ALTIN ONS

$1237.8750

Güncel: 07:11:10

USD/TL

5.3704

07:11:12

EUR/TL

6.0789

07:11:12

PARİTE

1.1313

07:11:12

STERLİN

6.7633

07:11:08

GÜMÜŞ

2.5173

07:11:12

XAG

14.5735

07:11:12
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1313 07:11:12
EUR 6.0789 07:11:12
USD 5.3704 07:11:12
ALTIN ONS $1237.8750 07:11:10
  • Güncelleme: 07:10
  • Alış (TL)
  • Satış (TL)
  • Durum
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
Sayfa 9 - Son yorumları görmek için tıklayın.

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

eyvallah can sana tek kursunluk atıs lazım artcı cıkıslar degıl

dolar 3, 0250 cıvarında kur 17, 10 üzerinde ise alım yapacaksın gumus hala tehlıkelı duruyor yarın yellen var
sterlın kovala dolar kovala dolardakı cekılmede fulle
3, 03 lerde dolar alımı yapacaksın

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

Hoca tekrar günaydın. gece ne olmuş öyle dün korkudan almadım :)
ilk direnç 17. 64 görüyorum ve sabah oraya değmiş
gün içi 40 lara düşerse bir miktar alayım tekrar 64leri görür diye düşünüyorum
sana da danışmak istedim
işe gitmeden bir selamım olsun demi

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

Kardesım bende aynen tl de beklıyorum gumus 16. xx sevıyesı gelebılır korkusu ıle ıslem yapmıyorum
dolar sterlın euro chf yanı anlayacagın dovız kovalayacagız metalden tat yok bıze

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

3k tl hafta başından beri beklemedeyim hareket etmedim

Fx_trader için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Fx_trader ()

Son durumun ne varlik?

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

hocaaam uzak kalmayın yanyana oturup sohbet edelim ne olacak bu gençlerin hali deyip kendimi örnek göstereyim :)

Fx_trader için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

@Yeniçeri2071 hocaaa selamlar saygılar ne var ne yok bugün öyle çok odaklanamadım
telefona bakma etme pek yapamıyorum
ama yazıları okudum merak etme
bekleme devam ediyor :)

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

gündem de yükselecek beklentisi var aldık yine elimizi yaktılar halen bozmadım ama ekside duruyor. bi düze gelemedi

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

dolaralırım ()

usta birşeyler yazdım bakabılecenmi acaba

Fx_trader için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Fx_trader ()

Parayı bitirmissin zaten :(((

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

hoca yine sende para emtia şeklinde duruyor kasada. bende para da kalmadı emtia da.
şuan kendimi anlatmam mümkün değil öyle böyle değilim.
dolar az düşse alalım desek gider ons yukarı atar bu sefer dolar patlar kesin bana öyle olur.
tek ihtiyacım bilen kişilerden birinin adam akıllı yardım etmesi sonrası bi çay çora içer teşekkür eder bırakrım bu işleri.
koçta oralı olmadı grafik yada yazılarının da anlaşılması zor oluyor bazen
yani allah rızası için biri çıkıp toparlatsa emin ol ötesini istemiyorum

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

dolaralırım ()

şimdi ne bekliyon gbp de peki usta alım yeri ıyı değilmi buralardan da bakabılırsın ıstersen bulaşmanı ıstemem bak ben bulastımmm havuzda yuzuyom

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

Aynı durum bende de var neye elımı atsam kuruyor.
gece sterlıne 3. 77 emır verıp uyayım dedım yabıde 3. 60lar gelır durduk yere ıs alma dedım kendıme
sabah baktım 3, 7680 den donmus bugun 3, 8150 yaptı

gumus 1, 7250 emır vereyım uyayım dedım tık ona da gözüm yemedi her ıkısıde nokta atısı :(
kısmetsizim bahtsızlık var ustumuzde

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

@Fx_trader hoca konunun öncesinde ki yazıları gördüysen eğer çok ama çok ağır durumdayım ve fena pişmanlık. Rica ediyorum lütfen yardımcı ol bana. kar düz filan hiç biri umrumda değil ufak 3- 4- 5 zararla bile çıkmayı düşünüyorum bu işten. Temel hocayı etiketlicektim ama o çok daha uzun vadeli bakıyor olaya.
cevabını bekliyorum
not: cebimizi doldurmak için değil ev peşinatı için parayı arttırayım dedim, evi bırak verecek peşinat parası bile gelmedi 3k kaldı elimde

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

düşüyor diye sat pozisyonu açıyorum 2 saat sonra bi bakıyorum ters güm.
buguün çıkış beklentisi war diye sabah minicik birşey aldım bak yine ters - 130 $
düzü müzü bıraktım 5- 10 zararla çıkıcam hedef 24. 7- 25 idi, 20 bi yapsam bi yapabilsem çıkıcam gidicem bu nedir böyle. elimizi nereye atsak kuruyor. çırpındıkça batıyorum. sermaye kalmadı parada kazanımıyorsun bu sefer . - 28k zarar sen gel burda 10- 15 dolar kar gör. nasıl toplicam o kdar parayı ..

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

Can sakın sakın öyle birşey yapma
Önce bi sakin olalım suan yukselıste olan bırtek dolar onda işlem açmayı dene ama bu konuda sana fx trader yardımcı olabılır ona bu sayfadan yaz gram sayfasından yazma
gumuste yeni bir düzeltme bekliyor koç

dedigim gibi ben forexten anlamıyorum allah sabır versin yardıma ıhtıyacın oldugunda ne zaman ıstersen yaz

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

çok kötüyüm çok . uyuyamıyorum birşey düşünemiyorum gece aklımda sabah aklımda yemek yenmiyor surat 5 karış gülemiyorum. allah korusun birşey olsa para lazım olsa para kalmadı. atıcam kendimi köprüden de yüksek yer arıyorum

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

vay ... ne

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

3k para kaldı . git gide 0'a ilerliyorum. geçen hafta mail atmıştım yardımcı olur belki gibi. ağlama sızlama yapmadan yazı yazdım kısa. bugünde açık açık edemem dedi

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

durumun nasıl can ne yaptın
senı gordum ekonomıkocuna yorum atmıssın
profılıne baktım cevrım ıcısın merhaba dıyeyım dedım

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

@Yeniçeri2071 hoca selamlar saygılar nasılsın .
dur sen sormadan ben diyim çok kötüyüm 7k oldu sana 4k artık son savunma hattındayım. pazartesi bi yol bulmam lazım

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

atamıyor yukarı o_O

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

hala alabılırısın

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

iyi almışssın ons bazında hesapladım birde iyimiş :)

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

ben aldım ama sen forexsın nasıl soyleyeyım
1, 7059 dan aldım

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

ama güzel birşey alabilirdim herhalde ne desem yalan olur bi ara deneriz küçük birşey öğrenmek amaçlı

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

sterlinde hiç işlem açmadım kaç kar marjı yazıyor bilemiyorum ama gece gündüze göre makas artiyor
onsta diyelim 17. 000 iken ben 17. 040 aliyorum, 12 geçince makas 17. 040 yerine 17. 080 oluyor yanlış hatırlamıyorsam
gece de net kesikti :(
anca sabahtan akşam üzeri alıyorum derken etiket atsan o an yetişirdim gece haliyle bakamazdım netsiz

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

bısey soracagım dostum aksam eger sterlıne 3, 85 den 3, 65 'e işlem acsaydın nasıl bı kar alırdın

Student için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Student ()

bekleyelim bakalım son 10 hepimiz için inşallah hayırlısı olur

Yeniçeri2071 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Yeniçeri2071 ()

17, 10 kırılırsa 16 sonra 15, 15 ler gundemde olur dedı
ben fx den aldıgım grafıkte 16, 218

Student için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır.
Kurallar !

Yorum yazın:

Kalan karakter: 5000

TL / Gram / Altın Çevirici

  • Reşat Altın
  • Gram Altın
  • Çeyrek Altın

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

#Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

#Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 17 Ara 10:00
  • Amerika(New York) Açılış: 17 Ara 16:30
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Kapanış: 17 Ara 09:00
  • Avustralya(Sidney) Açılış: 18 Ara 01:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Açılış: 17 Ara 14:00
  • Çin(Şangay) Kapanış: 17 Ara 09:00
  • Endonezya(Jakarta) Kapanış: 17 Ara 11:00
  • Güney Kore(Busan & Seul) Kapanış: 17 Ara 08:00
  • Hindistan(Mumbai) Kapanış: 17 Ara 12:00
  • Hong Kong(Gang Seng) Kapanış: 17 Ara 10:00
  • İngiltere(Londra) Açılış: 17 Ara 10:00
  • İspanya(Madrid) Açılış: 17 Ara 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 17 Ara 10:00
  • Japonya(Tokyo) Kapanış: 17 Ara 08:00
  • Kanada(Toronto) Açılış: 17 Ara 16:30
  • Pakistan(İslamabad) Kapanış: 17 Ara 15:00
  • Türkiye(İstanbul) Açılış: 17 Ara 08:30
  • Yeni Zelanda(Wellington) Açılış: 18 Ara 00:00

Ekonomi takvimi

  • AUD18 Ara 03:30

    RBA Toplantının Dakika

  • CAD19 Ara 16:30

    Tüketici Fiyat EndeksiŞimdi: | Tahmin: 0,10% | Önceki: 0,30%

  • CAD19 Ara 16:30

    Tüketici Fiyat Endeksi - ÇekirdekŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 0,30%

  • CAD19 Ara 16:30

    Tüketici Fiyat EndeksiŞimdi: | Tahmin: 2,20% | Önceki: 2,40%

  • CAD19 Ara 16:30

    Kanada Tüketici Fiyat Endeksi Çekirdek BankasıŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 1,60%

  • CAD19 Ara 16:30

    Kanada Tüketici Fiyat Endeksi Çekirdek BankasıŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 0,40%

  • USD19 Ara 22:00

    Fed Faiz KararıŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 2,25%

  • USD19 Ara 22:00

    FOMC Ekonomik Projeksiyonlar

  • USD19 Ara 22:00

    Fed Para Politikası Bildirimi

  • USD19 Ara 22:30

    FOMC Basın Toplantısı

  • Takvim verileri otomatik olarak İngilizce'den Türkçe'ye çevirilmektedir. Bu nedenle çeviri hataları olabilir.
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!