyoki

0

SERCANBÜLBÜL ()

burda derken 1235 üstü kast ettim...
burdan yukarı hareket 1250- 1300 bölgesinde bence aylarca gidip gelir...
ons yeni bir yükseliş için zigzag yaparak yeni yükseliş kanalı yaratmaya çalışır..
diğer türlü burdan sert bi zıplama teknik bir düzeltmeden öteye gidemez..

0

SERCANBÜLBÜL ()

ilk etapta 1234 bölgesi destek olup olmucak mı bakmak gerekir.. şu an 2008 den gelen yükseliş kanalında tutunmaya çalışıyor...
kırılırsa aşağıda 1100 desteği var... o da 2005 den gelen yükseliş kanalı.. onun büyük bir destek vazifesi göreceğini düşünüyorum..
burda tutunursa daha dar bi bantta hareket edecektir.. fazla fiyat hareketliliği olmayacaktır.. kırılırsa 1100 bölgesine büyük bir enerji boşalımı ile gelecektir..
1100 den başlayan trendde yeni bir boğa piyasası startı olacaktır.. ama mart için inan hedef varemem..

MURAT26 için cevaplandı (yorumu göster)

0

VALMENT ()

caki doğru demiş inen trendeyiz 73 dahi ihtimal

0

Altıncı His ()

Kasım 2012 de ons 1. 730 bugün 1. 243 gram 99, 5 bugün 79. 0 daha ne yazsak yalan

0

VALMENT ()

cakinin listesi nerde yav

0

Altıncı His ()

Zarar dizboyu 1 yıllık zarar 26. 00 bin tl

0

Altıncı His ()

bu onsun gidişatı ne olacak.

0

MURAT26 ()

SERCANBÜLBÜL Kardeşim sence Mart'a kadar ons kaç olur

0

Ad ve Soyadım ()

Evet, o da ilginç. Kendisi de zarar etmiş biri.

-1

eflatun ()

0 -
Ad ve Soyadım (2 dakika önce)
Birkaç gündür bu siteyi takip ediyorum. Görüyorum ki birçok kişi, sadece temennilerini yazıyor,

Senin için sitede cakinin listesi var 2 aydır 12 den vurmuş, temennisiz bilgisayarına kopyalayıp ordan takip edebilirsin.

0

süvari - misafir kullanıcı ()

iyi akşamlar. altın hesabı için Akbank iyi midir makas aralığı çok az görünüyo bunda benim bilmediğim bir kesinti mi var. yardımcı olursanız çok sevinirim

0

arudah ()

arkadaşlar bu altın sene sonu 85- 86 yı zorlar 86 yı görünce bozdurup şubat ayını bekleyin tekrar bir dip seviyesi gelecek ve alım fırsatı verecek son 2 senedir sürekli takip ediyorum ekim ayınd da aynısı oldu cesaret edemedim ben 101 den 120 gr almıştım ve sonunda bekleyerek bu zararı çıkartamayacağımı öğrendim...

0

SERCANBÜLBÜL ()

merkez 1, 93 hedefi yolunda aylık repo ihalelerini keserek piyasaya tl likitidesini kesti ve bankalar döviz satmaya mecbur kaldı... şu aşamada dolar da kısa vadeli sert bi yükseliş zor gözüküyor..

0

Ad ve Soyadım ()

Zarar etmiş insanlar bile şu anda diğer insanlara şöyle yapın böyle yapın demekte, onları yönlendirmekte bir sakınca görmüyor.

0

A_Ugur ()

dolar 1. 98 gıbı olursa dolarda alıcam.. nerdeyse gr 1 tl bıle kar bırakmasken dolar cıddı karlar karlar veriyor...
aynen doları ve onsu kollayama devam

eflatun için cevaplandı (yorumu göster)

0

A_Ugur ()

comex takıp ediyor.. toplu fon çıkışlarında mail geliyor bana... nasıl acımasızca sattıklarını görebılıyor..

SERCANBÜLBÜL için cevaplandı (yorumu göster)

0

Ad ve Soyadım ()

Birkaç gündür bu siteyi takip ediyorum. Görüyorum ki birçok kişi, sadece temennilerini yazıyor.

-1

eflatun ()

tl deyken, dolar ve euro yu da tavsiye ederim, ufak dalgalarda iyi getiriyor.

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

2

SERCANBÜLBÜL ()

comex te 1310 129 170- 1260 tek tuş satışları var muhtemelen buralarda ço kciddi mal el değiştirdi..
spdr den son 2 gün 9 ton satış var... bunlar devasa satışlar ons çok iyi bile direnior..

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERCANBÜLBÜL ()

onsu da live gold price den takip edebilirsiniz... programı olmayanlar.. 1 dakikalıktan yıllığa kadar kapanış değerleri vardır..

0

A_Ugur ()

inşallah.. gramda 5- 7 tl kar yaptımmı çıkacak zarar..
sonrasındada bıraz uzak dururum..
altın benım gozumde ay sonu ev masrafları vs gıbı masraflardan sonra elde kalan parayı koruma aracı..
bızım gıbı kucuk yatırımcılar için..
yanı gercekten al unut hastalıkta sağlıkta mutlulukta can yoldaşın olsun...

yoksa alayım satayım kar edeyım.. her turlu para eriyor yerinde..

simyacı için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERCANBÜLBÜL ()

günlü kkapnış yapmış olabilir ama aylık yapmadı.. ordan zıpladı..

eflatun için cevaplandı (yorumu göster)

-1

eflatun ()

28 haziran 1203 var ama bu kapanış fiyatı olmayabilir.

SERCANBÜLBÜL için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÇAKILTAŞI ()

Bu seviyeden yükselse bile fazla yukarı çıkabileceğini zannetmiyorum

0

simyacı ()

inşlh kapatırsın zararını dediğin gibi temkinli olmak gerek bu işte

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

0

A_Ugur ()

ekım kasım verileri açıklansın altın ucar gıbı...
ramazan bayramında olduğu gıbı ... 79 dan almıştım .. bayramdan sonra 86 mı neydı..

altını ucuran cının o zaman bu yıl %54 daha fazla altına yatırım yaptığı ortaya cıktığında patlamıştı piyasa...

SERCANBÜLBÜL için cevaplandı (yorumu göster)

0

simyacı ()

ekonomik boyutta siyasi boyutta bu köhnemiş ab nin durumunun hiç iyi olmadığını gösteriyo. Yeni yüzyılda üstünlük doğuya geçecek gibi

SERCANBÜLBÜL için cevaplandı (yorumu göster)

2

SERCANBÜLBÜL ()

yılbaşından beri isviçreden çine 790 ton altın gitmiş..
avustralyadan amerikadan 401 ton diğer ülkelerden 254 ton..
ç, in neredeyse 5 yıllık talebinin üçte birini ilk 9 ayda toplamış..
ekim kasım verileri daha yok... adamlar çatır çatır topluyor..

0

ÇAKILTAŞI ()

Altın'ın kaç gündür durağan olması da kuşkulandırıyor

0

A_Ugur ()

Bende Ciddi Bır Kar Var .. Fakat Kendi Yaptığım Bır İşte Baya Bır Zarar Ettik..
Onu Bır Sekılde Cıkartmaya Çalışıyorum Altın İle..
Sadece 4 Aydır Altın Alıp Satıyorum..

simyacı için cevaplandı (yorumu göster)

0

simyacı ()

şuan zarar yok yanlız ortalama 78, 5 lerde artık altını bekliyorum

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERCANBÜLBÜL ()

altını etkilicek en önemli faktör şu an eminim düşünceli olan ve içmekte olan tradelerin 1234 üstü aylık kapanış yapmayacaklarıdır... gerisi fed med boş..

0

smart ()

Altın neden düşüyor? elinde altın bulunduran fon ve yatırımcılar altını satıyor ondan, iyi güzelde bu altın satıldığında düşüyor ise, peki alındığındada yükselmesi gerekiyorki oda evet öyle oluyor, peki satım yapıldığında nereye gidiyor bu altın, etf denen kurumlaramı? al sattan mı kar eder bu kurumlar?

0

A_Ugur ()

valla Simyacı.. ne kadar toplamda alım gucun var bılmem ama.. 10 gram 30 gram hıc kafana takma sureklı al...
zararın telefisi zor oluyor... en kotu ihtimal kardan zarar etmeye bak..

simyacı için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÇAKILTAŞI ()

Önümüzeki hafta altını etkileyecek ciddi etkenler nelerdir, bunlardan konuşabilirmiyiz

0

SERCANBÜLBÜL ()

40 aya yakındır 1234 altı kapanış yapmamış...
bahsedilen 1180 desteği 1234 kırılırsa sağlam değil... bir arkadaşıma aylık 1234 tutacak mı tutmayacak mı diye bekletiyorum..
1234 kırılırsa ve sert geri gelemezse 1100cüler buraya üşüşür burda kısa vadeciler zarar kes yapabilir..
1100 seviyesi 2001 den gelen yükselişin yüzde 50 fibosu ve bekleyende bayağı bi var.. müslüm baba desteği..

1

mygalata ()

arkadaşlar pazartesi salı 79. 200 altına inmez daha sonra 83. 00 leri göreçek rahat olun

0

SERCANBÜLBÜL ()

burda üye değilken 1180 i 26 haziran gecesi panik yapmayın orta vadeli dip diye belirtmiştim..
arkadanda arada kayboldu gitti ama 95- 84 hedefi vermiştim..
84e kadar beni beklentim yanıltmadı... ama burda büyük bir tuzağa düşerek formasyonu yanlış analiz ederek çevremdekilere ve kendimdekilere yüzde 5e varan yanlış alım yaptırdım.. bu ne ilk ne son yanlışım olucak...
şu an rsı 30 larda.. sert tepki bölgesindeyiz..
hisse senetleri bu bu seviyede sert tepki versede altında 20 seviyeleri görülebiliyor..
tepki gelmezse sert bi aşağı pik yapacaktır... çok dip arayanlar 77 bölgesini bekleyebilir... orda 77- 79- 78- 80 sert salınımlar başladı mı karın ağrısı geçti demektir..

0

simyacı ()

aynen bende parça parça alıyom bakalım hayırlısı artık

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

0

A_Ugur ()

ben gecen hafta yellenın konuşma yapacağı gun alacaktım yarı yarıya..
ters koşe olurum korkusu. sardı.. hatta bır arkadaşımada şu mesajı yazdım..
bu gunden sonra 70 tl olsa bıle yıne azar azar alıcam...

A_Ugur (1 hafta önce)
sabahtan beri elim tetikte... yellen ters koşe yapmasın bızı... dun metnı yayınlayıp tum yatırımcıya olumlu hava vermiş.. bugunde herkes bız yatırımcılar yellenle tırmanışa gecer diyoruz emtiyalar... piyasada bunu bıldiği için ters koşeye yapıp anmak bıle istemediğim 1250 ve aşağılarına yol verir mi?


http: //profil. altin. in/uye/3282

simyacı için cevaplandı (yorumu göster)

0

simyacı ()

78, 5 leri görmeden almıcam artık yeterince topladım

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

-1

eflatun ()

en iyisi bencede bu şekilde almak

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

0

A_Ugur ()

hayırlısı olsun.. azar azar al bence kardeşim... bıraz daha duşebılır dolardan dolayı... ve onstan duşerse uzulmeyelım...

simyacı için cevaplandı (yorumu göster)

0

simyacı ()

bende 3 gündür alıyorum

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERCANBÜLBÜL ()

teknik olarak sert satıcılı başlayıp aynı şekil yukarı dönmesini bekliyorum... fiyat beklentim önce 77 lere dalış sonra tekrar bu seviyeye geri geliştir... dip oldu diyebilmemiz için aşağı yukarı 2- 3 tllik fiyat çubuklarını görmemiz gerekir.. benim açımdan geçen hafta velirttiğim 1234 aylık kapanış orta vadeli dip için önemli seviye.. kırılırsa aşağıda destek olup olmaz mı bakarız..

KÜTAHYA_LI için cevaplandı (yorumu göster)

0

tarık - misafir kullanıcı ()

arkadaşlar tahmin ettikleri rakamları paylaşım yapmış nevar bunda abartılacak

0

SERCANBÜLBÜL ()

fiyatlar böyle sert düşerken bugün ısrarla birilerinin sizi kandırdığını altından büyük oyuncuların el ayak çekmeyi bırak ölümüne altını topladığını belirtmeye resmi verilerle göstermeye çalıştım...
tabii asıl önemli olan fiyat olduğu için bunun şu an bi anlamı yok...

0

KÜTAHYA_LI ()

Slm arkadaslar. sercanbulbul kardesim bu hafta gram kac tl olur tahminen

0

A_Ugur ()

evet dunden beri almaktayım.. hatta perşembede bıraz aldım.. ortalama 80. 50 gıbı..
fakat 50 er 100 er gram olarak alıyorum...

0

mhk ()

Şuan pc de değilim cepten verileri paylaşmam çok zor. Ama sanko yatirimdan bunla ilgili teyit aldım.

SERCANBÜLBÜL için cevaplandı (yorumu göster)

-1

eflatun ()

su an herkes teneke olacak diyor alımda mısın.

A_Ugur için cevaplandı (yorumu göster)

0

A_Ugur ()

Arkadaşlar Benım Bugune Kadar Anladığım...
Altın ucacak kacacak fırlayacak denıldiği zaman satıcaksın..
batacak teneke olacak denılırken alıcaksın...
bugune kadarkı tecrube bunu gosteriyor

0

simyacı ()

Rosland Capital'dan Jeffrey Nichols, Çin'den gelen bitmez tükenmez altın talebinin, tek başına fiyatları yukarı taşımaya yeterli olacağını belirtti. Nichols altın fiyatlarının, ABD dolarında bir çöküş veya hiperenflasyon gibi bir felaket senaryosu olmadan da rekor seviyelere ulaşabileceğini ifade etti.

Yaklaşık on yıldır kişisel altın yatırımının devlet tarafından serbest bırakılmasıyla, Çin halkının altın iştahı önlenemez bir biçimde artmaya devam ediyor. Çin Merkez Bankası da piyasadaki en önemli alıcılar arasında. Nichols, Çin Halk Cumhuriyeti'nin altın üretim ve tüketim değerlerinin istatistiklerdekilerin üzerinde olduğunu tahmin etmekte. Çin halkı, altın yatırımınlarına uzun vadeli ve kalıcı olarak bakıyor

SERCANBÜLBÜL için cevaplandı (yorumu göster)

0

inegöllü ()

smart (13 dakika önce)
Selam biraz zaman bulup geriye doğru kabaca bir araştırma yaptım, son 30 yılda her yılın ocak ayında 1 asgari ücretle ne kadar gram altın alınıyormuş,
1 asgari ücretle
YIL alınabilen gr. ALTIN ONS
1981 4, 02 460
1982 4, 09 376
1983 3, 44 424
1984 4, 36 361
1985 6, 50 317
1986 4, 40 368
1987 5, 01 447
1988 4, 77 437
1989 3, 67 381
1990 9, 59 383
1991 15, 18 362
1992 16, 74 343
1993 18, 97 359
1994 14, 82 384
1995 12, 36 383
1996 15, 66 387
1997 19, 74 331
1998 17, 31 294
1999 18, 75 278
2000 15, 59 279
2001 17, 03 271
2002 12, 68 309
2003 10, 98 363
2004 16, 49 409
2005 18, 83 444
2006 15, 21 635
2007 14, 44 731
2008 13, 20 883
2009 9, 73 987
2010 9, 85 1225
2011 8, 39 1571
2012 6, 54 1750
2013 9, 14 1245


http: //yorumlar. altin. in/tum/gram- altin
kayıt

0

SERCANBÜLBÜL ()

isviçre ve londrandan hong konga sabahtan beri bunu söylüyorum.. sen nerden takip ediyosun?

mhk için cevaplandı (yorumu göster)

0

mhk ()

Sercan bu arada altinda muazzam altin eft leri yapiliyor bunuda takip etmeli.

SERCANBÜLBÜL için cevaplandı (yorumu göster)

-1

eflatun ()

Ortalama aylık 10 gram için ömürler çürüyor.

smart için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERCANBÜLBÜL ()

birizbiz altın fiyatları sitesinden 72 yıllık gram fiyati arşivine ulaşabilirsiniz..

0

SERCANBÜLBÜL ()

fiyatlar asgari ücrete göre 1980- 1990 arasına göre yüzde 50 iskontolu 1990- 2000 arasına göre yüzde yüzde 50 pahalı.. tam ortada diyebiliriz..

0

smart ()

Buda ons arşivi

YIL ALTIN ONS
1981 460
1982 376
1983 424
1984 361
1985 317
1986 368
1987 447
1988 437
1989 381
1990 383
1991 362
1992 343
1993 359
1994 384
1995 383
1996 387
1997 331
1998 294
1999 278
2000 279
2001 271
2002 309
2003 363
2004 409
2005 444
2006 635
2007 731
2008 883
2009 987
2010 1225
2011 1571
2012 1750
2013 1245

0

smart ()

onsu çıkaralım kafa karıştırıyor

YIL ASGARİ ÜCRETE ALINAN GR. ALTIN MİKTARI
1981 4, 02
1982 4, 09
1983 3, 44
1984 4, 36
1985 6, 50
1986 4, 40
1987 5, 01
1988 4, 77
1989 3, 67
1990 9, 59
1991 15, 18
1992 16, 74
1993 18, 97
1994 14, 82
1995 12, 36
1996 15, 66
1997 19, 74
1998 17, 31
1999, 0 18, 75
2000 15, 59
2001 17, 03
2002 12, 68
2003 10, 98
2004 16, 49
2005 18, 83
2006 15, 21
2007 14, 44
2008 13, 20
2009 9, 73
2010 9, 85
2011 8, 39
2012 6, 54
2013 9, 14

0

mygalata ()

sen ne düşünüyorsun pazartesi için

0

smart ()

Selam biraz zaman bulup geriye doğru kabaca bir araştırma yaptım, son 30 yılda her yılın ocak ayında 1 asgari ücretle ne kadar gram altın alınıyormuş,
1 asgari ücretle
YIL alınabilen gr. ALTIN ONS
1981 4, 02 460
1982 4, 09 376
1983 3, 44 424
1984 4, 36 361
1985 6, 50 317
1986 4, 40 368
1987 5, 01 447
1988 4, 77 437
1989 3, 67 381
1990 9, 59 383
1991 15, 18 362
1992 16, 74 343
1993 18, 97 359
1994 14, 82 384
1995 12, 36 383
1996 15, 66 387
1997 19, 74 331
1998 17, 31 294
1999 18, 75 278
2000 15, 59 279
2001 17, 03 271
2002 12, 68 309
2003 10, 98 363
2004 16, 49 409
2005 18, 83 444
2006 15, 21 635
2007 14, 44 731
2008 13, 20 883
2009 9, 73 987
2010 9, 85 1225
2011 8, 39 1571
2012 6, 54 1750
2013 9, 14 1245

0

mygalata ()

arkadaşlar bence 79. 200 geriler 190 gr bende aldım pişman oldum

0

SERCANBÜLBÜL ()

ilk pazartesi gecesi 1 de yeni zelanda...
ama fiyat hareketlilikleri londra ve amerika.. borsaları açıldıktan sonra şekilleniyor..

0

simyacı ()

ilk olarak hangi borsa açılacak

0

SERCANBÜLBÜL ()

benim görüşüm teknik analizin dışında temel açıdan bu işe dünyada gönül vermiş kişileri takip edebildiğim kadarıyla altının büyük bir değişim hızıyla avrupadan asyaya kaydığı fiyat düşüşleri de bu değişimin belirli fiyatt aralıklarında anlaşılarak transferlerin hızla gerçekleştiğidir...
bilhassa çinden bu yıl adeta ölümüne olan talep benim açımdan ilerki zamandaki boğa piyasasının habercisidir..

İstanbul için cevaplandı (yorumu göster)

0

kuyumcu90 ()

bence altın pazartesi gün hafif yükselişle başlar sonra aşşağı..

0

SERCANBÜLBÜL ()

birileri altını ölümüne toplarken burda bizim yüzde 15- 20 zararlara çok büyük kaygı duymamamız gerekir... yapmamız gereken bu alışverişin bittiğinde bizi nelerin beklediğidir..

0

SERCANBÜLBÜL ()

son 2 yılda bahsedilen rakam 2350 ton... resmi veriler...
biz değil bırakalım onlar düşünsün bu kadar altını neden aldıklarını..

0

SERCANBÜLBÜL ()

bu veriler sadece merkez bankalarının rezervleri..
koosjansen. blogspot sitesine girerseniz
son yıllarda ingiltere ve isviçre üzerinden altının nasıl el değiştirdiğni açıkca görürsünüz...

0

kuyumcu90 ()

birtane daha düşüş olacak grafiklerde görülen ondan sonra sert çıkışlar..

0

kuyumcu90 ()

valla kuyumculukla uğraşıyorum bugün sattım 35000 tl parada bekliyorum.. 1216 hedef..

0

İstanbul ()

arkadaşlar bu düşüş sizce bir artışın habercisi mi? FİKRİ olan varmı

0

eflatun ()

490 TONA YÜKSELDİ

Ekonomist Uğur Gürses konuya ilişkin yaptığı değerlendirmede, Merkez Bankası'nın kasasına 27 Eylül haftasında 28 ton altın girdiğini ve Banka'nın kendi rezervleri de dahil olmak üzere ton olarak altın rezervlerinin 462 tondan 490 tona yükseldiğini söyledi.

-1

eflatun ()

Ülke Ton
ABD 8, 133. 5
Almanya 3, 391. 3
IMF 2, 814. 0
İtalya 2, 451. 8
Fransa 2, 435. 4
Çin 1, 054. 1
İsviçre 1, 040. 1
Rusya 990
Japonya 765, 2
Hollanda 612, 5
Hindistan 557, 7
ECB 502, 1
Türkiye 487, 3
Tayvan 423, 6
Portekiz 382, 5
Venezuela 365, 8
Suudi Arabistan 322, 9
İngiltere 310, 3
Lübnan 286, 8
İspanya 281. 6

BİR İKİ AY İÇİNDE MERKEZ BANKASI ALTIN REZERVİ HİNDİSTANI GEÇECEKTİR.

0

gok_han ()

Hayirli olur insallah

karadayi için cevaplandı (yorumu göster)

0

karadayi ()

BEyler 89 gelirmi hedefim bu bir cikis baslasa millet altina saldirsa

0

karadayi ()

DOnumuzu dahi sattik girdik altina bakalim neler olacak

0

yorumcu ()

Arkadaşlar bu aralar her şey çok karışık bence altın artık düşmeye mahkum. Sadece bazen yükseliş var ama bu sadece birer zarf atma ben de cuma günü 100 gram aldım ama pişman oldum acikcasi.

0

SERCANBÜLBÜL ()

bir ülke 5 yılda 3000 ton altın ithal edicek.. ons 700 den 1900e gidecek..
neredeyse 1200 ton ithal ettiği yıl ons 1650 dn 1250 e düşecek...
şimdi ben iki senede 5 bin tl zarardaysam bunlar hiç uyumasın...
ben niye düşüneyim ki..
muhakka bi şeyleri öngörüyolar ki alıyolar..

0

SERCANBÜLBÜL ()

çin son 5 yıldaki altın talebinin 3te birini ilk 9ayda talep etmiş..

0

SERCANBÜLBÜL ()

evet çin kendi şangay altın borsasını kurmak için son sürat altın toplamaya devam ediyor...
burda sabahtan beri hindistanla çinin bu yıl ki altın talebini yayınlıyorum..
hindistanın 1133 ton altın talebi var... 1 milyar nüfuslu bi ülke bizim onu yakalamamız zor..

0

eflatun ()

Türkiye en fazla altın rezervine sahip 10'uncu ülke olmak üzere"

<a href='http: //reklam. milliyet. com. tr/reklam/www/delivery/ck. php? n=ac46e2f0& cb=INSERT_RANDOM_NUMBER_HERE' target='_blank'><img src='http: //reklam. milliyet. com. tr/reklam/www/delivery/avw. php? zoneid=105& cb=INSERT_RANDOM_NUMBER_HERE& n=ac46e2 f0' border='0' alt='' /></a>

Konuya ilişkin AA muhabirine değerlendirmede bulunan Odeabank Ekonomik Araştırma Müdürü İnanç Sözer de, ”Hesaplamalarımıza göre Merkez Bankasının TL cinsi zorunlu karşılıkların altın cinsinden tesisine ilişkin rezerv opsiyonu katsayısındaki son artışla birlikte, 1 Mart tarihi itibariyle Türkiye, dünya genelinde en fazla altın rezervine sahip 13'üncü ülke konumundan ilk 10'a girmiş olacak” dedi.

Türkiye'de altın rezervlerinin yanı sıra döviz rezervlerinin de hızlı artmaya devam ettiğine dikkati çeken Sözer, ”2012 yılında bir önceki yıla göre, dünyada en fazla altın rezervine sahip ilk 15 ülke içinde yer alan ülkelerden sadece Türkiye ve Rusya 2012'de rezervlerini artırdı” ifadelerini kullandı.

Sadece altın rezervlerinin değil, döviz rezervlerinin de 2012'de rezerv opsiyon mekanizması (ROM) sayesinde hızla arttığını vurgulayan Sözer, ”2012 yılında yüzde 30 artarak 101, 7 milyar dolara ulaşan döviz rezervleri, yılın ilk ayında da artmaya devam ederek 25 Ocak itibarıyla 103, 6 milyar dolara ulaştı” diye konuştu.

0

AdukeT ()

Normalde kasim aylarinda altin cikis yapardi... ben düsmesini hindistanin alimlari azaltmasini yoruyorum

0

altıncıhaso ()

geçenlerde bende bir yerlerde okumuştum çin direkt altına göre bir ekonomik sitemi kurmak için hazırlıklar yapıyor artık üzerinde sırf linkolnün resmi var diye kağıtlar çok değerli olmayacak linkolnün arkasında ne kadar altın var diye sorulacak deniyordu.

0

AdukeT ()

Dogru tahmini herkes takip eder ve nasil oldugunu bilmek ister... hepimiz kazanmak istiyoruz sonucta

-1

eflatun ()

son 4- 5 aydır türkiyenin altın alımında hindistanı solladığını biliyormusun, rezervdede yakaladığını.

SERCANBÜLBÜL için cevaplandı (yorumu göster)

0

serkan - misafir kullanıcı ()

caki arkadaşım, bu tahminleri nasıl ve neye göre yaptığını bize de öğretsen )

1

inegöllü ()

bugün burası yavaş

0

zadı muhderem ()

alım için 76 uygundur

0

SERCANBÜLBÜL ()

benim bahsettiğim bu rakamlar 22 kasımda açıklanan resmi veriler.. altına çinden talep yok diyen zihniyet kosama koskoca yalan söylüyor...
çin neredeyse avrupadaki ve amerikadaki rezervlerin yüzde 8 ine denk gelen bi rakamı neredeyse hüp etmiş...

0

SERCANBÜLBÜL ()

isviçre- ingiltere den hong konga eylüle kadar 790 ton altın ithalatı var...
anlıcağınız birileri batıyor ve alenen altınları elinden çıkarıyor.. altının düşüşünü çok doğal karşılamak gerekir bu yıl.
kim batmış bir dükkanın mallarını pahalıya almak ister...
güney afrika amerikadan 401 ton hong konga ithalat inanılmaz devasa rakamlar...
bu yıl ki bu rakamı gören hiçbir altına gönül veren altınını vermez..

0

AdukeT ()

Vallahi seni teprik ediyorum... tahminlerin süper... ins devami gelir... amac kirmak degil di

caki için cevaplandı (yorumu göster)

1

caki ()

asıl ben yanlş anlaşıldım burada..

0

SERCANBÜLBÜL ()

avrupa birliği dağılmamak için son kozlarını ecbnin para basmaya başlaması ile oynamaya başladı...
avrupalı ülkelerin amerikanın borçlulukları o kadar yüksek ve hane halkları o kadar bitik ki çöküşü önlemek için para basmanın yanında altın satarak likitide yaratmaya çalışıyor... ama geminin her yanı su alıyor ve sattıkları altınlar su basmış titanic gemisini kova ile su boşaltmaya çalışmaktan öte bir şey değil...
bugün dünyanın en büyük medeniyerlerinden ispanya, italya fransa gibi ülkeler duvara toslamak üzere... bunların hiç biri basına yansıtılmamaya çalışıyor...

1

AdukeT ()

: - ) sitem seziyorum... sanirim yanlis anlasiliyorum

caki için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERCANBÜLBÜL ()

carlos andres önümüzdeki yıl çinin alımlarının daha da agresifleşeceğini söyledi..
burda parodoks bütün kartlarını göstermiş kral çıplakı oynayan altın rezervi güçlü avrupalı fonlar ve devletler ile amerika bu altınları çine kaçtan verecek..
kimse malım çürük demez.. çin 900- 1100 arası almak isteyebilir ama avrupa ve amerikadaki eftler razı gelmeyecektir artık...
artık dünyanın ekseni zenginlik avrupadan asyaya kayıyor...
çin hindistan ve asyalı ülkeler gösterilen aksine altına ölümüne saldırıyor...

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır. !

Yorum yazın:

(ad ve soyadınız)
Kalan karakter sayısı: 1000

TL / Gram / Altın Çevirici

  • Gram Altın
  • Çeyrek Altın
  • 22 Ayar Bilezik

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 03 Eyl 10:00
  • Amerika(New York) Açılış: 03 Eyl 16:30
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Açılış: 03 Eyl 07:00
  • Avustralya(Sidney) Kapanış: 03 Eyl 09:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Açılış: 03 Eyl 16:00
  • Çin(Şangay) Kapanış: 03 Eyl 10:00
  • Endonezya(Jakarta) Açılış: 03 Eyl 05:30
  • Güney Kore(Busan & Seul) Kapanış: 03 Eyl 09:00
  • Hindistan(Mumbai) Açılış: 03 Eyl 06:45
  • Hong Kong(Gang Seng) Kapanış: 03 Eyl 11:00
  • İngiltere(Londra) Açılış: 03 Eyl 10:00
  • İspanya(Madrit) Açılış: 03 Eyl 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 03 Eyl 10:00
  • Japonya(Tokyo) Kapanış: 03 Eyl 09:00
  • Kanada(Toronto) Açılış: 03 Eyl 16:30
  • Pakistan(İslamabad) Açılış: 03 Eyl 08:00
  • Türkiye(İstanbul) Açılış: 03 Eyl 09:30
  • Yeni Zelanda(Wellington) Kapanış: 03 Eyl 07:45
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!