ALTIN ONS

$1230.9100

Güncel: 16:24:27

USD/TL

2.2271

16:24:27

EUR/TL

2.8251

16:24:27

PARİTE

1.2685

16:24:27
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

PARİTE 1.2685 16:24:27
EUR 2.8251 16:24:27
USD 2.2271 16:24:27
ALTIN ONS $1230.9100 16:24:27

Güncel Gram Altın yorum ve fiyatları

  • Son Güncelleme: 16:23
  • Alış (TL)
  • Satış (TL)
  • Durum
  • Önceki Fiyat (16:22)
  • 87.1920
  • 88.0730
  • 0.0000%

Yorumlar (886413)

Diğer yorumları göster

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0

TrendLINE ()

sen kardeşine kıyamazsın bilirim : ) boşuna korkutma

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

TrendLINE ()

1, 2665 kırarsa birşeyler olacak ama asıl düzeltmeden kurtulup çıkışa geçmesi için 1, 2695 i geçmesi lazım

memo44 için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

Dolar da görse görse dip olarak 2. 22 görür..
2. 25 altındaki seviyelerden kademeli alış orta ve uzun vade de kazanç olarak döner..

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

heheheh: ))bida olmasın kardeşşş yakarıımmm: )))

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Bilindigi uzere dun pesmergelerin gececegi sinir bolgesine
İSİD ates acmisti. Geri puskurtulfu.
Daha guvenli bi bolgeden pesmerge gecmeli.
150 pesmergenin ne yardimi olacaksa artik.
Cozemedim.
Yakinda gerek kalmafi diyebilirler.
İnsallah oyle olur.
ÖSO 1300 Kisi gonderince gerek klmyabilir.

0

Tim ()

dosdum dolar yönü hakkında ufak bir yorum yaparmısın günlük

SoLeRo için cevaplandı (yorumu göster)

0

altay ()

Benmde ortalama , 89 civariydi ve 50 60 kurus gibi cuzi karla satttim. dusukten almak icin. suanda bile 88. 5 aliniyor ama azad abinin listesine dahil olmak niyetim : )))

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

konu ile ilgili beraber ark. grubumuzla tercih sebebimiz paritedeki makas birimlerinin düşük olmasıydı deyip bunlara zaman vereceksin abim.. makas düzelmezse haftaya pazartesiye cumaya kadar mutlaka parayı transfer edeceğim dersen bi şekilde msj mail dönüş yapıyorlar.. ben geçen cuma bu cuma ya kadar mühlet verdim baktım düzelmedi hhüüüppp paralar addaa: )))

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

TrendLINE ()

abi vallahi bugünkinide ortaya yazdığından kaçırmışım kusura bakma : )
eyvallah oğlan sayesinde yırttık desene : ) eee küçüğün kusurları olur abi

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

Yine dünden bir alıntı,
Burda demek istediğim, ''dün öyle bir gündü ki belkide ileride bugün alım yapmadığımıza pişman olacağız..
Belkide hafta sonu kapanış rakamlarını görmeden, bir sonraki hafta yaşayacağız bu pişmanlığı, bu defa aldığımıza pişman olacağız..


Bugün öyle birgün oldu ki..
Bugün alım yapmadığımıza ileride pişman olabiliriz..
Yarın kapanış rakamlarını görmeden ileride alım yaptığımıza pişman olabiliriz..
işte bugün öyle birgündü...

http: //profil. altin. in/uye/11839

0

memo44 ()

kardeş sence parite yükselirmi bugün.

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

İvit. : )))89

altay için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

bir değil onbir 51 ben var benden içerüü miyee: ))

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

altay ()

Evt zaten yukselmesi icin bir sebeb yok. dolarda inmeye devam ederse kısa surede grami dusmesine vesile olur
Sen gramdamisin halen ?

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

onstan umutluyum..

0

hugo ()

Siz hangi bankayla calışıyorsunuz

SoLeRo için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

dünde attım bugünde attım selamımı yusufuumm: ))torun hatrı var sopadan kurtuldun: ))

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Saglik olsn : )))

altay için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

Hatta 24 saat öncesine şunuda ekleyelim..
Kısacası bugün hem dolar bazlı altında, hemde dolar/tl de dipten dönüş yaptık..
Dediğim seviyelerin altında kapatırsak haftayı çok farklı rakamlar konuşuyor oluruz..

http: //profil. altin. in/uye/11839

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

ıvır zıvırrr cart curttt... bu arada güvenlik de aradı yaptığım transferin teyidi için: )) ayrıca şikayetimle ilgilenileceğine dair tekrar msj attılar bir iki saate kadarda mail gelir: ))

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

(24 saat öncesine gidelim)

o zaman son nokta ons 1224 seviyesine kadar düşecek,
ordan yükselip haftayı 1233 üzerinde kapatacak.. 1233 altında kapatırsa 1215 e gideriz.

http: //profil. altin. in/uye/11839

0

efervesan_tablet ()

Degisim gucunuze hayranim.
Sabit kisilikliyim galiba ben.

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Eger oyle olursa cok durgun bir doneme daha giriyoruz demektir.

altay için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

sen hala dolardamı bekliyosun neyse haftaya kadar dolar yorumu yapmıyorum=)
bekliyorum bakalım nasip

hasan_fehmi için cevaplandı (yorumu göster)

0

TrendLINE ()

selam abi naber... dün ben çıkarken selam atmışsın göremedim kusura bakmıyasın

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

paritecem ()

ne zırvalıyorlardı abi
benide bu konu ile ilgili arıyacaklardı halen arıyacaklar bekliyorum

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

dünya tersine döndüysee bendee amuda kalkarım miye miyaa: ))

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

tan 8 dakika konuşmuşum müş tems. ile)

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

Anakonda ()

Bu hafta da altına girmedik

Haftaya kaldı

0

altay ()

: ))) bu kardesin neleri kacirmadiki. 92 91 kac defa bozardik beklefik dahada cikar diye: )) simdi dediklerine gore kasim sonu aralik bası gram tl dusecek : ))
86 85 lerdan parcali girerim diyorum

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

hayır fyp biraz dolardan satış yaptım.. pozisyon değiştirmedim beklemedeyim şimdilik)

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

-1

hasan_fehmi ()

ya 2011 den beri surekli dusecek diyorlar da gecen sene tutturamadi mesela : ) tutturur umarim da ful altina girerim 1150 den. sonrada yatarim )

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

1

bluee ()

hayırlı olsun kardeşim...

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

TrendLINE ()

yahu ne 1, 2665 miş arkadaş uzattıkca uzatıyorlar dün akşamdan beri 4 dür deniyor... bi kıramadı gitti

0

paritecem ()

solero=netforce abi

Tim için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

geçen cuma yanlışlıkla aldığımız doları diyorum: )
çıktım dolardan altındayım şimdi

bluee için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Goldman gecmis yillarda tutturdu mu ki hic?
Bu yil hic bi yila bnzemiyo.
Onlar 2015 yili icin de ort. 1200 verdi.

hasan_fehmi için cevaplandı (yorumu göster)

0

denizgunay ()

makas aralığı çok fazla yaaa nasıl karla çıkacam bılmıyorum bugun 17, 30 da kadar çıkmam lazım çunku enparadan paramı aktaracam

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

bluee ()

pox ne aldın?

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

hasan_fehmi ()

bosadam ve pox. bir bu tongaya dusecek adamlar miydik. erken aldik. hadi fed bizi kurtarsin bu cukurdan )

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

düzeltmeden sonra çıkacak tabi)

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Cikar cikarrr

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

-1

hasan_fehmi ()

ya bende az bir miktar altin kaldi. salliyorum suan tamamen. adamlarin ne diyecegini bilmiyorum acikcasi. ama goldman sacks 1150 dediyse yil sonu ona yakin birakirlar muhtemelen 1200 max

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Hihihuikiijjggffdsss
Oyle olmusss

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

erken aldık maalesef sonradan gördüm durumu ters yakalandık
2. 30'dan 2. 24'e 6 kuruş düştü.. aldık yine düştü..

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Aman Allah immm
Dunya tersine donmus.
Ons da ters kose donecek.

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tim ()

netforce vardı eskiden o yapardı.

şimdi ismini değiştirmiş diyorlar İspanyolca yapmış ismini )))

bulamıyorum netforceyi )))

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

bır arkadaşın altını vardı 2- 3 defa sat degerlendır kurtul babında yazdım demekkı sen bizim yazıları hiç okumamışsın.

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

O dedigin bi kere olur yawe.
Ons ha bire ayni aciklamaya ayni tepkiyi vermez.
Duyarsiz bir ons var karsimizda.

hasan_fehmi için cevaplandı (yorumu göster)

0

HazineAvcısı ()

deniz bankın ne gibi farkı var

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

Dünyalı ()

veriler kaçta arkadaşlar

0

efervesan_tablet ()

Altay kardesim.
Sen de mi kacirdin 91. 75 trenini.
Ben dee.
Ne tesaduf : )))

altay için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

Yakın geçmişten bir kare..
Sonuç?
Gittikmi 1240 üzeri gittik..

0

FYPOX4 ()

kim yapıyodu onu: ))

Tim için cevaplandı (yorumu göster)

0

socrates ()

Tekrardan selamlar..
Sizce cuma olması bist de kapanışa doğru satışları arttırır mı aziz dostlarım?

0

Canceli ()

yaa ben açamıyom pazartesi gününe başka ilçeye inceleme yazmışlar bakalım ne olacak

fatih10 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tim ()

eskiden sitede dolar youmu yapılırdı şuraya çıkar şurdan döner diye

0

paritecem ()

sanki enparda parite yapılıyo artık töbe töbe garip insanlar var=)

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

ben güvercin bekliyorum)

hasan_fehmi için cevaplandı (yorumu göster)

0

samim ()

teşekurler kades

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

fehmi iş buldunmu fehmi)

hasan_fehmi için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

olsuunnn parite yapmıycimkiii

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

hasan_fehmi ()

pox bizim ppk yi artik takip dahi etmiyorum. fed in yapacagi sahin aciklamaya kilitlendim. yoksa elimde dolarla patlayacagim )

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

hasan_fehmi ()

hahahah bosadam. dolara bir vurdum oldu yaw. altindan dolara arbitraj yaptim. altinda oldu. altin daha coker baba ons bazinda. 29 ekimde cokertiyorum 1180 altina altini.

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

kardeş euro pek takibimde değil
ama dolarda pek olumlu değilim..

samim için cevaplandı (yorumu göster)

0

fatih10 ()

bende nasipse pazartesi açıyorum denizde hesap

Canceli için cevaplandı (yorumu göster)

0

Canceli ()

bnm gramların durumu vahim bakalım ne olacak )

fatih10 için cevaplandı (yorumu göster)

0

samim ()

yoksa satayımmı?

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

1

bosadamlar ()

ben zaten dolardan hıc gulmedm kı. bır daha hayttaq dolar almam. dolardan snsım yok bnım. en ıyısı altın. 88, 2 ye dustu be dun ama alamadk ıste.

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

samim ()

euro yukselirmi kardeş

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

bende altında bekliyorum haftaya kalıcam gibi..
dolar saldım artık: ))

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

1

SoLeRo ()

Geçmişten bir ons grafiği..

0

FYPOX4 ()

güvercin güvercin taklacı=)

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

bosadamlar ()

ne guvercını be olum: )) karga olmasın o.

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

bluee ()

bekleyiş... : ))

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

bosadamlar ()

sıkıldım beklemekten be dostum.

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

bosadamlar ()

ıyı dostum: sendn ne haber

bluee için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

bende güvercin bekliyorum

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

sağolasınız sayın gerilla bugün bişey vurabildinizmi dolar, euro=)

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

ortalık toz duman denız. günün en iyi seviyelerinde 17, 00 de ne olur bilemiyoruz.

denizgunay için cevaplandı (yorumu göster)

0

paritecem ()

alkışlıyorum abi seni tebrik ediyorum bize yaptıkları yanlarına (parpara bankaya) kar kalmayak böylelikle=))
bende diğer bankaya biraz daha transfer yapttım altın için tetikteyim.

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Tan Beyyy
Baska bankada parite yok kiii

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

hoşbuldum sağol dünyalı)

Dünyalı için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

şu an tlfndayımm abi: ))

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

bu davranışını kutluyorum. tşkler taner

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

aleykümmselamm kardeşş hg: ))

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

cengiz nasılsın
bugün daha iyi gördüm seni

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

1

Dünyalı ()

hoşgeldiniz

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

denizgunay ()

hocam euro nun gidişaı hakkında fikriniz nedir

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

bluee ()

aslm pox..

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

Değerli arkadaşlar saygın site üyeleri an itibariyle paritesizliği bize reva gören PAPARA ya geçen hafta verdiğim sözüü tuttummm ve hesaptaaa 0, 03 kuruş bırakmak kaydiylee hüüüppp diğer bankalara transferimi yapmış bulunmaktayımmm.. birazdan da tlf açıp duruma bildireceğimm ve geçen hafta bana akıl verdikleri maillerine karşılık olarakda mail atacağımdıırr: )).. tüm site sakin ve sakin olamayanlarına saygı ile bildiririmm: ))

0

FYPOX4 ()

selam arkadaşlar

0

bluee ()

cengiz nörün leee...

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

sedatormanli ()

merhabalar
altın alımı için cumhuruiyet ve çeyrek kuyumcu alma düşüyor dedi ama sizlerin öngörüleri nelerdir ?

0

gold_man_ ()

Gramda yükselen üçgeni gördün mü Solero hocam? ..
Günlükte..

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

a. selam hgniz.

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

Saygı ile selamlar ve siteye giriş yaparım ark. lar.. yine yeni yeniden MERHABALAARR: ))

0

bosadamlar ()

sert acıklama yapmıyabılır ama ons u da 1270 e getırcek acıklamada yapmaz. ons ta dusus beklıyorum fed den sonra yukselıs değıl

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

paritecem ()

denizbank burdan gram almayı planlıyorum

HazineAvcısı için cevaplandı (yorumu göster)

0

fatih10 ()

yoga moga yok dr (: euro var senin gramlarda zayıfladı

Canceli için cevaplandı (yorumu göster)

0

Canceli ()

yoga yaparak zihnini boşaltacaz : D gram yoksa derdin ne : D yoksa gramın yok diye mi dertlisin

fatih10 için cevaplandı (yorumu göster)

0

alpkutucu ()

sagolun hocam araştıralım bakalım

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

fatih10 ()

tövbe tövbe yoga da ne dr (: gram yokki

Canceli için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

kimse marj garantısı vermez. yoksa davalara konu olurlar))

alpkutucu için cevaplandı (yorumu göster)

0

altay ()

Kardes kusura bakma yeni gordum mesjini.
Ben degil ablam euro almisti. 3. 1 lerden o zararda. onu kurtarmaya bakiyoum.
Ben altinin yuzde 70 ini cuzi karla bozmustum. simdi kasim aonu aralik basini altin dip beklentisini bekliyorum : )))

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

offf offf. hiç olmadı öyle birşey. (((gecen yıl aralıkdan bu gune kadar ok?

alpkutucu için cevaplandı (yorumu göster)

0

Canceli ()

yoga yap : ) gramları unut kendini akışa bırak D

fatih10 için cevaplandı (yorumu göster)

1

paritecem ()

ahhahaa enparanın yan kuruluşu olarak mı kabul etcez seni=)

SoLeRo için cevaplandı (yorumu göster)

0

alpkutucu ()

hocam alış satış fiatı deyil alış satış arasındaki marj önemli altın diyelim aniden artıgında marjı 1 cıkarsalar zararımız cok olur MARJ konusunun sabit olmasını istiyorum üzerinde durmamın sebebi bu sagolun

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

paritecem ()

bugün açtırabilirsin ben öyle yaptım.

ozgurfb1907 için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

sitenın altın tl fiyatından 0, 170- 0, 200 gibi yukarda rakamları. kısa zamanda makası kurtarma şansına sahıbız.

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

green_ ()

beni sadece kar ortağı sayarsan getiririm : ))

SoLeRo için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

öyle demek zorundalar alp. ama ben uzun zamandır işlem yaptım. 0, 5 geçmedigenelde0, 47 gibi bir makasla karşılaştım. 0, 2digerlerinden fiyat pahalı alıp satıyorlar. degişen bir şey yok yanı.

alpkutucu için cevaplandı (yorumu göster)

0

mudjekeews ()

şimdi alım için beklemelimiyiz bu seviye iyimi yoksa

0

HazineAvcısı ()

hangi bankayla çalışıcaksınız

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

ozgurfb1907 ()

çıkıcam bende bi faydası kalmadı artık hatta varsa yakında gideyim bugün ben açtırayım bi hesap

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

laborant ()

Anladım tskler

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

topluca paraları bana getiriyonuz: ))

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

soruyu iyi yaz net olsun cevaplayalım.

alpkutucu için cevaplandı (yorumu göster)

0

paritecem ()

enparadan çıkıyoruz topluca

ozgurfb1907 için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

denıze git hesabı hazırla şimdiden eliyin altında bulunsun.

ozgurfb1907 için cevaplandı (yorumu göster)

0

alpkutucu ()

hocam size sorumu gördünüzmü lütfen cevap

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

ozgurfb1907 ()

evet bende denizbank a geçme kararı verdim gramları bozdurayım hemen geçicem denize

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

sinnsez ()

hızlı bir yükselişten önce dolarda bant aralığı 2. 2350- 2. 2530.. Önümüzdeki günlerde 2. 39 nihai hedef yükseliş olma ihtimali yüksek !

0

paritecem ()

canım abim biliyorum sana emanet ettim =)

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

paritecem ()

evet abi deniz bank altın için en uygun banka al gramı denizbanktan sonra bekle gelsin kazançlar.

Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

korkma 100 garantı kapsamında.

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

paritecem ()

abi dur biz paralarımız çekelim ondan sonra batsın=)

Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tim ()

Euro hakkında ne düşünüyorsun yükselişe mi geçti

Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

halka acılıyor. demekkı sıkıntı var. para lazım adamlara.

Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)

0

Maximum_Analiz ()

Benim enparayi kullanmamin nedeni pariteydi inu yapamadiktan sonra zaten guvensiz bir banka her an batabilir: ))

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

hocam 15- 20 günde 70- 80 dolarlık hareket oluyor eskıden daha fazlaydı. önemli degil bu mıktar bana yeter.

Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)

0

küçükbütçe ()

altın hakkında görüşleriniz nelerdir zararına sataym mı yoksa yükselir mi?

0

Maximum_Analiz ()

Ben halen en paradayim p. tesi gecis yapicam d. banka... gercektende haklisin sikildim pc basinda olmakdan.
Al dipten grami sat zirveden en iyisi

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

degişen ne hocam onu söyle öncelıkle?

alpkutucu için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

8 aydır bagırmakdan yoruldum. en iyisi altın için diye. al sat toplam makas 0, 95 cıvarı. cok iyi.

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

alpkutucu ()

hocam şimdi gene bana dönüş yaptılar ve benim size dedigim gibiymiş deyişiyor verilere göre merkez belirliyor dediler hocam sizde bir sorsanız kesinleştirelim mümkünse

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

aynen hocam. az kazanmayacaz belkıde iyi sistem kurarsak. hem gözlerimiz rahatlayacak. pc ye baglı kalmayacagız.

Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Denizbank en iyisi diyolar

laborant için cevaplandı (yorumu göster)

0

fatih10 ()

nolacak halimiz dr

Canceli için cevaplandı (yorumu göster)

0

Maximum_Analiz ()

Herkez d. banka terfi etmis..
Heralde bundan sonra gram alip satacaz

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

yok denızbank dan işlem yapıyom.

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Guvercin aciklama bekliyorum.
Sen?

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

bluee ()

cengiz nörün yaaww..

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Ons bazinda forex ten alip satmiyosunuz di mi?

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

alpkutucu ()

hocam şimdi denizbankla görüştüm altın alı şatış marjı sabit deyil günlük deyişebilir diyorlar nedersiniz

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

bosadamlar ()

gercekten suanda 1260 beklıyor musnuz ons ta. cok yakında fed var ken kımse altını 1260 getırmez bence. sadece yorumdur.

0

tnr ()

ewet geçen bende 1243 den cıktım orayı atlamadı. ))

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

1226 ya düştü ordan aldım. düşerse alımadevam.

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

: )))1245 te direnc var ya.
Oyuzden dedim.
Gecmek gerek yani

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

yok be abla 1245 kurtarmaz. 2 ye bölsek bir işe yaramaz((

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Ancak sali crs toplanti var.
Toplanti onceleri rolantiye bagliyo.
1245 i bugun gormeliyiz.

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

laborant ()

Arkadaşlar hsbc bank nasıl altın al sat konusunda

0

tnr ()

inşşalalh. 1250lere gelse okutacam zaten hedef o.

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

pala58 ()

hangi bankada makas kapandı

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

1

efervesan_tablet ()

Cok tebrik ederim.
Hayirli olsn : )))
Haftaya 1260 olur insallah ons.

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

altında makas kapandı. gelen cebe gircek)

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Hosbulduk.
Elhamdulillahcok iiyim.
Hayirli Cuma lar dilerim : )))

tnr için cevaplandı (yorumu göster)

0

HazarHelin ()

Hadi ons guzelbiryere gelde gr de ciksin biraz

0

tnr ()

tablet hg niz nasılsınız

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Aaaa ne ara zarara girdin Altay kardesim?
Dolar mi almistin?

altay için cevaplandı (yorumu göster)

0

Doktor_talip ()

euro nolur abi

Tim için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tim ()

dolar ya düşer ya çıkar

dik gelecek hali yok ya )9

2

SoLeRo ()

Ev düşünceniz, herkesin ilk yapması gereken bir düşünce..
Sizi bu düşüncenizden dolayı kutluyorum..
Allah inşallah size güzel bir ev nasip eder..
Altında artış ne zaman başlar sorusunun cevabı çok net olmaz!
Almış olduğunuz rakam kötü bir rakam değil..
Yakında yükseliş öngörüyorum..
Eğerki beklerim iyi bir kazançla çıkarım diyorsanız biraz beklicez ve sabır göstericez..
Zararına satış yoktur benim yatırımlarımda... Ben zarar edeceğim bir yatırım yapmam..
Şimdi size birkaç önerim olacak, gerçekleştirmek size kalmış.
1. Elimdekini muhafaza ederim, ve 86- 87 aralığından tekrar alım yapar maliyetimi düşürürüm..
2. Maliyeti düşürmek için başka nakitiniz yok ise elinizdekinin 3/1 lik kısmını 91. 4 seviyesinden satarım(çünkü bu seviyeden tekrar 86- 7 seviyelerine gerileme durumu söz konusu olabilir ordan tekrar alışta olurum)
3. Ya da hiç acele etmez beklerim 91. 6 seviyeleri üzerinde günlük kapanışlarla bu altın 96- 7 seviyesine gidecek diye bekler ordan satarım..

altıncı_biyolog için cevaplandı (yorumu göster)

0

zeytin ()

Hangi banka?

denizgunay için cevaplandı (yorumu göster)

0

denizgunay ()

şimdide 9 yaptılar bu ne arkadaş sapıttı iyice bunlar

0

hepzarar ()

evet son üç beş dk dır gözünü yukarı dikti iyice

Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)

0

Maximum_Analiz ()

Usd 22459 a kadar cikar gun icersinde

hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)

0

denizgunay ()

euro makas 8 kuruş yapmışlar yuh artık ya

0

hepzarar ()

biliyom 16 olduğunu ama 15 de mızırdanmaya başlıyon

SERPİL için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERPİL ()

16 da bitiyor benim mesaim kaçmıyorum allhın izniyle çıkıyorum : ))

hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

ama senin saat 3 de kaçmıyoz işten

SERPİL için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERPİL ()

güzelmiş )

hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

bana prş öğleden sonra ve cuma tatil
pazar günü gidiyom işe

SERPİL için cevaplandı (yorumu göster)

0

tnr ()

17 ye kadar böyle devam eder ben satardım 2, 242 gibi

SERPİL için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERPİL ()

hayırdır neden çalışmıyorsun

hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

ben bugün çalışmıyorum

SERPİL için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERPİL ()

senin işyerinde imkan yokmu cumaya gitmeye

hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

sizede hanımefendi

SERPİL için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERPİL ()

hayırlı cumalar olsun herkese

0

TrendLINE ()

çıkmadan kısa süreli son bir ons yorumu yapayım
1180 den 1255 e olan çıkışın fibo 38 düzeltmesi 1227 buraya kadar düzeltti... şimdi 1255 den 1227 olan bu düşüş birinci dalga oldu. 2 dalgada 1244- 5 tekrar gelecek... hem ikinci dalda olmuş olacak hemde kırılan destek direnç olarak test edilir teorisi gerçekleşecek... burayı tekrar yukarı kıramazsa bu sefer 1210 yolculuğu başlacak (kırarsa 1270- 83 e uzayacak 4. dalga)... 1 saatlik veya günlük durum haftalık aylık büyük fotoyu değiştirmez... 1283 en önemlisi 1317 kırılmadan onsda trend aşağı yönlü bence

şimdilik herkese hayırlı bol kazançlar... hayırlı cumalar... esen kalın

0

DERYA_FİRAKK ()

cok guzel yerlere gıdıyoruz ıns

DERYA_FİRAKK için cevaplandı (yorumu göster)

0

altay ()

abi farklı düşünce olurda. mesela sen ve bir ka kişi teknik bilgi veri sunuyor. ama ezbere 1250 1270 diyenler var.

bende 86 lardan başlayacağım parçalı almaya

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

1

altay ()

hayırlısı deyip sabırla bekleyelim abi: )
Allah razı olsun verdiğin bilgiler için. HAYırlı cumalar...

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

TrendLINE ()

kardeş aynı düşüncelerde farklı düşüncelerde olabilir bu işin doğasında var
analiz hissiyat birazda daha iyi yerden almak hırsıyla aşağıyı bekliyoruz ama olayı kaçırmamak lazım... yani 91, 5 kırılıp günlük kapanış yaptığında düşünmem 92- 3 den alırım ama yok 86, 5 kırılırsa beklerim... hatta buradan bir parça alırım... ilk denemede onunda kırması zor ikinciyide dener mi denemez mi bilinmez :)

altay için cevaplandı (yorumu göster)

0

Bahtsız_Bedevi ()

Hiç kimse sahipsiz değildir ki, oda ilgili yere müracaat eder.

Tim için cevaplandı (yorumu göster)

0

arkadya ()

Adıma bağışta bulunan adminimize teşekkürü bir borç bilirim..

Tema teşekkür belgesi...

admin için cevaplandı (yorumu göster)

0

altay ()

abi yükselirken millet diyordu 92 95 ler gelecek 1270 ler gelecek diyorlardı ama senin grafiğini görmüştüm 1180 i kırıp aaşağı gideceğini söylemiştin. aynı şekilde azad abi ve scholor sizler düşecek diyordunuz ve yola başlaadı galiba. hayırlısı inşallah

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

bugünde kafayı rsı ye taktım
konu hakkında kabaca bilgim olsada
birisi banabu rsı rakmaı nasıl belirleniyor ınu söyleyebilirmi
neyi ölçüyor yani anlık olarak
osn endeksi mi çarpıyor bölüyormu üsütna üç beş gram euro mı serpiyor bunu soruyom

0

altıncı_biyolog ()

Iyi gunler solero, altında artış ne zaman başlar? Yüklü miktar aldım 90, 33 ten. ev almak istiyorum da allah nasip ederse. yalniz şimdiden 4, 500 tl zarardayim. Ne zaman kara geçerim. 2015 i bulur mu tahmininiz nedir?

SoLeRo için cevaplandı (yorumu göster)

0

TrendLINE ()

inşallah kardeş... allah gönlüne göre hayırlısını versin : ) şuan elimden duadan başka birşey gelmiyor

altay için cevaplandı (yorumu göster)

0

yağmurdede ()

Anladım. Teşekkür ederim.

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

Bahtsız_Bedevi ()

Belki nacizane herkese bir önerim olacak. Para işinin içine her gün her an girmek çok hayra alamet değil.
Hem bu dünyamızı hem ahiretimizi sıkıntıya sokabilir. Ara hedeflerler yürümek kanaatkar hedefler koyup hiç dokunmadan olmasını beklemek daha iyi gibi sanırım.

Hani toprağa bir tohum atarsın ve filizlenmesini beklersin ya, ara ara su verirsin. Bunun gibi hem kendine hemde ektiğin tohuma nefes aldırmak yani.

Biz bunu kaçırıyoruz galiba. Hep dedike, hep içinde, her an el klavyede göz ekranda. "İndi" "çıktı" "of puf"..
Abim, ablam; deniz var, ağaç var, anne var, çocuk var , eş var, dost var, hesap verecek Allah var.

Ara verip, nefeslenmek gerek derim.

Tohum nasılsa toprağın altında illaki büyüyecek büyümezse : ( düşünmek gerekir

Nerede yanlış yaptım.

0

DERYA_FİRAKK ()

nasılsın komsu

sey için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

felsefe yaptırma şimdi bana
: ))
hiç keyfim yok zaten

sey için cevaplandı (yorumu göster)

0

altay ()

inşallah abi. şu zararı çıkarıp sonrsında altına yatırtdırıcam.

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

TrendLINE ()

hayırlı olsun... aynı düşünceyle bence fulledim 1- 2 ay içinde iyi kazandıracak... inş sanılmayız... bekleyip görecez gerisi kısmet

altay için cevaplandı (yorumu göster)

0

sey ()

bilgi dediğin nedir ki? acaba her bilgi doğru bilgimidir? doğru ve yanlış nedir. gerçekten dogru yada yanlışmıdır? bilgi herşeymidir yoksa hiçbir şey midir? falan filan :)

hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)

2

TrendLINE ()

kardeş gr uzun süredir 86, 5- 91, 5 gibi geniş bir band aralığında yatay gidiyor aradaki fark 5tl önce hangi yöne kırarsa o yöne 5 tl daha gidecek düşüncem bu... ama ahkam kesim şimdi tarih veremem... tarih analizide yapmak mümkün ama genelde tutmuyor yada tutturamıyorum... hissiyat ve mevsimide dikkate alarak kabaca kasım sonu aralık başı gibi gr mın buralardan daha aşağıda olabileceği yönünde... mesele bu iki rakamdan önce hangisi kırılacak zaten gerisi corap söküğü gibi hızlı gelir...

yağmurdede için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

kitap okumuş olmak için kitap okunmaz
bir konuda bilgiye ihtiyaç duyacan
ne suya ekmeğe duymadığın kadar bir ihtiyaç
bak bakıyım o zaman nasıl kitap okunuyor

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tim ()

önce sağlık doğruda parası olmayan birde sağlığı yoksa nasıl eder

Bahtsız_Bedevi için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Bilmiyoruz.

baki_18 için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Soyle ysp.
Aksam eve gidice 10 sayfa kitap oku.
Boulece bosa vakit gecti demezsin.

hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

estf.
doğru söylüyorsun tabiiki

Bahtsız_Bedevi için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

yok ya paraya üzülmem ben
kaybettiğim zamana üzülüyorum bu işlerle uğraşıp duruduğuma

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

baki_18 ()

Cvp verecek yok heralde

0

altay ()

Kardesim almisti euro 3. 1 lerden tekrar cikarsa bozdurcam.

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

Bahtsız_Bedevi ()

Önce sağlık sayın abim önce sağlık. Sağlığını kaybedince paran olsa da olmaz biliyorsun. 1 ton baklava alacak paran olsa bir dilim baklava yiyemesen dne anlamı var. Sağlıklı olmak içinde daha az ve kanatkar hedefler koymak nasibe hamd etmek, nacizane

Haddimi aştıysam affola )

hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

Uzulme.
Saglikli beeslen
8 saat uyu
İyilesirsin.

hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tim ()

araya bir direnç desdek koymuşlar iki direnç arası makası kapatmaz
çık işin içinden çıkabilirsen

hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

zaten yeter atık dedim ya
çok az kaldı
daha öncede dediğim gibi tamamen sıyrılacam bu işlerden

Tim için cevaplandı (yorumu göster)

0

altay ()

Tesekkurler abi emegine saglik

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

baki_18 ()

Mrb arkadaşlar bu fed i bekleyeceğim de muhtemel senaryo nedir fed öncesi altında mi tl demi bekleyelim suan Altın dayım 1200 zarar var cvp ltf

0

hepzarar ()

gına üstü gına gedli artık bana
4 sendir çırpınıp duruyom
çırpındıkça batıyoz başka birşey yok
kaybedilen paryamı acıyım
para neysede kaybedilen zaman sağlık vs. vs.
hangi birine acıyım

Tim için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tim ()

çoğumuzun elinde dolar yok
elinde dolar olanlarda zaten yüksekten almış
bekle dur
sonuç zarar

Tim için cevaplandı (yorumu göster)

0

soner ()

Arkadaşlar ben yola çıkıyorum, kendinize iyi bakın...

0

yağmurdede ()

Sayın TrendLINE bütün bu söyledikleriniz ne zaman geçekleşir.

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

Bahtsız_Bedevi ()

Şaşıracak bir şey yok ekonomi denge ve salınımlar üzerine yürür. Yani günlük hayatta da böyle değil mi? Her gün işlerin iyi gideceği ya da her gün kötü gideceği gerekmez. Esnaf olan bilir bir gün iş yapmazsın, iki gün yapmazsın 3. gün iş yapmadığın günlerin farkını kapatacak iş yaparsın. Yada tersi durum önemli olan büyük resmin nasıl çalıştığı bu adam çalışkan mı tembel mi? Eğer teknik analizle bakıyorsan (sizin yada nacizane benim yaptığım) performansı orada resmen(resim olarak)görebilirsiniz. Bunu kısa dönemlere bakarak okumak zordur. Resme büyük profilden baktığında daha net görürsün. Tekrar emeğinizi sağlık. Kim nasıl görmek isterse istesin teknik resim böyle )

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tim ()

çırpınıp duruyoruz sudan çıkmış balık gibi sonunda hep kayıp

Tim için cevaplandı (yorumu göster)

0

AZADJİNDAR ()

Dostum öngörülerim profilimde mevcuttur alsat kararı kişinin kendine aittir

powerbluea için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

aynen öyle

Tim için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tim ()

neyin tadı var ki dosdum

hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)

0

hepzarar ()

bu altının hiç tadı yok

0

SoLeRo ()

Hayırlı Cumalar
Rabbim Yar ve Yardımcımız Olsun...

-1

SoLeRo ()

Profilimde FED öncesi Altın durumunu ve Dolar/tl dumurunu yazdım..
lütfen okuyunuz arkadaşlar..

1

FEMİNİST ()

Herkes gibi FED.i bekleyeceğiz bakalım
paşa gönlü ne diyecek ne isteyecek.: )))

0

bluee ()

Altında taksit imkanı satışlara anında yansıdı
BDDK'nın kuyum ürünlerine 4 taksit uygulaması başlatması, ilk günden fark yarattı.

-2

SoLeRo ()

yalnız burdaki 110 yanlış yamışım şimdi fark ettim..
ilk hedef 97- 8 seviyesi.. burayı kırarsa 100- 110 hedef..

SoLeRo için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

91. 6 ve yükselen trend desteği arasındayız yusufum..
bu sıkışma nereye kadar baktınmı hiç?

(1 hafta önce)
Estah.. abi o mesaja paralel bunuda oku,
Gr/tl de ise daha öncede söylediğim gibi yükselen TREND üzerinde devam ediyoruz en geç 2015 ocak- şubat aylarında önümüzdeki önemli bariyer olan 91. 6 seviyesini yukarı yönlü kıracağız formasyon gereği hedefi 110 tl dir.
Vermiş olduğum tarihlerden önce hareket etmeside bizleri şaşırtmaz, bu yüzden en geç tarih olarak belirttim..

http: //profil. altin. in/uye/11839/2

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

1

TrendLINE ()

dostum 88, 5 üzeri haftalık kapanış bence gr için yetmez... 96 ya gidemememizin sebebi 91, 6 üzerinde 2 gün kapanışı yapamadık ki band değişsin... daha önce gün içinde kırıp 92- 93 gördü ama o kadar... 2 gün kapanışı diyorum bir gün bile yapmadı... 2 dalga da 1 in tamamını geri alacağından 91, 6 üzerinde 2 günlük kapanış olmalı ki 96 çalışmaya başlasın... ben gr da olsam 91, 6 da satardım riske girmezdim... baktım kırdı kapanışları yaptı tekrar girerdim en kötü makas farkını kaybederdim ama güvenle çıkışını beklerdim... şimdi bence 89, 3- 6 test eder muhtemelen geçerse 91, 6 tekrar dener aksi halde geri salmaya devam eder bence

SoLeRo için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

Ons da 1233. 5 üzerinde kapatamaz isek haftayı 1210- 5 aralığına, orda tutunamaz ise 1178 destek seviyesine gideriz..
ama ama ama diyoruz..
FED..

0

Maximum_Analiz ()

Insallah ablam

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

Dolar/tl de haftayı 2. 231- 2 üzerinde kapatırsak pozitif hedef 2. 26x

0

paritecem ()

o rakamlara çekilecekse bize satış fırsatı vermesi lazım önce ordan döner düşer tekrar.

Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)

0

paritecem ()

haftayı bekliyelim abi acelesi yok aldık beklesin.

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

Dolar/tl de orta ve uzun vade yatırımcıları..
2. 25 altındaki her seviyeden kademli dolar alımı açık.. 2. 22 seviyesine kadar..

0

TrendLINE ()

doları bilmem ama euro sana anlattığım şartlarda devam ediyor farkındaysan : ) 2, 829- 83 geldi... 15: 00 sonrasında 2, 843 kırar ve bunun üzerinde haftayı kapatırsa... önümüzdeki hafta 2, 86- 7 yi verir sanırsam :)

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

ProSam ()

bakmadım ancak sitede 29 ekim dendi.
yani bizim tatile

bluee için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

Yusufum Ons da 1233. 5 Gr da 88. 5 üzerinde kapatırsak haftayı sıkıntı yok..
Ons da 1233 üzerinde kalırsak 1270- 5 hedef açık..
Gr da 88. 5 üzerinde kapatırsak 936 hedef açık..
ama işte FED diyoruz ya...

TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)

0

bluee ()

pro fed ne zaman?

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tim ()

bist düşüyor dolar bir hareket yapabilir

0

bluee ()

valla elimde patlayacak bunlar yaww.. atamadım gitti.. güzin gelse onun eline verirdik.. : ))

SERPİL için cevaplandı (yorumu göster)

0

Maximum_Analiz ()

Dolar kisa surede 219 220 vandina gecip yukselise gecicek diyr dusunuyorum ece

paritecem için cevaplandı (yorumu göster)

0

TrendLINE ()

dostum biraz önce bir grafik verdim... gr ve onsla ilgili
göstergede gr kırmış ons kırmamış durumda... yani onsun çıkacak olması gr çıkacak anlamına gelmiyor... dolarda herkesin bildiği yön aşağı beklediği 2, 22- 2, 195 civarları
şimdi bu durumda ons 1270 dolar 2, 195 olsa gr kendini 89, 3- 6 desteğine kadar ancak düzeltir... özetle onsun çıkmasındansa gr göstergedin kendini düzeltip tekrar yukarı kırması lazım yoksa ons çıksa bile çıkışına yazık olur

SoLeRo için cevaplandı (yorumu göster)

0

paritecem ()

dolar ne olur

SoLeRo için cevaplandı (yorumu göster)

0

Köroğlu ()

Çok özür dilerim, düzeltiyorum. 80 rakamı zihin altımda kalmış. Onu yazmadım sayın. Sonradan farkına vardım. Yani kısacası siz şunu anlayın. BİST'in yeni bir rekor kırması için henüz erken. Fakat 75'ten aşağıda inmez.

Köroğlu için cevaplandı (yorumu göster)

0

SERPİL ()

napcaksın bombanın piminimi çekeceksin )

bluee için cevaplandı (yorumu göster)

0

Köroğlu ()

BİST bu kez 80'leri göremeyecektir kardeşim. Türkiye Sanayi'ye katkı vermeye daha yeni başladı. Yeni bir rekor kırmasına daha zaman var. Şu an temel kazma aşamasında. Dikkat etmenizi tavsiye ederim. İnşaat sektörü önümüzdeki 2 yıl içinde daha az desteklenecek.

aukuyumcuau için cevaplandı (yorumu göster)

0

ProSam ()

teşekkür ederim hocam .
lakin; gerçekten oralı bile olmadık haklısınız : ))

Köroğlu için cevaplandı (yorumu göster)

0

SoLeRo ()

Sırası ile 1234. 8 - 1241. 8
gelebilir..

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır. !

Yorum yazın:

(ad ve soyadınız)
Kalan karakter sayısı: 1000

TL / Gram / Altın Çevirici

  • Gram Altın
  • Çeyrek Altın
  • 22 Ayar Bilezik

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Tüm piyasalar kapalıdır.
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 27 Eki 10:00
  • Amerika(New York) Açılış: 27 Eki 16:30
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Açılış: 27 Eki 07:00
  • Avustralya(Sidney) Açılış: 27 Eki 02:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Açılış: 27 Eki 15:00
  • Çin(Şangay) Açılış: 27 Eki 04:30
  • Endonezya(Jakarta) Açılış: 27 Eki 05:30
  • Güney Kore(Busan & Seul) Açılış: 27 Eki 03:00
  • Hindistan(Mumbai) Açılış: 27 Eki 06:45
  • Hong Kong(Gang Seng) Açılış: 27 Eki 04:30
  • İngiltere(Londra) Açılış: 27 Eki 10:00
  • İspanya(Madrit) Açılış: 27 Eki 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 27 Eki 10:00
  • Japonya(Tokyo) Açılış: 27 Eki 03:00
  • Kanada(Toronto) Açılış: 27 Eki 16:30
  • Pakistan(İslamabad) Açılış: 27 Eki 08:00
  • Türkiye(İstanbul) Açılış: 27 Eki 09:30
  • Yeni Zelanda(Wellington) Açılış: 27 Eki 01:00
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!