ALTIN ONS

$1237.8450

Güncel: 07:15:22

USD/TL

5.3697

07:15:22

EUR/TL

6.0788

07:15:22

PARİTE

1.1313

07:15:20

STERLİN

6.7623

07:15:18

GÜMÜŞ

2.5173

07:15:20

XAG

14.5735

07:15:20
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1313 07:15:20
EUR 6.0788 07:15:22
USD 5.3697 07:15:22
ALTIN ONS $1237.8450 07:15:22
  • Güncelleme: 07:15
  • Alış (TL)
  • Satış (TL)
  • Durum
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
Sayfa 7 - Son yorumları görmek için tıklayın.

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

Gümüş alımı gelecek ama onun daha vaktı var.
Bak pazartesi kurlar yukarı atar gumus cıkar sakın kapılmayasın onun bu halıne dolardan baska bırsey dusunme bu ara

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

olur da alım gelırse kacırma 3, 07 lere oylesıne emır koy ya nasıp dıyerek

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

bugünü böyle kapatıyım diyorum alım yapmadan.
hafta sonu filan pazartesi atsak?

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

allah akıl fıkır versın dusundukce ınsan cıldırıyor.
ama sabır sabır dıyoruz neyse can takıpte ol fazla da ekran basında kalma
al emrı ver cık

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

abi onları hiç hatırlatma zaten :)
şuan ki cilemizin nedenleri o hareketlerimiz zaten

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

hata degıl nasıp bu
bunu onunla karıstırma hata benım 1, 86 dan yanı senın 19, 40 dan gumus almaktır.

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

biraz daha düşecek beklentisi görür gibi oldum. zaten sabah yetişemedim yüksekten almıştım. hata işte . 82den alacağıma 75- 76 alsam ..

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

yaw nıye kapadın neyse basabas olmakta kar
adamın tekı konusuyor dusunce al

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

elinizde şu kadar dolar var diye göstermiyor
ve
uyuz oldum kapattım pozisyonu.
düze kapatmış gibi birşey oldum

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

e yani toplam ne kadar var elınde
dolar nekadar
tl ne kadar

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

şuan çok kritik yerlerde o zaman

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

ya nasıp dıyıp beklemek lazım
sattıktan sonra sattıgının altı gelmedende alma
bekle iki uc gun nolcak

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

bende en son 3, 08870 civarı az daha atamadı yukarı kendisini

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

bi kanalda 4 saat cıvarı kalıyor eger 3, 0827 altına ınerse grafıkte gıbı
bı alt kanal ıcınde harekete devam eder.
ama yukarı atarsa bı ust kanal 3. 0990 3, 0900 kanalı
dıkkatlı ol yukarıyı dusunmeden once asagıyı dusun zarar asagıdadır.

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

dur buraya bı grafık atayım

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

89da satıcam yaptığı harekete bak şimdi. aşağı salmasa olmaz

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

o kadar da degıl bu aksam fıtch gelebılır dıkkatl olmakta fayda var

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

3. 1120 ne dersin :)

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

satma tut elınde

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

yok full değilim girermiyim full hiç :)
tek parça aldım ve şöyle diyim örnek 0. 10 lot ile aldın , onu 0. 05 diye ikiye bölüp satamıyorsun. hangi oranda aldıysan o oranda satıyorsun.
bende tek parça şuan 3. 08872 zorladı az indi 89 gelse

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

ama full ısen parcalı cıkıs yap elınde yıne dolar olsun

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

3, 085 gelırse sat buralarda 30 kurus ıcın rısk alma sen tek kursunluk adamsın bunu unutma
saglam alıp saglam satman lazım
nasıl mı 3, 0750 den al 3, 09 dan sat cebıne yedek kursun koy sarjoru doldur
bunlar kuru gurultu olur dıkkatlı ol

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

3. 082 aldım şuan satarsam 3. 085 ne diyorsun ? gün kapanışı direnmeye devam ederse bi üste atabilir mi ?
gümüşe hiç bulaşmadım bu arada

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

eyvallah en guzelını yapmıssın fazl yorum okuma gerek yok
dolardan bu ara sasma haftaya dıkkatlı ol mılletı terste bırakcaklar
cunku bır sonrakı hafta fed var sakın gumusun oltasına gelme1, 76 1, 77 yapabılır ama cok sakat bısey haftaya cuma gunu gumus alınabılır
cunku uc gun sonrası fed faız toplantısı var carsamba gunu
dolar makası ne kadar sızde bılmıyorum ama yenı alım muhtemelen 3, 0750 civarı olur

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

Yavuz abim geldim. bu yorum işini açıklıyımda ;
ben ayarlardan sadece takip ettiğim ve diğer sayfaları göster dedim. diğer türlü bayağı karışık oluyor kafa karışıyordu. takip ettiklerimi görüyorum iyi oldu aslında :)
Bu arada ben yine yazmayı unutmuşum aynı küçük parça dolarım var , sabah otomatik satmış emir ile sonra aldım tekrar.
aa bu arada önceden gebzede bir firmada çalıştım çalışma arkadaşım vardı bir abim adı Yavuzdu. sanada kısa zamanda ısındım :)

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

tamam sen gel dolara emır gır 3, 09 sat dıye

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

15 dk gelicem yavuz abi
belki daha hızlı. bekleme şansın varsa geliyorum hemen

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

can gram sayfasını bırak bızım sayfamıza resat altın sayfasına gel konusalım

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

ne kadar tl var elde

Student için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır.
Kurallar !

Yorum yazın:

Kalan karakter: 5000

TL / Gram / Altın Çevirici

  • Reşat Altın
  • Gram Altın
  • Çeyrek Altın

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

#Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

#Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 17 Ara 10:00
  • Amerika(New York) Açılış: 17 Ara 16:30
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Kapanış: 17 Ara 09:00
  • Avustralya(Sidney) Açılış: 18 Ara 01:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Açılış: 17 Ara 14:00
  • Çin(Şangay) Kapanış: 17 Ara 09:00
  • Endonezya(Jakarta) Kapanış: 17 Ara 11:00
  • Güney Kore(Busan & Seul) Kapanış: 17 Ara 08:00
  • Hindistan(Mumbai) Kapanış: 17 Ara 12:00
  • Hong Kong(Gang Seng) Kapanış: 17 Ara 10:00
  • İngiltere(Londra) Açılış: 17 Ara 10:00
  • İspanya(Madrid) Açılış: 17 Ara 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 17 Ara 10:00
  • Japonya(Tokyo) Kapanış: 17 Ara 08:00
  • Kanada(Toronto) Açılış: 17 Ara 16:30
  • Pakistan(İslamabad) Kapanış: 17 Ara 15:00
  • Türkiye(İstanbul) Açılış: 17 Ara 08:30
  • Yeni Zelanda(Wellington) Açılış: 18 Ara 00:00

Ekonomi takvimi

  • AUD18 Ara 03:30

    RBA Toplantının Dakika

  • CAD19 Ara 16:30

    Tüketici Fiyat EndeksiŞimdi: | Tahmin: 0,10% | Önceki: 0,30%

  • CAD19 Ara 16:30

    Tüketici Fiyat Endeksi - ÇekirdekŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 0,30%

  • CAD19 Ara 16:30

    Tüketici Fiyat EndeksiŞimdi: | Tahmin: 2,20% | Önceki: 2,40%

  • CAD19 Ara 16:30

    Kanada Tüketici Fiyat Endeksi Çekirdek BankasıŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 1,60%

  • CAD19 Ara 16:30

    Kanada Tüketici Fiyat Endeksi Çekirdek BankasıŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 0,40%

  • USD19 Ara 22:00

    Fed Faiz KararıŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 2,25%

  • USD19 Ara 22:00

    FOMC Ekonomik Projeksiyonlar

  • USD19 Ara 22:00

    Fed Para Politikası Bildirimi

  • USD19 Ara 22:30

    FOMC Basın Toplantısı

  • Takvim verileri otomatik olarak İngilizce'den Türkçe'ye çevirilmektedir. Bu nedenle çeviri hataları olabilir.
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!