ALTIN ONS

$1328.2600

Güncel: 00:59:54

USD/TL

5.3183

00:59:58

EUR/TL

6.0300

00:59:58

PARİTE

1.1333

00:58:32

STERLİN

6.9425

00:58:32

GÜMÜŞ

2.7264

00:58:24

XAG

15.9250

00:58:24
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1333 00:58:32
EUR 6.0300 00:59:58
USD 5.3183 00:59:58
ALTIN ONS $1328.2600 00:59:54
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
Sayfa 6 - Son yorumları görmek için tıklayın.

0BeğenmedimŞikayet

070 ()

Bera da birşeyler olacak galiba ytd

1BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Amin hepimize insallah

Sağduyu_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Sağduyu_ ()

Hayırlı cumalar, günümüz bereketli olsun.

0BeğenmedimŞikayet

Sanssızuye ()

En kısazamanda çıkarsın ınsallah hocam

Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Nevaeymen ()

yüksek hocam zarardan çıkmaya çalışıyorum 2,78 lerden

Sanssızuye için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Satmadıysan kaçtı sayılmaz kardeşim ben vesteli bi kere aldım terste kaldım diye 3 4 parça daha alıp ort düşürdüm baktım çıkmıyor sattım yani bi kere aldım ve o vurdu sayılır iste(((

bozkurt78 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Sanssızuye ()

Kaçtan var elınde hocam Allah yüzünü guldursun

Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

feralya ()

yavaş yavaş öğreniyom bende :)) :))

gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Nevaeymen ()

bankalardan sonra yeni ralliyi başlattılar sanki inşallah devamı gelir gardemirrr gardemirrr :)))

0BeğenmedimŞikayet

bozkurt78 ()

Iki sefer vestel de vur kac yaptim ama ucuncusunde o vurdu kacti

gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Yok sen benden sabırlısın maşallah))

feralya için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

feralya ()

aynen ben :))

gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

1978Husnu ()

Destek ve dirençler takip edilmek şartı ile al sat ile kazanmanın mantığı çıkarken satma düşerken alma dır. Yeni başlayan arkadaşlara tavsiyem bunu düstur edinirlerse kazançlı çıkma oranları yükselecektir.

0BeğenmedimŞikayet

Nevaeymen ()

inşallah kaçırdığım tepelerde gözüm kalmıştı :)))

POYRAZ_38 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Hep böyle oluyor zaten canısı bekliyom bekliyom ben satıtom uçuyor((( sanki bir bir beni bekliyorlar

feralya için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Sanssızuye ()

Haklısın hocam

POYRAZ_38 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

POYRAZ_38 ()

sekur bugun 344 ve üzeri kapatırsa 368 i beklerim

1BeğenmedimŞikayet

POYRAZ_38 ()

daha yolu vargibi onun

Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

POYRAZ_38 ()

kardeşim grafık o hedefi oralar cıkıyo gelir gelmez bilemiyorum grafie uyarsa gelecek uymassa yapacak birşey yok bide site olarak anlaşamıyoruz selec saymassan kareli 616 iken yazdım tatgd yı 393ken yazdım ama site genelde yazdıgımda deyil giderken alıyo ozamanda rısk cogalıyo sadece 2 örnek daha önce söylediklerimde aynı sekilde

Sanssızuye için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Sahmat09 ()

kozaa dün aldım 5.54 ten ne zaman çıksan uygun olur? poyraz abiyi izliyorum masallahı var. ama kaçırıyorum hep almakta geç kalıyorum

Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

feralya ()

inş. şirketlerin batma durumu yoksa bekle yıldırıyor hisseler sonra uçuyor
vestelde öyleydi dgate öyle oldu

gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Nevaeymen ()

banvitte güzel yürüdü :)

POYRAZ_38 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Nevaeymen ()

orta vade ben kozaa çogunluk hocam. kısa günlük diyorsan @POYRAZ_38 izle derim. ben günlük başaramıyorum.

Sahmat09 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Sahmat09 ()

thy yolllsrından zarar ettik. çıktım 13.26 dan ben çıkınca yükselmeye başaladı. zararı kurtarmak için neye girelim

Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Sanssızuye ()

Ağzından bal damlıyo hocam beklıyoruz

POYRAZ_38 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Nevaeymen ()

camaşa bulaşma kardeş biz bulaştık kurtulamıyoruz adam bizden akıllı.

Sahmat09 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

POYRAZ_38 ()

bugun de gelebilir grafık 2 saatlık gelirse inş bekliyoz

Sanssızuye için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

İnsallah da onlar bende az az şu ozballe brsan yükselse hepsinden çok sevinecem yani

feralya için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

sergete ()

Bu nasıl bir uygulama sizce akbank tan gelen mesaj var

0BeğenmedimŞikayet

Sahmat09 ()

cemas için değerli yorumlarınızı alabilir miyiz? ben de yeniyim. grafik yorumlama öğrenmem için hangi site veya kitapları okumam gerek. bu işi öğrenmek istiyorum.

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır.
Kurallar !

Yorum yazın:

Kalan karakter: 5000

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

#Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

#Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Tüm piyasalar kapalıdır.
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 25 Şub 10:00
  • Amerika(New York) Açılış: 25 Şub 16:30
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Açılış: 25 Şub 06:00
  • Avustralya(Sidney) Açılış: 25 Şub 01:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Açılış: 25 Şub 15:00
  • Çin(Şangay) Açılış: 25 Şub 03:30
  • Endonezya(Jakarta) Açılış: 25 Şub 04:30
  • Güney Kore(Busan & Seul) Açılış: 25 Şub 02:00
  • Hindistan(Mumbai) Açılış: 25 Şub 05:45
  • Hong Kong(Gang Seng) Açılış: 25 Şub 03:30
  • İngiltere(Londra) Açılış: 25 Şub 10:00
  • İspanya(Madrid) Açılış: 25 Şub 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 25 Şub 10:00
  • Japonya(Tokyo) Açılış: 25 Şub 02:00
  • Kanada(Toronto) Açılış: 25 Şub 16:30
  • Pakistan(İslamabad) Açılış: 25 Şub 07:00
  • Türkiye(İstanbul) Açılış: 25 Şub 08:30
  • Yeni Zelanda(Wellington) Açılış: 25 Şub 00:00

Ekonomi takvimi

  • NZD25 Şub 00:45

    Perakende Satışlar

  • USD26 Şub 17:00

    Fed Başkanı Powell İfade Verdi

  • CAD27 Şub 16:30

    Kanada Tüketici Fiyat Endeksi Çekirdek BankasıŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 1,70%

  • USD27 Şub 16:30

    Aircraft Hariç Nondefense Sermaye Malları Siparişleri

  • USD27 Şub 17:00

    Fed Başkanı Powell İfade Verdi

  • EUR28 Şub 16:00

    Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları EndeksiŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 1,70%

  • USD28 Şub 16:15

    Fed Powell Konuşma

  • USD28 Şub 16:30

    Gayri Safi Yurtiçi Hasıla Yıllık

  • JPY01 Mar 02:30

    Tokyo TÜFE Ex Taze Gıda

  • CNY01 Mar 04:45

    HSBC İmalat PMI

  • Takvim verileri otomatik olarak İngilizce'den Türkçe'ye çevirilmektedir. Bu nedenle çeviri hataları olabilir.
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!