ALTIN ONS

$1168.1600

Güncel: 07:19:37

USD/TL

2.6723

07:19:37

EUR/TL

2.9829

07:19:37

PARİTE

1.1158

07:19:37
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

PARİTE 1.1158 07:19:37
EUR 2.9829 07:19:37
USD 2.6723 07:19:37
ALTIN ONS $1168.1600 07:19:37

Güncel Gram Altın yorum ve fiyatları

  • Son Güncelleme: Kapanış
  • Alış (TL)
  • Satış (TL)
  • Durum
  • Önceki Fiyat (07:18)
  • 99.3480
  • 100.3520
  • 0.0000%
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0

merimeri ()

melan hanım sizi çok özledik siz olmayınca parite yapan yoktu

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Alk ()

tskkr ederim melan hanm doların yolunu gözlüyoruz .)

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

korayceto ()

sagolasın ustad

selocann için cevaplandı (yorumu göster)

0

th35 ()

bekliyoruz usta verecez biz bu azimle

PA$A için cevaplandı (yorumu göster)

0

efdak ()

Sen paritenin sultanısın zaten: ))

serpil3503 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tömer ()

paritede yazarmısınız teşekürler

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

en_güzeli_altın ()

evet hocam )

PA$A için cevaplandı (yorumu göster)

0

masterErhan ()

cümleten hb sagolun

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

1

PA$A ()

birde simdi 2. 72 geldiginde dolarlarımızı verirsek bizden iyisi yok

0

efdak ()

1125 parite gitmiş aşağı gözümüz aydın: ))

3

PA$A ()

eurousd paritesindeki beklentim calısıyor

0

serko ()

Tesekkur ederim 2. 7117 ortalamayla dolardayim. Cikmayi yada pariylteyi bekliyorum. Siz de hosgeldiniz.

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

1

serpil3503 ()

@efdak bana parite kaç olur dediğinde 110 demiştim dün : ))) bak oldu bile

0

burbettu ()

Biraz da gr için bu seviyeleri aşrsak çok iyi olacak benim için

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

günaydın erhan kardeş hgnız... hayırlı kazançlar..

masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

parite ıcın ıdeal takıpte olunuz efendım... hgn nslsınız..

serko için cevaplandı (yorumu göster)

1

masterErhan ()

Günaydin.. Günaydin.. Günaydinlar.. Hayirl i bereketli vede HEycani bol günler dilerim herkeze: ))

0

Melan_61 ()

aleykum selam hgnız..

Smyrna35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

serko ()

@Melan_61 1. 10 geldiginde euroya mi geciyoruz?

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

en ıdeal alım yerı bence stres etmıyorsunuz en azından saygılar... bereketlı olsun..

burbettu için cevaplandı (yorumu göster)

0

Smyrna35 ()

Selamun Aleykum hayırlı sabahlar bereketli kazançlar

0

pusut044 ()

beyler bu sfer kıracak mı ne 2720

0

merimeri ()

tamamdır beklemedeyim

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

1. 10x gelecek bekleyınız.. ytd..

merimeri için cevaplandı (yorumu göster)

0

M__B ()

Ara ara bakabiliyorum.

civardayım :)

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

burbettu ()

Çok teşekkür ederim iyiyim Allah in izniyle öneriler inizi dikkate alarak 27150 den 10 bin sattım bir 3 bin var onuda 2725 diye emir verdim alttan almak için 68 ve 67 emri yazdım ne dersiniz

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

2. 649 ve 2. 65tl fullemıstım... 2. 7220 tl satış..

Kartalpars için cevaplandı (yorumu göster)

0

merimeri ()

melan hanım parite içn şuan uygun mu

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

tutamayankamon ()

kolay gelsin iyi çalışmalar dilerim

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

uzaktan takıp efendım hastam az bu sabah oyuzden aranızdayım en kısa zamanda olacağım kısmetse... grsmek uzere..

tutamayankamon için cevaplandı (yorumu göster)

1

Kartalpars ()

Hayırlı olsun ortak

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

selocann ()

kar satışı yemiştir, dolar borsayla beraber takip edilmeli 10- 15 dk içinde seyrini görürüz

korayceto için cevaplandı (yorumu göster)

1

Kartalpars ()

Sen kactan aldın kactan sattin ortak

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

tutamayankamon ()

teşekkür ederim sayın melan aramıza döndünüzmü yoksa gene öylesine mi uğradınız

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

dejavumonolisa ()

Hoşbulduk nasılsın?
BAhar geldi

hayat_bi_masal için cevaplandı (yorumu göster)

0

en_güzeli_altın ()

biraz tl bırakmak iyidir hocam baksanıza mb müdahale ediyor el altından her zamanda milleti ters köşe yapıyorlar

Proffesional_Atak için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

tskler kardeş hgn sız nslınız... günaydın..

burbettu için cevaplandı (yorumu göster)

0

burbettu ()

Melan hanım Merhaba Nasılsıniz

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

bende dun sattım: )) 266- 2. 67x ggelmeden almayacağım kıb ortağım bereketlı olsun..

Kartalpars için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

dolar 2. 7134

0

FirtinAturK ()

Bugun ve yarın gbp verileri var

nevin için cevaplandı (yorumu göster)

0

hayat_bi_masal ()

Teşekkür ederim.
Sizlerle gayet keyifli ve mutluyum : )))
Birde dolar zirve hedefli bir atraksyon gerçekleştirse de hepimizin yüzünü güldürse diye bekler dururuz : ): ))

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

1

Kartalpars ()

Iyi yapmışsın gel arada aleyküm selam. Nasıl yeni görev yeri alıştın mi yoğun mu

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Proffesional_Atak ()

Bugün son panikçilerde satsaydı bizde yolumuza devam etseydik

0

cello ()

Bugun dolar iyi alim firsati verir

1

Kartalpars ()

Cuma günü kapanış a doğru sattim ortak 2. 70 den . Güzel kar vardı nasip kısmet karı cebe koyuyum dedim )

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

FirtinAturK ()

Allahım iyiliK verisN sgL bende İyiyiM

nevin için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

hgnız sayın hocam nslınız: )) günaydınlar sızlerede..

tutamayankamon için cevaplandı (yorumu göster)

0

tutamayankamon ()

SİTE alemi günaydınlar

0

hayat_bi_masal ()

Hoş gördüm
Nasılsın?
Dolarda ne durumdasın )

orhan6006 için cevaplandı (yorumu göster)

1

nevin ()

tsk ıyıyım sen nsılsın : ))

FirtinAturK için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

ne ettın 2. 64xluklerı: ))

Kartalpars için cevaplandı (yorumu göster)

0

zerziv ()

MB nın hafta sonu aldığı karar bu gün uygulamaya geçecek
bunun dolara ne kadar bir etkisi olacak
bekleyip göreceğiz

0

en_güzeli_altın ()

alım fırsatı oluşturuyor bugünde kar var yani diyorki sen yine al 2 72 görünce boz ve günlük kazancını sabah sabah al )

korayceto için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

tskler ortağım kaçamak yapıyorum arada takıp : ))saka bu sabah cok yoğun degılım selam vereyim dedım..

Kartalpars için cevaplandı (yorumu göster)

0

hayat_bi_masal ()

Aleküm Selam üstad )

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

korayceto ()

2, 715x den yıne dustu
nedendır

selocann için cevaplandı (yorumu göster)

0

hayat_bi_masal ()

Ecmain
Hoşgeldin

dejavumonolisa için cevaplandı (yorumu göster)

1

Kartalpars ()

Oooo sağolasın ortak sen de hoşgeldin Günaydın . Nasılsın ben iyiyim çok şükür

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

selocann ()

henüz acılmadı

korayceto için cevaplandı (yorumu göster)

1

orhan6006 ()

Aleykum selam hb sizde hosgeldiniz

hayat_bi_masal için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

hb hgn cnm tskler sen nslın..

hayat_bi_masal için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

oda ort. dusurmeye yarar verıler kurtarıcıdır... kolay gelsın bozma moralını bıryerlerede gıtme ben gelecegım daha.. : ))

M__B için cevaplandı (yorumu göster)

0

korayceto ()

arkadaslar borsa acıldı yıne coktu dolar
normal mı toparlayacak mı gun ıcınde

0

Proffesional_Atak ()

Şuanda millet satış yaptı yazık oldu çok panik var

0

hayat_bi_masal ()

Hoş geldin cnm
Nasılsın?

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

M__B ()

Ters parite yapmış oldum evt.

Sat bekleyi becericem inş. : )

Saygılar

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

aleykum selam hgn ortağım nslsın kolay gelsın sanada günaydınlar..

Kartalpars için cevaplandı (yorumu göster)

0

zelzele_ ()

Selam herkese

0

Melan_61 ()

hadı hayırlısı kardeş ort. artırdın sanırım dusurursun merak etme bıraz sabr... anlık pariteyı degerlendır derım 2. 70x ustu usd alma bence saygılar..

M__B için cevaplandı (yorumu göster)

0

draxler1981 ()

Hb abi cok sukur imm

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

hayat_bi_masal ()

Selamün Aleyküm arkadaşlar
Cümleten hoş geldiniz

0

SERDAR22 ()

günaydın arkadaşlar 2, 6836 ile full dolardayım, ileriye dönük fikir verecek arkadaş var mı ne yapalım?

0

kvc ()

sız gıdın bız beklıyoruz tekkeyi: ))

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

BEK ()

Bugun beklentilerin nedir hocam

TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)

0

BÜYÜKİSKENDER ()

selametle mehmed.. abim selametle: )))

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

M__B ()

Şükür iyiyim. Zararı çıkarma peşindeyim : )

Hep aynı yani : ). Siz nasılsınız?

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

1

Kartalpars ()

Selâmün aleyküm herkese merhabalar herkese Günaydın

1

buri1975 ()

görüşmek üzere arkadaşlar

1

buri1975 ()

kadir bende çıkıyorum
vakit bulursam geleceğim

BÜYÜKİSKENDER için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

tskler sezer sanada kolay gelsın nslsın...

M__B için cevaplandı (yorumu göster)

1

buri1975 ()

44 lerde satış verip 48 den tekar alma ve bekleme taraftarıyım
ama bu grafik dalgalı kura geçmeden önce
o yüzden dediğin gibi olma ihtimalide çok yüksek

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

M__B ()

Kolay gelsin kardeş.

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

kvc ()

elıne saglık ozkan hocam...
genelde yazmasakta hep burdayız ve takıp edıyoruz...

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

hb kardesım sende hgn grsmek uzere bereketlı olsun kazançlarınız... saygılasr..

KA23 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

cümleten kolaay gelsın gorevıme gecıyorum hsckalın...

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

KA23 ()

Hos geldin melan hanim bol kazanclar

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

zz_19 ()

Selametle beyfedi

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

BÜYÜKİSKENDER ()

selametle..

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

müsade senin abi
ama abi
ben 44 lerde diye düşünüyorum satışı

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

1

Melan_61 ()

bugun 2. 72tl görürsek eyvellah dıyelım ... ytd... cok yorum yapmıyorum sayın ustalrımızı dınleyelım alım yaparsam yazarım saygılar..

xenon için cevaplandı (yorumu göster)

0

ProSam ()

1- 2 saat müsadenizle.
arkadaşlar

0

BÜYÜKİSKENDER ()

üstad: =)))

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

2

cakii ()

0

ubergold ()

kolay gelsin tşkler paylaşım için

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

asude ()

H. bulduk. sende hosgeldin @melan yeni iş yerin de hayırlı olsun

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ProSam ()

bana müsade. 1 saat . sabah işler başladı . bugün geç başladık. hayırlısı ile..
gelirim..

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

xenon ()

Şükür diyelim : ) bugünlük usd konusunda ne düşünüyorsunuz fikrinizi alabilir miyim?

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

hb kardeş sende hgn nslın..

Alk için cevaplandı (yorumu göster)

0

Alk ()

günaydın melan hanım hg )

0

al_sat_ekonomiye_can_ver ()

Sizede günaydın saolun

emergency_79 için cevaplandı (yorumu göster)

0

emergency_79 ()

herkese günaydın.. güzel kazançlar diliyorum..

0

BÜYÜKİSKENDER ()

PUTİN.. IMFnin rakibi olan BRICSS fonunun kurulmasina onay verdi. mehmed abi?

0

ubergold ()

birde sizden fikir alsak fena olmayacak sanırım )

TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)

14

ProSam ()

0

Melan_61 ()

cumletn hb dostlar...

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ProSam ()

grafik geliyor : ))
biraz beklentim doğrultusunda osada . özellikle belli tarihleri ve oalsı seyri çizdim .
- -
- bakacaz ilerleyen günlerde..

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

TaNGo ()

Hiç Ruble çalışmadım sanırım birde ben bakayım şu rubleye..

0

Melan_61 ()

tskler efendım hamdolsun sızler nslsınız.. yenı gelen arkadaşlarda hgnız..

xenon için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

hane grafik
gelmedi

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

adem_aydınlı ()

herkese günaydın bol kazançlı günler dilerim...

0

buri1975 ()

abi ikimiz yettik vallaa
... sayfa olduğu gibi ruble aşağı kadar : )))

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

Büyücü ()

dolar 2, 7155- 81 arasona sıkıştı. borsa açılışıyla yönu belli eder yeter yaw )

0

zz_19 ()

Gunaydin hs geldiniz

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

xenon ()

Günaydın Melan_61 nasılsınız?

Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Melan_61 ()

efe hgn aramıza ... nslsınız..

cakii için cevaplandı (yorumu göster)

1

ProSam ()

ustadır şenol : ))
dikkate aldım ve sonraki süreci hesapladım .
bu sadece 2 hafta geri atar beklentimi ..

ubergold için cevaplandı (yorumu göster)

0

cezara ()

Arkdslar günaydın. Parite hakkında bilgi verir misiniz. Paritede nasıl kazanc alınır

0

the_KİNG ()

hedefe 0. 7 tl kala : ))

0

zz_19 ()

Rubleciler kulübü toplanmisss : ))

0

faruk_25 ()

Cümleten Selamın Aleyküm. Bol kazançlar olsun inşallah.

0

al_sat_ekonomiye_can_ver ()

Ben bugün bu dolardan bi coşku bekliyorum şuan 2. 7150

0

buri1975 ()

iyide abi 53, 8xx leri görseydi tamam derdim şenol kardeşim haklı derdim ama
fark ettiysen
dalagalı kura geçtikten sonra çoğu yerde grafik dışı hareket ediyor. iyi bak görecekesin
ben 45 ler gelmeden al sata girmiyeceğim o yüzden

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

1

Melan_61 ()

cumletn gunaydınlar... jhayırlı kazançlar..

0

Tyler_Durden ()

Bn rubleden çıkmadan bi adrenalin beklemeyin bence =)

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

ubergold ()

hep iyi taraftan bakmamak lazım şenol olabilecek kötü olasılıgı söyledi sadece her ne kadar arkadaşlar rehavete kapılsalarda risk olmadan olmaz

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

1

ProSam ()

bu kadar anti rubleci varken.
benim bu grafik olası beklentim dahilinde..
--

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

: ))) daha dogrusu kendimden korktumm ayip olur bu genc yasta sizler gibi degerli abilerimizin icinde biranda parlayip siyrilmak bana yakismaz diye dusundumm : ))) cok fazla funa ihtiyacim yok : ))) saka maka abi hala onsa olumsuz mu bakiyorsun ? ben en azindan bi kere 1200e dogru bi atak bekliyordum oradan da baya bi sert dusus bekliyorum... ytd ytd

TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)

1

ProSam ()

estagfrullah.
- -
hocam.

zz_19 için cevaplandı (yorumu göster)

1

zz_19 ()

Eyvallah abi

TOYOTOO için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

yapma yaaa : )) heyecanlandım bak

eskisinin üzerinemi yoksa bu yenimi
yapıştır gelsin abi

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

BÜYÜKİSKENDER ()

hmm.. neyse kısmet?

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

1

ProSam ()

teknik açıdan şenolün grafiği doğru.
sıkışan üçgenin üst bandını yukarı kırması ve 61 seviyelerine kadar çıkması .. bu benim yazdığım 484 leri gösteriyor.. teknik olarak mümkün..
- -
ancak bu seyir bana göre zayıf.
ayrıca olsa ne olacak ..
6, 5 dan fazla ruble ile bekliyorum.. en fazla 2 hafta daha beklerim
: )
şenolum sağolsun :)

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

1

şems ()

le mayısın ortasında altınmı alacağiz

cakii için cevaplandı (yorumu göster)

0

zz_19 ()

Son parcanizla ruble aldinz mi kusura bakmayin ben daha fazla düşüş bekliyordum olmadi uzun vadede iyi oldu size karsi mahcup oldum ozurlerimi kabul buyurun beyfendi

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

kardeşim hoş geldin
nasılsın murat

draxler1981 için cevaplandı (yorumu göster)

0

FirtinAturK ()

NaslsıN...

nevin için cevaplandı (yorumu göster)

0

ubergold ()

bu lafınıza bıyıklarım olmasada bıyık altından gülesim geldi : DDD görelim hocam şu grafigi bi zahmet

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

1

şems ()

selamun aleyküm arkadaşlar hayırlı sabahlar

0

buri1975 ()

ben onu faiz günü bekledim
ama gelmedi abd nin agaları yapar dedim ama.. ?
gelmemesi de çok çok iyiii

BÜYÜKİSKENDER için cevaplandı (yorumu göster)

0

al_sat_ekonomiye_can_ver ()

Bugün paritede 1. 11 altı gelecek gibi

0

nevin ()

hepbırlıkte ınsallah

FirtinAturK için cevaplandı (yorumu göster)

0

ProSam ()

bir grafik çalışması yaptım.
trend değişim tarihleri ve olası seyri..
- -
bayılırsın : ))
--

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

TaNGo ()

Evet, bende hissettim
Seni yordu bu iş farkındayım: )))

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

çok çok selammızı ilet kendisi çok iyi bilirim kendisini


nedir peki beklentisi
kısaca özetlersen

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

1

TOYOTOO ()

aleyküm selam
sonradan gelen
arkadaşlar hg dınız

zz_19 için cevaplandı (yorumu göster)

0

BÜYÜKİSKENDER ()

53, 77 görmedi görseydi... : =))f

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Avrupali ()

Aleyküm selam arkadaşlar

1

ramazan57 ()

Aleyküm selam

zz_19 için cevaplandı (yorumu göster)

0

draxler1981 ()

Gunaydin mehmet abi

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

cakii ()

hoşbulduk efe nasılsın

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

zz_19 ()

Selamun aleykum. Hayirli sabahlar ahali

0

TaNGo ()

Ve aleyküm selam

0

Büyücü ()

Aleykümselam gelenlere

0

the_KİNG ()

teknik analiz islerii : )))sizlere faydali olamayacagimi dusundumm : ))eski king olacam

TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)

0

al_sat_ekonomiye_can_ver ()

Aleykum selam sizede

FirtinAturK için cevaplandı (yorumu göster)

0

ProSam ()

Hoşgeldin tarık usta

cakii için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

evet abi bende dün yazdım 11 inden sonra asıl yükseliş diye
beklentimdir

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

aleyna1 ()

Millet günaydın selamın aleyküm

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ProSam ()

anti rublecilerimizde var .
sağolsun..
zinde tutuyorlar görmediğimiz yerleri uyarı mahiyetinde alıyorum..
- -
faydalanmanda fayda var ..
önce şenol arkadaşım . doları bitirdi rubleye el attı : )).. demekki ilgileniyor.. geçende uzun uzun konuştuk.
telefonda..

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

FirtinAturK ()

Selamun Aleykum Hayırlı Sabahlar Arkadaşlar Bereketlı gunlerınız olsuN

0

n_slh ()

Size de hayırlı sabahlar.

cakii için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

pardon pardooon
yanlış
haklısın

ubergold için cevaplandı (yorumu göster)

0

TaNGo ()

Teknik analiz'de daha ilk günündü: ))
hangi işleri?

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

1

giryan ()

ve aleykümselam

draxler1981 için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

abi profilimde ki beklentilerime baktınmı en altta
dünde yazdım sana ama
?

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

mesir4503 ()

biraz dururum heralde)

efdak için cevaplandı (yorumu göster)

0

ramazan57 ()

Aleyküm selam

draxler1981 için cevaplandı (yorumu göster)

0

TOYOTOO ()

aleyküm selam
senin nezdinde
sonradan gelen
arkadaşlar hg
dınız

mesir4503 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ubergold ()

yok hocam ne 535 i şu an ruble 523 bizim banka 526 dan verir birazdan?

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

draxler1981 ()

Selamun aleykum arkadaslar

0

efdak ()

Hemen gitmeyeceksen Aleyküm selam.

mesir4503 için cevaplandı (yorumu göster)

4

cakii ()

0

the_KİNG ()

bugun bu isleri birakabilirimm : )))

TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)

0

efdak ()

Aslında doları satıp ruble alalım uzun uzun yatarız ne güzel: ))

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

asel ()

stres goturcek senı..

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

520 banka satışını bulursan al ama
şu an piyasa açılsın 535 ten açar banka

ubergold için cevaplandı (yorumu göster)

0

BÜYÜKİSKENDER ()

hoş gördüm.. mehmed abim naslsin iyisindir inşaallah: )))

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

n_slh ()

Tamam o zaman sizden sinyal bekleyeceğim. Kolay gelsin.

PA$A için cevaplandı (yorumu göster)

0

mesir4503 ()

selamın aleyküm cemaati müslimin

0

the_KİNG ()

lazimsin bizlere biliyorsunn : ))) o dalgalar hele : )) bi de su *le* deyisini ozluyoz bakk : ))

cakii için cevaplandı (yorumu göster)

1

ProSam ()

12 mayıs parite 48, 40
21 mayıs patite 41, 30
- - -
: ))

bir çalışmadan parça

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

TaNGo ()

önemli açıklamaları kaçırmam genelde: ))

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

0

ramazan57 ()

Hocam 2, 72 gelir mi?

PA$A için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

çok çok iyi yakalamışsın
ama 516 yı

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

Büyücü ()

aleykumselam

TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)

0

ubergold ()

520 lerden almaya devam edim mi hocam yükseliş beklentiniz dahilinde ise?

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

selam verdi geri dondu bugun inss : ))) dun zaten onemli bi aciklama yaptimm sanirim gormedinn : )))

TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)

0

mertkaan ()

aleyküm selam

ubergold için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

sence
: )))

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

1

PA$A ()

abi sinyal almadan ben yanasmam

n_slh için cevaplandı (yorumu göster)

0

M__B ()

Teşekkürler.

72 satıp almak daha doğru gibi.
Yeniden 66 lar sıkıntılı.

cakii için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

profilime gir bak sana attığım mesajlara
. )))

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

TaNGo ()

Hoşgördüm eyvallah.. sağolun

günyüzü için cevaplandı (yorumu göster)

0

cakii ()

arada bi bakıyorum öylesine işte )

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

0

TaNGo ()

geçmedimi 1192 yi: ))

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

1

buri1975 ()

iyide ercan özkan abide söyledi bende
bu hafta yetağanda kalabilir
550 ler göreceğiz ama
asıl yükselişi haftaya

Ecotronik için cevaplandı (yorumu göster)

0

ubergold ()

selamun aleykum
hayırlı sabahlar ve kazanclar cümleten

0

giryan ()

kısa vade de bilemem.
ama rekabetin olduğu bir yerde ya fiyatlar makul bir seviyeye çekilir yada kan çıkar diye düşünüyorum.

gurbet_kusu için cevaplandı (yorumu göster)

0

n_slh ()

Gbpusd cell denenebilir mi?

PA$A için cevaplandı (yorumu göster)

0

TOYOTOO ()

Gram Altın için TOYOTOO yorumu (9 dakika önce)
Gram altın için TOYOTOO yorumu (24 dakika önce)
günaydın
ayten hanım
sağlık olsun
bugun dolar sizce
ne seviyede olur


https: //profil. altin. in/uye/21727

ayten hanım yazdım
herhalde çıkmadı


https: //profil. altin. in/uye/21727

gunesaygunesay için cevaplandı (yorumu göster)

1

PA$A ()

gunaydın ustam

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

M__B ()

Bende düşündüm o konuda. Gayrimenkul candır.

Ama ufak paralarıda bu şekilde değerlendirmek lazım.
Alıp unutmayı beceremiyoruz.

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

cakii ()

Gram Altın için cakii yorumu (4 gün önce)
dolar burdan dönerse 2668 e gider
dönmez ise 2721 e gider ve tekrardan 2668 e gider.
y. t. d


https: //profil. altin. in/uye/17483

M__B için cevaplandı (yorumu göster)

0

TaNGo ()

Günaydın, iyiyim sen nasılsın?

gunesaygunesay için cevaplandı (yorumu göster)

1

PA$A ()

ayten hnm canınızı sıkmanızı istemem

ben sizin bilgi ve birikiminize güveniyorum

gunesaygunesay için cevaplandı (yorumu göster)

0

ProSam ()

yeniden görürmüyüz.
515 i..

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

1

buri1975 ()

hoş geldin kadir

BÜYÜKİSKENDER için cevaplandı (yorumu göster)

0

cakii ()

son yorumumu htırlıyormusn

M__B için cevaplandı (yorumu göster)

1

TaNGo ()

Hoşgördüm Özkan'ım..

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

ramazan57 ()

Aleyküm selam

sabuer için cevaplandı (yorumu göster)

0

günyüzü ()

aley kümselam hoş geldiniz abim

TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)

0

Ecotronik ()

Günaydın buri, valla içime su serpin. En azından kısa vadede batık olduğumuz netleşti yani (:

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

1

buri1975 ()

nasıl yoktum
penceredeydim
aldığında
: )))
hatta biraz daha düştü ama sen buda iyi dedin

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

PA$A ()

alım riskli bu seviyede

söyledidigim gibi kuvvetli bi trend yok

xenon için cevaplandı (yorumu göster)

0

BÜYÜKİSKENDER ()

Selamünaleyküm arkadaşlar.. ALLAH kazancimizi bol bol eylesin: =))

0

the_KİNG ()

as abii : ))

TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)

0

gunesaygunesay ()

Günaydın Tango. Nasılsın?

TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)

1

ProSam ()

selamlar Yunus usta.
hoş geldin..

TaNGo için cevaplandı (yorumu göster)

0

arif025 ()

Abi ne alıyon öyle...

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

sabuer ()

Selamunaleyküm arkadaşlar hayırlı kazançlar

0

ProSam ()

yok : ))
aleyküm selam
sende selam söyle : ))

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

mertkaan ()

15 dk sonra başlar, bist açıldıktan 15 dk sonraya kadar da devam eder

ramazan57 için cevaplandı (yorumu göster)

0

TaNGo ()

Selamlar,
Hayırlı Sabahlar..

0

gunesaygunesay ()

Görmedim abi

TOYOTOO için cevaplandı (yorumu göster)

0

PA$A ()

ben 2. 72 beklıyorum duruma göre pozisyon alcaz

korayceto için cevaplandı (yorumu göster)

0

TaNGo ()

Sen onu bunu boşver dedim ya
İllede uğraşıcaksan Benimle uğraş: ))

gunesaygunesay için cevaplandı (yorumu göster)

0

TOYOTOO ()

ayten hanım
cevabım geliyormu

gunesaygunesay için cevaplandı (yorumu göster)

0

rubenis_33 ()

tdi ile birlikte dolar ve altından ciddi artış bekliyorum. belki ilkkez dolar ve altın rekor kırabilir. altında beklentim. 106- 108 dolarda 2, 75- 2, 80

0

buri1975 ()

ercan hoş geldin kardeş

Ecotronik için cevaplandı (yorumu göster)

0

ProSam ()

selam paşa..

PA$A için cevaplandı (yorumu göster)

0

xenon ()

Günaydın @PA$A beyim, usd almak için hangi seviyeyi beklemeliyim? Borsanın açılışını mı yoksa bu seviyeler iyi mi?

PA$A için cevaplandı (yorumu göster)

0

ProSam ()

dün bri detaylı çalışma yaptım.
-
ne olursa olsun ..
nereye düşerse düşsün .

netice hep aynı. sadece yeni bir ukrayna krizi
- -
bu yüzden düşüşleri gösrdükçe sürekli alıyorum..
sen yoktun.. faiz açıklanmadan 5 dakika önce 516 dan aldım.

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

PA$A ()

saolun allah razı olsun

adembaba için cevaplandı (yorumu göster)

0

ramazan57 ()

Dolarda hareket yok?

0

bosadamlar ()

mustı bız satınca 4 kurus duzmez ama 5 kurus cıkar. bıze hıc sans yok

efdak için cevaplandı (yorumu göster)

0

korayceto ()

ustad gunaydın hayırlı sabahlar
cuma gunu mu beklemelıyız cıkıs ıcın sen dun cıkıs yaptın mı
2, 70 ustu ortalamada bekleyenlerden cıkıs yapanlar oldu sanırım
dün cok bir hareket olmadı
öngörülerini paylasır mısın

PA$A için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

putin o kadar selam söyledi sana katkılarından dolayı
haberin var değilmi

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

Ecotronik ()

Site üyeleliğinde kişi için olgunluk testi yapılamadığı için böyle sorunlar olması normal, çok takılmayın, gülüp geçin.

gunesaygunesay için cevaplandı (yorumu göster)

0

TOYOTOO ()

BRENT PETROL ANALİZİ

Brent petrolde 56 dolar seviyesinden başlayan yükselişte 67 dolar
seviyesine ulaşıldı. Günlük bazda en yakın direnç 68 dolar
seviyesinde. 68 dolar seviyesinin aşılması halinde bir sonraki direnç
bölgesini 72 dolar seviyesinde görüyoruz. Nisan ayı ortasında 50
günlük hareketli ortalamanın üzerine çıkan brent petrol (grafikte
kırmızı çizgi) 200 günlük hareketli ortalamasına doğru ilerliyor
(yeşil çizgi). Kısa vadede 65. 50 seviyesi en yakın destek seviyesi. Bu
bölge altına inilmesi halinde 63 dolar bölgesi bir sonraki destek
seviye olarak görülüyor.
Bugün için saatlik periyotta ilk destek 66. 13 ilk direnç 66. 76
seviyelerinde. Gün içinde saatlik kapanışla 67. 07 seviyesi aşılırsa
67. 59 seviyesi hedef olabilir. Yine saatlik kapanışla 65. 82
seviyesinin altına inilmesi halinde ise 65. 30 seviyesi hedeflenebilir.
Pivot : 66. 47
Destek: 66. 13- 65. 82- 65. 30
Direnç: 66. 76- 67. 07- 67.

0

efdak ()

Tamam hedefimiz aynı işte. Biz satınca 4 kuruş düşer o kadar satış olacak geri çekilme yaşanması kaçınılmaz diye düşünüyorum: ))

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

TOYOTOO ()

59. 86 seviyesini geçemediği için yükseliş trendi içerisinde tepki
satışlarına maruz kalan ve bu tepkileri 58. 27 destek noktasına
yaklaştıran Ham Petrol, yeni haftanın ikinci işlem gününde 58. 80
seviyesine yakın seyrini sürdürmektedir. Gün içerisinde tepki
satışları tamam mı devam mı sorusunun cevabı için 58. 27 destek noktası
yakinen takip edilmelidir. Özellikle kontrol noktası olarak
kaydettiğimiz bu seviye, gün içi hangi bölgede yer almak istediğine
karar vermesine katkı sağlayabilir. Genel görünüm, 58. 27 destek
noktası üzerinde yukarı yönlü çıkışların 59. 86 - 60. 70 bölgesine
ulaşması şeklindedir. Satıcılı seyrin daha agresif olabilmesi içinse
58. 27 desteğinden ziyade kanalın alt noktası olarak kaydedilen 57. 15
seviyesinin aşağı yönlü kırılması gerektiği hususu unutulmamalıdır.
Pivot: 58. 27
Destek: 58. 27- 57. 15- 56. 05
Direnç: 59. 85- 60. 70- 62. 00

0

MNG ()

aleykum selam

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

ooo as abiii... caki abi nerelerdesin yaww okuyamiyoz seni artikk : )))

cakii için cevaplandı (yorumu göster)

0

bosadamlar ()

ortak bırkcm ben bu ıslerı. bu ısler adamı seker hastası yapar valla.

M__B için cevaplandı (yorumu göster)

0

TOYOTOO ()

Gümüş 16. 08 desteği ile 16. 70 direnci arasında hızlı hareketler
yaşanmaya devam ediliyor. Haftanın ilk işlem gününde 16. 08- 16. 70
aralığında işlemler yaşandıktan sonra 16. 39 seviyesinden kapanış
gerçekleşti. 16. 70 seviyesi gün sonu kapanışla aşılırsa bir sonraki
direnç 17. 30 seviyesinde. 16. 08 desteği altında gün sonu kapanışlarda
ise 15. 50 seviyesi güçlü destek bölgesi olarak görülüyor.
Bugün için saatlik periyotta ilk destek olarak 16. 22 seviyesini ve
ilk direnç olarak 16. 57 seviyesini görüyoruz. Gün içinde saatlik
kapanışla 16. 75 seviyesi aşılırsa 17. 05 seviyesi hedeflenebilir. Yine
saatlik kapanışla 16. 04 seviyesi altına inilmesi halinde ise 15. 74
seviyesi hedef olabilir.
Pivot : 16. 42
Destek: 16. 22- 16. 04- 15. 74
Direnç: 16. 57- 16. 75- 17. 05'

0

ProSam ()

paylaşım güzel. sağol bay ruble..
..

buri1975 için cevaplandı (yorumu göster)

0

M__B ()

Sağlık olsun.

Dolara baktınız mı hiç?

cakii için cevaplandı (yorumu göster)

0

buri1975 ()

okuyabildinmi haberleri
artık ne çıkardıysan

sen 700 yada 750 bekliyordun ya
orta vadede çok kolay gelecek bu rakamalr

ProSam için cevaplandı (yorumu göster)

0

TOYOTOO ()

altın
Pivot: 1192. 50
Destek: 1180. 35- 1175. 00- 1168. 00
Direnç: 1192. 50- 1199. 30- 1207. 50

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır.
Kurallar !

Yorum yazın:

(ad ve soyadınız)
Kalan karakter sayısı: 1000

TL / Gram / Altın Çevirici

  • Gram Altın
  • Çeyrek Altın
  • 22 Ayar Bilezik

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Tüm piyasalar kapalıdır.
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 06 Tem 10:00
  • Amerika(New York) Açılış: 06 Tem 16:30
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Açılış: 06 Tem 07:00
  • Avustralya(Sidney) Açılış: 06 Tem 03:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Açılış: 06 Tem 16:00
  • Çin(Şangay) Açılış: 06 Tem 04:30
  • Endonezya(Jakarta) Açılış: 06 Tem 05:30
  • Güney Kore(Busan & Seul) Açılış: 06 Tem 03:00
  • Hindistan(Mumbai) Açılış: 06 Tem 06:45
  • Hong Kong(Gang Seng) Açılış: 06 Tem 04:30
  • İngiltere(Londra) Açılış: 06 Tem 10:00
  • İspanya(Madrit) Açılış: 06 Tem 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 06 Tem 10:00
  • Japonya(Tokyo) Açılış: 06 Tem 03:00
  • Kanada(Toronto) Açılış: 06 Tem 16:30
  • Pakistan(İslamabad) Açılış: 06 Tem 08:00
  • Türkiye(İstanbul) Açılış: 06 Tem 09:30
  • Yeni Zelanda(Wellington) Açılış: 06 Tem 01:00
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!