ALTIN ONS

$1292.6820

Güncel: 09:42:10

USD/TL

2.0923

09:42:10

EUR/TL

2.8189

09:42:10
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

EUR 2.8189 09:42:10
USD 2.0923 09:42:10
ALTIN ONS $1292.6820 09:42:10

Güncel Gram Altın yorum ve fiyatları

  • Son Güncelleme: 09:42
  • Alış (TL)
  • Satış (TL)
  • Durum
  • Önceki Fiyat (09:41)
  • 86.0520
  • 86.9210
  • 0.0000%

Yorumlar (748277)

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0

tolgaeray ()

diğer bankalarda en para gibi mi hocam?

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

olacakları yazdım malum yerde ;)

Nur_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

zirvesefer ()

selam gidişat iyi değil benım altınlar çürüyecek böyle olursa

0

Nur_ ()

=) bir bilsem..

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

aşağı yukarı hangisi

Nur_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

TrendLINE ()

ha gayret coninin tohumu 2, 092 geç yeter. görsün şu enpara gününü :)

0

Nur_ ()

tr verileriyle birlikte evet =)

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

tar1k_demir ()

eyvallah kardeşim

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

sert bi hareket bekleyenler var mı

0

tnr ()

grda deniz. dövizde e. para. en uygunu gibi

tar1k_demir için cevaplandı (yorumu göster)

0

iskorpit ()

veri iyimi gelir kötümü diye sormuyorum çünkü zor bir soru olur)

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

her bankanın gr fiyatı farkı vardır.

16_46 için cevaplandı (yorumu göster)

0

tar1k_demir ()

arkadaşlar gram altın ve doalr hesabı için hangi bankayı öneriyorsunuz? Aidatı vs olamayan

0

16_46 ()

tabii ki o şekilde ama fiyatlara ne zaman baksam küsuratları (1299, 8050 gibi) detaylı olarak yazsam bile alttaki gram fiyatlarının haneleri birebir tutmuyor, bu serbest piyasa fiyatı diye mi, banka kurlarındaki farkların ortalamasına göre mi bir türlü çözemedim )

16_46 için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

12 dakka sonra iki tr verisi var

0

ultrAslan ()

veri iyi gelirse 2, 0870 kırılır yok kötü gelirse 2, 09 lar oluruz hemen.

iskorpit için cevaplandı (yorumu göster)

0

olgu1200 ()

bu en para kendınde degıl bugun parıte dusuyor bunlar yukseltıyor amac ne anlamadım

0

tnr ()

önsXdolar /31, 1=gr tl fiyatı

16_46 için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

dolar direniyo mu ne ? : D: D: D ytd ytd ytd

0

the_KİNG ()

87. 45 bandi kirildi diyebilir miyiz arkadaslar?

0

16_46 ()

mrb. bir şey merak ediyorum; 1 ons altının dolar karşılığını yazmışlar. biz bunu 31. 10'a bölünce gram karşılığını buluyoruz ve bir gram altın kaç liraymış öğrenmek için de dolar kaç liraysa çarpıp buluyoruz ama TR. gram altın fiyatı bununla tam olarak uyuşmuyor. bunun nedeni nedir? cevap verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.

0

ultrAslan ()

Bugün en parada dolar banka alış 2, 0878 i gördü.

0

iskorpit ()

dostum türkiye verileri doları nasıl etkiler bilgin varmı

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

1

the_KİNG ()

allah utandirmasin kardes

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

: ) o kadar yukarı çekmese iyiydi : D hadi 2, 0870 seni bekliyoruz ha gayret

iskorpit için cevaplandı (yorumu göster)

0

TrendLINE ()

bakacaz kardeş. her ihtimale karşı pozisyon almak gerek zaten

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

bunlar hep avuntu gibi geliyo banaa : )))

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

olgu1200 ()

abı mrb 4 tane serısı var bu kıtabın hangısını alcaz

temel_teknik için cevaplandı (yorumu göster)

0

TrendLINE ()

kardeş öglen 2, 092 den dönseydi hedef 2, 102 di. şimdi buradan dönerse hedef büyütmüş oluyor :)

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

iskorpit ()

enpara sesimi duydu

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

umut_UMUT ()

kaybettiğim para beni tekrar bu siteye getirdi sizler gibi tecrübem yok yönlendirmelerinizi bekliyorum

0

matematikci ()

Slm 85 alti alman iyi olir

umut_UMUT için cevaplandı (yorumu göster)

0

temel_teknik ()

para kazanmak zor iş,
olanı korumak ise daha zor,

tecrübe olmadan, yatırım işine soyunanlar,
ilk başta şanslı birkaç işlemle kazanırlar, sonrasında ise parasının bir bölümünü yada tamamına yakınını kaybedince, durumu anlarlar.

benim önerdiğim yol, uzun ama hayatınız boyunca işinize yarayacak, kalıcı bir yoldur.
tercih sizin, başarılar dilerim. : ))

denizgunay için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

ALB Menkul Değerler sabah raporunda altının daha düşük seviyeleri görebileceğini belirtti. “Altın 1305 desteğini kırmıştır. Paritenin 1298 desteğini de kırması durumunda satış baskısının artarak 1292 seviyesini hedefleyebileceği mümkün gözükmektedir. Paritenin 1298 seviyesinden destek bulması durumunda ise tekrardan 1305 seviyesi hedeflenebilir. Gram altın ise 87, 45 desteğini aşağı yönlü kırması halinde 86, 55 desteğini, bu seviyeden destek alması halinde ise 88, 10 direncini hedefleyebilir. ”

Bugün ABD'de gelecek haftalık işsizlik maaşı başvuruları altın fiyatları üzerinde etkili olacak.
ytd ytd ytd

0

ultrAslan ()

öngörüsünü değiştirdi galiba. halbuki dolar tekrar deneme yapıyor düşmek için bakalım bu sefer kıracak mı

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

umut_UMUT ()

arkadaslar merhaba 30 bin liralık altın almak istiyorum ne zaman alayım[not geçmişte 3 binlira kaybetmiş biriyim altından kaybettiğimi tekrar almak istiyorum]

0

TrendLINE ()

niye böyle birşey yaptı ki dostum :)

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

en para makas bandını yukarı çekti. haberiniz ola

0

matematikci ()

Bayyram oncesi 3de, 2 dolar dusunuyom

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

buralar uygun aslında daha aşağısı olur mu diye beklemekteyim. 2, 0870 i kırmasını umuyorum kıramazsa buralar uygun

matematikci için cevaplandı (yorumu göster)

0

matematikci ()

Slm bugun slim icin kaci bekliyon

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

iskorpit ()

enparaya böyle zamanlarda güven yok

iskorpit için cevaplandı (yorumu göster)

0

ender52 ()

bende satacağımda birisi bi iki uçak düşürür birileri biyerleri bonbalar diye bekliyorum : ) işin şakası bile kötü gerçi...

arnavut için cevaplandı (yorumu göster)

0

iskorpit ()

veriler doları nasıl etkiler bir bilgisi olan varmı?

0

ultrAslan ()

sabır önemli.. ben 13 te biri ile dolar aldım. kaldı 12 parça bugün ve yarına saklıyorum onları da

ALTIN_DOLAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

ııı ()

sağlığına kendine dikkat et hocam iyi dinlenmeler

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

ııı ()

zararına altın satılır mı arkadaşım

arnavut için cevaplandı (yorumu göster)

0

arnavut ()

Ben altinimi sattım zararına

0

senolkaan ()

arkdaslar öğleden sonra görüşürüz inşallah biraz dinlenmek istiyorum

0

birkan ()

hadi artık in 85 e gram )

0

TrendLINE ()

bencede 1, 3455- 60 a kadar düzeltme yapar. en para makası artırmış düşüge sattırıyor aklınca dolar buradan verilerle bir dönsün görürüm ben enparayı

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

falancı ()

Enpara makası açmış fırsatçı küpekler

0

senolkaan ()

1, 3465 e yol alcak olakı kırarsa sakat gercekten dıkkatlı davranın parite için 1, 3476 ise derin nefes aldırtır

0

scholar ()

sen işini bilirsin kardeş aynen doğru yoldasın

sbalcioglu için cevaplandı (yorumu göster)

0

olgu1200 ()

kaca kadar duser tahmınınız varmı?

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

hahahaha söylediğimiz kendimiz yapmadık göz göre göre çok sinirlendim kendime adam diyo üst band oynamıyıcam 2. 0980 satmıyoruz neyse iyice kendime sinirlendim

0

senolkaan ()

pariteyi takıp eden arkdaslarımız ıcın düşüş gercekleşecek süreli bilgi amaçlı

0

sbalcioglu ()

dostum bende satmayı sevmiyorum bekleyip kar edeceğimi düşünüyorum elimde tl daha aldığımın 3 katı duruyor sıkıntı olmaz

scholar için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

0
ALTIN_DOLAR (2 gün önce)
ultra perşembe yada cuma alım fırsatı olabilir perşembe tüfe ve merkezin yılsonu enflasyon beklentisi var 7. 6 yı 8 üzeri çekerse dolar daha da düşebilir


http: //profil. altin. in/uye/9585

0

ALTIN_DOLAR ()

neyse artık geri kalanla dibi yakalarız inşallah gördüğünü oynamak lazım böyle kalırsın kendime de söyledim merkezin enflasyon beklentisinden sonra dolar alıcağım diye 3 gün önce millete de söyledim şu tlde kalmayı öğrenmem lazım sabır gerekir

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

scholar ()

dolar görevini tamamladı sayılır az bir görevi kaldı ama ons işte onu bekliyorum sırayı ons alacak. göstercem ona busüzülme naz nedir? acısını çıkartcam bu beklemenin çok kzdım

1

scholar ()

bence aslı sürpriz artık ons da olacak

0

scholar ()

helal be dünyalı söylemen bile yeterli. artıyı hak etmek isterim )

Dünyalı için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

dolar grafigine bakin hele ne guzel suzuluyoo : D: D bi patlasa ne hos olur alim bekleyenler icin

1

scholar ()

ama uyardım kardeş. neyse olan oldu. ben dibinde dibini bekliyorum. beni boş verin ama sana söyleyim 3 vakte kadar kar edeceksin ben alsaydım asla zararına satmazdım ben zararı sevmiyem : ) kar edeceksin kardeş garanti veriyorum. elinde para bıraktın demi yoksa kızarım bak

sbalcioglu için cevaplandı (yorumu göster)

1

Dünyalı ()

Eğer artı ile oluyorsa benden sana bir artı

scholar için cevaplandı (yorumu göster)

0

sbalcioglu ()

göster bakalım kardeş, dn aldığımız dolarda makas kapansa belki doları elden çıkarırdık ama kapanmadı hiç.

scholar için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

iyi düşün bak pişman olma. makas bandını çok aşağıdan tutuyorlar belki yarın daha yukarıdan bozma fırsatı verebilir iyi düşün karar senni tercih senin

ALTIN_DOLAR için cevaplandı (yorumu göster)

2

scholar ()

peki kardeş bol şanslar dilerim

falancı için cevaplandı (yorumu göster)

4

scholar ()

Şu gariban kardeşinizin bir yıldızı bile yok paraylamı satılıyo nasıl oluyor )

0

ender52 ()

Hamas'ın askeri kanadı İzeddin el- Kassam Tugayları, İsrail'in başkenti Tel Aviv'de bulunan Ben Gurion Havalimanı'nı, "M75 füzeleri"yle vurduğunu duyurdu.

0

falancı ()

Acelemiz yok dostum olsun enfazla karsız çıkarız

scholar için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

ARKADASLAR gram fiyati en dusuk kac oldu bu sitede?

0

the_KİNG ()

bende bayrama tl ile girmek istemiyom sahsen ama kismet bakalim daha 1 gun vAR : )))

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

2

scholar ()

Alan arkadaşlara yol göstereyimmi : ) isteyen varmı

0

ALTIN_DOLAR ()

ultra çıkıcam gibi

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

1

scholar ()

senide sevdiğimi söylemiştim )

falancı için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

çok mantıklı haftaya bir sürü şey var fed 2. çeyrek büyümesi tarım dışı

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

hayirisi bakalim abd yi beklerim belki veya yarin pozzizyon alirim

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

1

scholar ()

kardeş dediğim gibi en parayı bilmiyorum ama normal bankalarda makası bile geçemedi. elimden geldiğince uyardım kardeşlerimi söylediklerimde en para haric

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

falancı ()

: )) gırtlamıza kadar dolara boğulduk bekliyoz

0

Maximum_Analiz ()

Brn dun girdim bugun 20963 den ciktim iyiki cikmisim

ALTIN_DOLAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

allah göstermesin bide ons çökerse bir günde gram ne olur

0

ultrAslan ()

Eskisi kadar dolara çok güvenemiyorum. Yarına kadar en dip nokta hangisi ise en az % 50 gircem. Bayrama % 50 dolarla girmeyi düşünüyorum.

ALTIN_DOLAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

risk unsuru da yuksek ama

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

1

scholar ()

cızzz kardeş cız

fenaaistanbul için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

cıkarttım ben hocam onu elde 2, 0872 den almıştım 2, 09xx dan gömdüm

scholar için cevaplandı (yorumu göster)

0

fenaaistanbul ()

bidaha alsakmı acaba dolıır dun aldık ama

0

ALTIN_DOLAR ()

Mevla büyük olunca satmakda kolay olmuyor

0

ALTIN_DOLAR ()

gelde sat 2. 06 al o riske girilir gibi

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

1

scholar ()

kardeş ben sana ne dedim : ) seni seviyem ama

raskoln için cevaplandı (yorumu göster)

0

raskoln ()

tabiki dolar

0

ALTIN_DOLAR ()

2. 0855 dolarda gece son gelen nokta bura kırılırsa 2. 06 lar gelebilir belki

0

falancı ()

Beklemeye devam yapacak bişey yok

0

scholar ()

senol hocam dolarını ne yaptın

0

ons1967 ()

Altın için her şey lehte bence. dünyanın her yeri kaynıyor. Bir dezavantaj bizde kur aşağı gidiyor. Ons altında bugün 1325 ler muhtemel amerikan verilerine bağlı olarak. Ama kur 2. 07 ve altına giderse gram için hiç bir şey değişmeyecek..

0

the_KİNG ()

bu fiyatlar iyi mi?

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

dolar hocam dolar kusura bakma wala =)

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

0

scholar ()

o kadar uyardım herkesi ama. üye olduğum günden bugüne kadar

0

TrendLINE ()

2, 083- 4 gündeme gelebilir

0

ultrAslan ()

Gün içi fırsat sunabiliyor. Al sata. Çok panik olamamakta fayda var.
Dün 2, 0870 di bu sabah 2, 0980 oldu.
Şimdi 2, 0880

0

ALTIN_DOLAR ()

doğru karar vermişsin ben onu 20970 den göz göre göre yapamadım şimdi kal geldi resmen

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

dolar mi altin mi tl mi hocam net bi cevap please ? : )))

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

sbalcioglu ()

dün almıştık zaten dün aldığımızın altına düştü şu anda dolar..

0

the_KİNG ()

doLAR hic iyi gitmiyo ... arkadaslar paraniz olsa doalr mi altin mi ne alirdiniz veya tl de mi beklerdiniz ?

0

senolkaan ()

anlık ıcın satım

0

iskorpit ()

alım mı satım mı yani

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

dolar daha da düşebilir şenol

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

sbalcioglu ()

değerlendirsin derken şenol kardeş ne demek istedin kardeş. dolar alalım mı? satalım mı?

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

NARİN09 ()

mehmet ben risk almadan kazanç olmaz felsefem

TECRÜBELİ için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

neyse artık geri kalanıda yavaş yavaş alırız

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

aldıgım noktalra geldi nerdeyse 2. 0872 lere

0

senolkaan ()

al sat yapana rkadaslar doları degerlendirsin hemen arkdaslar

falancı için cevaplandı (yorumu göster)

0

falancı ()

Ee dolarlar elimizdemi patladı şimdi

0

senolkaan ()

daha kötü leri olabilir ben abd nın ugradıgı 2000 li yıllardakı ıkız kule saldırısını unutmuyorum oyle bir saldırı gercekleşirse şaşmamamk lazım

sbalcioglu için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

2. 08 denenecek deniliyo arkadaslar ? sizce?

1

senolkaan ()

usd için şuan dip 2. 0795 göz ardı etmeyiniz

Dünyalı için cevaplandı (yorumu göster)

0

DOKTOR_ ()

Aşağıdaki tarihlere baktın mı.?

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

sbalcioglu ()

Cezayir uçağı da kayboldu. neler oluyor bu ay her yerde bir uçak kaybolur oldu.

0

senolkaan ()

o çizen arkadasa sormak lazım doktorum.. sallamış çok net dediğim kişi abd li yanlış anlaşılmasın doktorum türkçe malum

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

Dünyalı ()

USD 100 MA , 200 MA yı aşağı kırmak üzere . Yorumunuzu alabilir miyim?

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

smmalp ()

Aga 84 dermi dersin?

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

as1k ()

SON DAKİKA : Cezayire ait yolcu uçağı irtibatı kesild. düştü veya kaçırıldı.

0

ultrAslan ()

sadece takip ediyorum.. sizin gibi üstadları da izliyorum. amacım sadece takip ve öğrenmek kavramak. Yeri gelirse kendimi hazır hissedersem ufakta olsa bu işe el atabilirim. Tabi baya bi zaman sonra.

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

o grafıkte oraya kadar düşecek anlamında değil arakdaslar onlar yukardakı okların simetriği yanı o arkdas oyle çizmiş ya piyasaya yön vermiş ondan herhangı bı teknıge göre çizmedim o çizen arkadas a sormak lazım neye göre çizdi diye doktorum sallamış cok net

Birendibadesi için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

tahminimce 2, 0970 den satış yapmıştır. şimdi 2, 0820

ALTIN_DOLAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

Birendibadesi ()

enflasyon meselesi 3 e kadar inişi engeller artık o kadar düşmez kanaatimce

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

DOKTOR_ ()

çizdiğin çizgileri hangi tekniğe göre çizdin
Elliot mu zig- zag mı .?

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

tmothy ()

şunu anladım ki genel olarak baktığım gayri menkul en iyi getiri olduğunu anladım 4 sene önce aldığım dairenin fiyatı 90 lira idi bugün satmaya karar verdiğimde 3 tane emlakçıya gösterdim ortalama 170 /190 arasında bir fiyat edeceğini söylediler ortalama her sene %25 koymuş çok iyi bir rakam bence buralarda uğraşmaktansa yatırım yapmayı tercih edeceğim

0

the_KİNG ()

ben bile bu grafik tras dedim inanki : )))

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

analizi doğru olabilir ama okları o şekilde yerleştirmek kesinlikle kesınlıkle yanlıştır hocam kanmayın abd li lere türkler her zaman can dır saygılar

0

senolkaan ()

hocam o abd li arakdas a söyleyin siz =) grafıkteki kırmızı ve mavı okları kendısı yön vermiş ıkıncısı ya zıt olursa simetriğinin düşünmeliyiz yanı pıyasa bıldıgınız hukmetmiş o abd li arkdas inceleyelim o grafiği aşağıda

0

ecesu ()

verdim zaten canım

Nur_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

Nur_ ()

bana sorma ecem kendin karar ver..

ecesu için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

o civarlarda galiba alış satış bakmadım alış satışa baktım düşünsene 2. 0910 aldım 2. 0980 den satar yani dibi arardım

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

AZADJİNDAR ()

Herkesin fikri benim için önemlidir
2070- 80 arası alım önerende var

Dünyalı için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

tsk ederim cevaplar icin

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

ecesu ()

2089 biraz dolar alsam mı

Nur_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

gördüğünü oynayamıyorsun

0

ultrAslan ()

2, 0980 oldugunda banka kaçtan sattırıyordu

ALTIN_DOLAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

şunu yapabilirdim 2. 0970 lerden satabilirdim adam dedi üst banda dokunmuycam millete dedik bizde bişey yapamadık ona kızıyorum bazn kal geliyor

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

tolgaeray ()

Azad hocam bu da olursa varya ... ki olablir ama ful dolardyım olmasınn=))

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

2 saat önce söylemiştim arkadaşlar merkez üst banda dokunmayacak diye dolar 2. 0980 di o zaman

0

DOKTOR_ ()

Tabiki grafik ABD li arkadaşın. : ))

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

AZADJİNDAR ()

Herşey olasılığini koruyor
2088
2070 2060 2020
Hepside gündemde grafikte var
Yeterli biz önlemini alkali.
Her destekte alım

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

0

Nur_ ()

enpara yine makas açtı 80 kuruş

0

ultrAslan ()

sıkma canını.

ALTIN_DOLAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

tolgaeray ()

maalesef katılıyrm insanlıgını koruyan yahudilere hala saygım var ırkçılık yapmadan soyluyrm elbette iyi olanları da var ama az maalesef

arnavut için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

dolardaki inş merkezin üst bandı kapamasıyla halleodu bu dolar seviyesi artık ne kadar iner bilemem ama bu ineceği yer aralık ayına kadar doların dibi olur

0

Dünyalı ()

esnerse yukarı dönüşü bir daha olmaz gibime geliyor. Ama üstat sizsiniz

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

ııı ()

tüm vücudu dirençli hale getirebilmen dileğiyle : ))başarılarının devamını dilerim :)

DOKTOR_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

hocam öz eleştiri yapabilirimiyim musaden olursa

DOKTOR_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

arnavut ()

Onlar insan degil yahudi keşke geberselerde zarar etsem

piroz için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

sizce kirar mi asagi yone devam mi?

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

hasan_yel ()

doların tl ve euro karşıaında geri çekilmesinden de payını alıyor ons

0

DOKTOR_ ()

Teşekkür ederim arkadaşım bir kolum
yerine geldi. : ))

ııı için cevaplandı (yorumu göster)

0

gecekusuu ()

doların max ınecegı sınır 2. 06 ama 2. 08 aşşa olacagına pekde şans vermıyorum dolar 2. 08 2. 14 arası oynar yılbaşıya kadar azad sen nedıyorsun

0

gokhan1453 ()

Yine soyluyorum altin bu seviyeden alinmaz bekleyin 83 tl yi sabredin 88 den alip 100 mi satacaksiniz

0

piroz ()

ne yani insanlar ölünce biz paramı kazanacağız

tolgaeray için cevaplandı (yorumu göster)

0

ııı ()

doktor yıldızınız hayırlı olsun : ))

DOKTOR_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

AZADJİNDAR ()

B2085 e kadar esneye bilir

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

ben 2. 09 yüzde 75 aldım keşke almasaydım yüzde 25 kaldı

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

DOKTOR_ ()

Arkadaşlar sizlerle Öngörülerine güvendiğim
Stewart Thomson un bir grafiğini paylaşıyorum.
OBO. formasyonuna göre sene sonu ONS hedefini gösteren
uzun vadeli bir grafiktir.

0

the_KİNG ()

dolarin 2. 0880 mi kirmasi lazim adaha da dusmesi icin destek ne?

0

TrendLINE ()

TrendLINE (20 saat önce)
1304- 5 altındaki günlük kapanışlar tehlikeli olur. bu durumda 1294- 6 veya 1281- 2 gelebilir tatil öncesi. aksi durumda yataya devam görünüyor. 1316 geçilirsede renk değişir

http: //profil. altin. in/uye/9722

ons rakamları bunlar bence 1281- 5 dende tepki gelir. ilk denemede kırması zor

0

tolgaeray ()

Hamas'ın askeri kanadı İzzeddin el- Kassam Tugayları, İsrail'in Tel Aviv kentinde bulunan Ben Gurion Havaalanını 2 adet M75 roketiyle vurduğunu açıkladı.

İzzeddin el- Kassam Tugayları'ndan yapılan açıklamada havaalanının roketlerle vurulduğu ve kentte sirenlerin çaldığı ifade edildi. - GAZZE

ecesu için cevaplandı (yorumu göster)

0

Dünyalı ()

Ulan usd gözünü toprağa diktin dimi. Gömül de bari dirilme şansın olsun.

0

gecekusuu ()

1450 sevıyesı zor bu sene olmaz gıbı

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

gecekusuu ()

bende katlıyorum bu gorusune bende oyle tahmın edıyorum eylul 15 den sonra tekrar dusus olacagısı kanatındayım agustos 20 den sonra yukselıs

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

yok bekliyorum düşünce alcam 2, 08 gelirse belki 2, 07

ALTIN_DOLAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

scholar ()

senol hocam düşüş devam ons da. dğn dolar için yazdım 2. 0940 da 4 saat ama olmadı demi defalarca uyardım hatta almıyorum sevmiyorum cızzz dedim. gelelim ons 1325 üzeride 4 saat hemde ne cızzz

0

the_KİNG ()

1297- 1035 gider gelir birini kirmaliki band araligi degissin ytd ytd

0

sbalcioglu ()

evet ben yapmıştım

scholar için cevaplandı (yorumu göster)

0

AZADJİNDAR ()

Eylülden sonra 1380
Buradan sonra ya yatay geri
Yada 1450

gecekusuu için cevaplandı (yorumu göster)

0

sbalcioglu ()

dün bayagı dolar alımı yapmıştım düşmeye başladı daha aşağı

0

ALTIN_DOLAR ()

bu inişler çıkşlar olabilir önemli olan destek noktaları

0

xtrader ()

birazdan israil teyit eder dikkat

0

scholar ()

dün baya dolar alanlar oldu sanırım

0

senolkaan ()

ons kilit noktayı teyıt ediyor

0

nightbirdss ()

ons gel gel yapıyor kanmayınnn

0

AZADJİNDAR ()

Evet kardeşim iyi yükseldi
Senndemi takip ediyorsun artik

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

Dünyalı ()

ons dünkü gösteriyi sergiliyor. Gel gel gümüle gel, gel böğrüme dom dom kurşunu: ))

0

xtrader ()

: ) eyvallah

Sağlamcı için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

ultra naptın alım yaptınmı

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

Sağlamcı ()

gebersin it leşleriii

xtrader için cevaplandı (yorumu göster)

0

xtrader ()

bence altın al..

ecesu için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

ben sadece ons için kısa vade konuşuyorum agustos ekim benim hedefim 1370 1400 yeni dip için 1240 altından bahsediyorum erken olduğunu düşünüyorum

Birendibadesi için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

aleyküm selam Bende düşünüyorum 2, 08 e gelirse şayet

Lucifer için cevaplandı (yorumu göster)

0

gecekusuu ()

yükseliş max gordüğün seviye nedir?

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

hasan_yel ()

yine jeopolitik riskler ve yine onsun yükselişi.. bana bu konuda katılmayan arkadaşlar kendi gözünüzle görünüz..

0

tmothy ()

İsrail havaalanı vuruldu hamas vurmuş

0

ecesu ()

bu ons niye yükseldi şimdi

0

Lucifer ()

Slm Ultra. Ne dersin dolar almayı düşünüyorum.

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

1

xtrader ()

hamas roketleri israil havaalanını vurdu. 10 ölü..

0

AZADJİNDAR ()

0. 66 orta vade yükseliş trendini baslatti

Sağlamcı için cevaplandı (yorumu göster)

0

scholar ()

arkadaşlar sabah bir ara girdim çıkmak durumunda kaldım. nasılız

0

AZADJİNDAR ()

Bence süre kısa değil
İnsinki çıksin
Borsa dönüşte hepsi ile onsun durumuna göre ya dolar ya altın

bahtsızbedevi için cevaplandı (yorumu göster)

0

Sağlamcı ()

abi kağıt 0, 66 yı görmedi direk 0, 71 den açtı nedeni ise kar açıklamış neredeyse geçen yılın 3 katı kar. daha gider demi

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

Birendibadesi ()

onların birşey değiştirmeyeceği söyleniyor

ALTIN_DOLAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

pariteci arkadaslar dıkkatlı olsun suan için

0

Sağlamcı ()

ya adam espri yapıyor akıl var fikir var be hocam hakkattende bahhtsızzsın

bahtsızbedevi için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tutuklu898 ()

imkansız gibi ama bakalım görcez

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

AZADJİNDAR ()

Dun gece paylaştiklarim elimde mevcut
Metro 0. 66 kırarsa dedik
İhlas 0. 31 kırarsa dedik
Çok şükür birde garan

Sağlamcı için cevaplandı (yorumu göster)

0

simay ()

selam bu arada konuya direk daldım kusura bakmayın

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

bahtsızbedevi ()

azad bey ciddimisin okadar kısa sürede mi

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

simay ()

düzeltmeyi haftayamı bekliyosunuz azad bey

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

nightbirdss ()

GRAFİK OLARK USTAD LTF sekil olrak ortaya çıksın ki 1286 1284 diyenler buna birdikkat li baksın

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

AZADJİNDAR ()

Yok
Haftaya

Tutuklu898 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

Halks 3 gündür iyi kazandırmış almışmıydın üstad

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

AZADJİNDAR ()

Yok
Haftaya

Tutuklu898 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Sağlamcı ()

abi METRO Yu gördünmü. uçtu kağıt ve daha baya uçacak heralde. daha yeni satmıştım. fener için ne düşünüyorsun stoplloss zamanaı değil heralde bu arada trkcam aldınmı abi.

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

AZADJİNDAR ()

Borsadaki hisselerden çıkinca hepsiyle alcam

ecesu için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tutuklu898 ()

yıl sonuna kadar mı?

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

AZADJİNDAR ()

1285
1260

nightbirdss için cevaplandı (yorumu göster)

0

ecesu ()

aldın mı dolar abi

AZADJİNDAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

hocam yoğunluğu atlatayım bakalım suan kalabalık ama sunu soylemek gerekirse tek kelime ile al sat yapıyorsanız kar satışları için uygundur eylül ayında altını beklıyorlar yatırımcılar bılgınız olsun güzel noktalarda yakalamaya calışırız tabı vadenız de onemli sizin için

nightbirdss için cevaplandı (yorumu göster)

0

ecesu ()

biraz bekliyeyeim bende çıkarım

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

Goldies ()

gelmedim siteye kac aydir gordun totemi 87lerde)

kfy_ugr için cevaplandı (yorumu göster)

0

nightbirdss ()

onsta sadece 14 20 50 günlük ortalamalrı yalnız olrak yayınlayack bir üstad rica ediyorum ama sadece bunlar olsun LTF

0

ııı ()

Ons ta ufak hareketlenmeler olur yukarı yönlü israilde havalimanı vurulmuş

0

TrendLINE ()

ben çıktım ece. 13: 00 da 5h kapanışı yapacak. 1340 da 13480 çıkışını düzeltir. ilk denemede geçmesi zordu zaten.

ecesu için cevaplandı (yorumu göster)

0

AZADJİNDAR ()

Bist dönüşte dolar hedefim 2180

0

nightbirdss ()

bakabildiniz mi senol bey

nightbirdss için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

ALTIN_DOLAR (2 saat önce)
merkezi takip ediyormusunuz üst bandda indirim yok


http: //profil. altin. in/uye/9585

0

nightbirdss ()

bide cmo grafiğni bi bakarmısınız

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

iskorpit ()

30 bin aldım demişdin

Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

merkez aslında üst koridor hedefini söylemeyene kadar dolar 2. 0980 di herkeze söylemiştim

ecesu için cevaplandı (yorumu göster)

0

ecesu ()

ne yapalım dolarda iş yok gibi

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

önümüzdeki hafta ons için çok önemli dikkat etmek lazım 1 fed tolantısı 2 abd 2. çeyrek büyümesi 3. tdi var teknik analizden çok temel analiz önemlidir temel analizler sonucunda teknik analizler yapılır bir veriden önce bir karadan önce teknik analiz yapılması kadar saçama bişey yok

0

efervesan_tablet ()

Erdem basci: "ust koridorda degisiklik olmayacak. "
Dolar 2. 08 e dogru gidiyor.

0

ecesu ()

öğretelim efendim

ozgurfb1907 için cevaplandı (yorumu göster)

0

nightbirdss ()

söyle birseysorsam 14 ve 20 günlük ortalamalara bakacak olursak 1284 de sizce düşüş biter mi

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

ozgurfb1907 ()

ece bu pariteyi herkese öğrettin bir ben kaldım.

ecesu için cevaplandı (yorumu göster)

0

osm1571 ()

tşkler o zaman 2 saat mola verebiliriz ..

ecesu için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

parite hala show peşinde arkadaslar =)

0

ecesu ()

saat 14, 00 sonrası 17. 00 arasına dikkat etmek gerek.

osm1571 için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERKN ()

çok sağulun

ecesu için cevaplandı (yorumu göster)

0

Maximum_Analiz ()

Iyi ki satmisim dolari 20963 den

0

osm1571 ()

başka bir haraketlilik olabilir mi Ece hanım paritede

ecesu için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

bu senin görüşün fedin hala faiz karmaşası yıllık enflasyonun 1. 9 kalması ağustos ve eylül fiziki alım jeopolitik koşullar dip yapması için hala erken düşünüyorum senin görüşündür saygı duyarım

nightbirdss için cevaplandı (yorumu göster)

0

ecesu ()

bereket versin

SERKN için cevaplandı (yorumu göster)

0

ecesu ()

evet Şenol bey iyi kazandırdı bugün çok şükür

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

0

ozgurfb1907 ()

doktor bey,

yıldızı aldınız sizdende grafik ve paylaşım bekliyoruz.

DOKTOR_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERKN ()

008, 43 kazandım

ecesu için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

48 e vurmuş parite ece

nightbirdss için cevaplandı (yorumu göster)

0

senolkaan ()

kusura bakmayın göremedim bazen oluyor oyle alım için inceleme yapmamız lazım ben genelde grafıkleri inceledıkten sorna alım gercekleştiriyorum etkı altında bırakmak ıstemem sızı

nightbirdss için cevaplandı (yorumu göster)

0

nightbirdss ()

bu düşüş 1290 deil 1277 i bile kıralacak

ALTIN_DOLAR için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTIN_DOLAR ()

bu normal onsta iniş ve çıkşlar olabilir hedefte sapma varmı ona bakmak lazım bundan 5 ay önce 1240 destek noktası olduğu kasıma kadar kırlımayacağını söylemiştim çoğu kişi 1200 diyor burdada her zaman onsun dipp için yeni bir zirve yapacağını söylüyorum 1370 1400 hedefim ytd aynı zamanda arkadaşım

nightbirdss için cevaplandı (yorumu göster)

0

ııı ()

Arsa al daire al : ))

hbasdemir için cevaplandı (yorumu göster)

0

nightbirdss ()

0
nightbirdss (59 dakika önce) Cevap yaz
1284/31. 1=41. 286*2. 09=86. 288 den alaımım mı yani

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)


http: //yorumlar. altin. in/tum/gram- altin

senolkaan için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır. !

Yorum yazın:

(ad ve soyadınız)
Kalan karakter sayısı: 1000

TL / Gram / Altın Çevirici

  • Gram Altın
  • Çeyrek Altın
  • 22 Ayar Bilezik

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 25 Tem 10:00
  • Amerika(New York) Açılış: 25 Tem 16:30
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Kapanış: 25 Tem 10:00
  • Avustralya(Sidney) Açılış: 28 Tem 03:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Açılış: 25 Tem 16:00
  • Çin(Şangay) Kapanış: 25 Tem 10:00
  • Endonezya(Jakarta) Kapanış: 25 Tem 12:00
  • Güney Kore(Busan & Seul) Açılış: 28 Tem 03:00
  • Hindistan(Mumbai) Kapanış: 25 Tem 13:00
  • Hong Kong(Gang Seng) Kapanış: 25 Tem 11:00
  • İngiltere(Londra) Açılış: 25 Tem 10:00
  • İspanya(Madrit) Açılış: 25 Tem 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 25 Tem 10:00
  • Japonya(Tokyo) Açılış: 28 Tem 03:00
  • Kanada(Toronto) Açılış: 25 Tem 16:30
  • Pakistan(İslamabad) Kapanış: 25 Tem 16:00
  • Türkiye(İstanbul) Kapanış: 25 Tem 17:40
  • Yeni Zelanda(Wellington) Açılış: 28 Tem 02:00
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!