ALTIN ONS

$1164.9200

Güncel: 21:12:55

USD/TL

2.6844

21:12:55

EUR/TL

2.9783

21:12:55

PARİTE

1.1090

21:12:55
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

PARİTE 1.1090 21:12:55
EUR 2.9783 21:12:55
USD 2.6844 21:12:55
ALTIN ONS $1164.9200 21:12:55

Güncel Gram Altın yorum ve fiyatları

  • Son Güncelleme: 21:12
  • Alış (TL)
  • Satış (TL)
  • Durum
  • Önceki Fiyat (21:11)
  • 99.4560
  • 100.4610
  • 0.0000%
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0

zirve35 ()

ben başladım parçalı alıma. ve aldım bir parça

Tayfun63 için cevaplandı (yorumu göster)

0

alihaydar2462 ()

101, 92'den aldığım gram altını 101, 79'dan elden çıkardım. full TL'deyim. Ne önerirsiniz?

0

serpil3503 ()

biliyorum tabi seveceksiniz ben sevilmeyecek insanmıyım değilmi @bosadamlar cengiz abi : )))

efdak için cevaplandı (yorumu göster)

0

sezgin1983 ()

bugun alım yapmayın yarında veriler var kötü gelirse dememe gerek yok

0

pusula ()

birsefer daha 2. 7 der sanırım önümüzdeki hafta belki sonraki hafta

sebulba için cevaplandı (yorumu göster)

2

karahilal ()

@zirve35 pembe çizgiyi aşağı kırmaya çalışıyor... Tam üstünde. Aşağı kırarsa alınır, kırmazsa izlenip alınır... Ama günlüklerine bakmak lazım.

İsviçre güçlü franktan memnun değilse...
ABD güçlü dolar istemiyordu ya, o yüzden=)

Oy kullanmaya başlıyorum şimdi...
Çekilin.

karahilal için cevaplandı (yorumu göster)

0

HAZAR23 ()

nasıl hesap açabilirim ben bi bakayım

serdar6055 için cevaplandı (yorumu göster)

0

az_öz ()

dolar sterlin frang euro gram hepsinden mevcut beklemedeyiz çıkanı bende gözden çıkarırımO

0

zirve35 ()

bende kırmızı hat numarası var : ))

masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)

0

Opti ()

Bişey olduğu yok irem bekleyeceğiz. Panikle yanlış hamleler yapmadan beklemeye devam edeceğiz

irem_sude için cevaplandı (yorumu göster)

0

Tayfun63 ()

Alalım mi dolar

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Diyar_ ()

abla doların son noktasi bu bence
alım yapabilirsin : ))

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

jakasti ()

Cumaya kadar izle bişey alıp satma

ayseren için cevaplandı (yorumu göster)

0

denver ()

Bari bize ayip olmasin diye bekliyoruz demeyin :)

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

irem_sude ()

Şimdi ne olacak hocam

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

1

zirve35 ()

bekliyorum ravza çok az aldım daha.

Rabia için cevaplandı (yorumu göster)

0

sebulba ()

bence bu hafta bitti

pusula için cevaplandı (yorumu göster)

0

serdar6055 ()

npara abi. burda dolar- euro- altın- çeyrek bir de parite var başka da bişey yok : )) makası da fena değil 20 pip civarı.. yani şöyle anlatıym alış= 1, 1320 satış=1, 1340 gibi

HAZAR23 için cevaplandı (yorumu göster)

1

Rabia ()

ben teşekkür ederim, ne demek.

serdar6055 için cevaplandı (yorumu göster)

2

giryan ()

bir para birimnden diğerine geçmek

bekmans için cevaplandı (yorumu göster)

1

pusula ()

doların işi bittimi yoksa

0

efdak ()

Seni seviyoruz o yüzden zıplama çok diyoruz: ))

serpil3503 için cevaplandı (yorumu göster)

0

bekmans ()

Abritaj nedirrr bilenvarmi

0

ayseren ()

dolarda hepimiz zarardayız öyle veya böyle, burdan biraz olsun duzeltebilmek için yapmamız gereken varsa bi tavsiye lütfen beklemek dısına , cünkü bu anlaşıldı 2. 55 lere yolculuk yapıyor.. dayanmak zor o zamana kadar , ne yapalım önerisi tavsiyesi olan var mıdır?

0

jakasti ()

İnşallah hatırlatırım bu lafını

ymgurkan için cevaplandı (yorumu göster)

0

bosadamlar ()

sus artık serpıl sana 5 artı verdım sus

serpil3503 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Rabia ()

bu gün alamayız artık banka kapanıyor yarın nasip olsa duruma bakcaz inş.

Şimal için cevaplandı (yorumu göster)

0

zirve35 ()

ben tl deydim şimdi başladım almaya)

denver için cevaplandı (yorumu göster)

0

falancı ()

salmak neki hocam koku kapladı dünyayı.. P

Diyar_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

zirve35 ()

bekliyoruz diyar bizde.

Diyar_ için cevaplandı (yorumu göster)

1

serpil3503 ()

sana söylüyorum kızım sen anla abi diyor : ))

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

denver ()

Wayy siz hala dolar mi aliyorsunuz :)

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Diyar_ ()

bu dolar dahada salacakmı

1

serpil3503 ()

beni böyle sevin sevecekseniz : ))

efdak için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

inşallah yarın 1215 e 2, 64 olurda istediğin rakamları görürsün. : ))

masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)

0

serdar6055 ()

teşekkürler : ))

Rabia için cevaplandı (yorumu göster)

0

bosadamlar ()

evet bana geldı sanırım bu laf

efdak için cevaplandı (yorumu göster)

0

Rabia ()

bende bir miktar tl var ort düşürmek istiyodum düşme ihtimali varsa beklerim.

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

1

karahilal ()

Gram konusunda @temel_teknik abimizin çalışmaları var. Kendisine sorabilir veya profilini okuyabilirsiniz.

yediha için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

Allaha emanet olunuz .. unutmayın sağlığınızdan değerli bir şey yok ark.
zararda ya da eksi de olan ark. lar az sabr..
hayırlı akşamlar AŞK ola: ))

0

Şimal ()

Karar verdin mi

Rabia için cevaplandı (yorumu göster)

0

HAZAR23 ()

hayır hangi banka... ziraata sordum orada da yok parite...

serdar6055 için cevaplandı (yorumu göster)

0

falancı ()

ulen biz ortala düşürdükçe dolar inadına düşüyo..

1

efdak ()

Işte bende onu diyorum fazla hırs iyi değil dinlemiyorki: ))

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

2. 5880 2. 6045 2. 6255 sirasiyla gelebilecek rakamlardir... kesinlikle yatirim tavsiyesi degildir... ins 2. 6255 i kirmaz : D : D artik bende korkuyom valla : ))) 2. 67 dedile gitti 2. 65 dediler gitti 2. 64 dediler o da gitti bari bu gitmesinn : )))

0

Blenderogren ()

Yeni yatırımlar peşine düşeceksen az zararla çık ama paraya ihtiyacım yok diyorsan Gramdan korkma 104 üzerine atar yakında

masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)

0

masterErhan ()

hehe bide sen dene benim telefonu kaldirmiyor : ))

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

2

Rabia ()

hayırlı olsun, kazandırır inş )

serdar6055 için cevaplandı (yorumu göster)

0

bosadamlar ()

bu yorumuna bır artı

serpil3503 için cevaplandı (yorumu göster)

1

serpil3503 ()

kıskananlar çatlasın : ))

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

masterErhan ()

tmm satmiyorum vazgectim hocam : ))
banka son anda güncelledi assa cekti fiyati..
yarina biraktim ben isimi

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

efdak ()

Ben girmeyece gim abi bence sende girme: )) yarın bakariz

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

bosadamlar ()

he valla haklsıın serpıl

serpil3503 için cevaplandı (yorumu göster)

0

pusula ()

parite dxy buralardan bir tepki vermesi lazım yukarıya

0

murat05 ()

2, 60 ihtimal dahilindedir. beklenme ihtimaldir. kesin değildir

murat05 için cevaplandı (yorumu göster)

0

bosadamlar ()

ne ısını bılcek be mustı. serpıl o hırcınlığıyla batırır hepsını: ))

efdak için cevaplandı (yorumu göster)

2

serpil3503 ()

17 de benimle girseydin karla çıkacaktın bana aç gözlü diyenede bak yine pariteye gelmeye çalışıyor : ) tencere dibin kara senin ki simsiyah : ))

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

Gülmelek ()

Zirve hanım ben 6 dan sonra işlem yapamıyorum 2. 6280 alsammı

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

falancı ()

346 dan bi miktar var satış vermesse bende varım P

dRaCk için cevaplandı (yorumu göster)

0

zirve35 ()

acele etm ben az bişi aldım. bekliyorum.

Gülmelek için cevaplandı (yorumu göster)

0

serdar6055 ()

1, 1340 dan %50 abi. 1, 14xx lere kadar bekletmeyi düşünüyorum onu. doların hali ortada. yarısı orda beklesin

HAZAR23 için cevaplandı (yorumu göster)

0

efdak ()

Sen işini bilirsin de dikkat et ama

serpil3503 için cevaplandı (yorumu göster)

0

murat05 ()

dolar almak isteyenler parçalı almalıdır. piyasada 2, 60 lar da beklenmektedir

0

guliz ()

Dolara gece bakacam ons 1218 dedi tam verdigum hedef simdi 1225 i bekkeyecez onu gecerse ana hedefimiz ne? 1252 diyor gunkerdir duaunuyirum 40 dolarlik hareket gerekliydi ya asagi 1141 diyecekti uada 1225 diyecekti. umarim hedefe ulasiriz yarin onemli veriler var almak isteyen yarin saat 3. 5ta ons guncelleme saatiyle alim yapabilir ytd

adem19 için cevaplandı (yorumu göster)

0

obacan ()

düşünmüyor değilim kalınabilir başka varmı

dRaCk için cevaplandı (yorumu göster)

0

bosadamlar ()

5000 dolar gırelım

efdak için cevaplandı (yorumu göster)

0

zirve35 ()

önce 1. 1355 ordan dönebilir direnç noktası dikkatle izle.

BlackkEagle için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

ağzını hayra aç : ))
2, 62 altına düşmücek de. :)

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

1

serpil3503 ()

şekil a ben : ))

dRaCk için cevaplandı (yorumu göster)

0

efdak ()

Girersek kapanışta çıkış vermez gece ne olacağı belli degil

bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

çıktığı gibi düşüyorsa düştüğü gibi de çıkacaktır nasılsa)

aygun için cevaplandı (yorumu göster)

1

zirve35 ()

obamaya teleon açıyorum bekle hemen)

masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)

0

dRaCk ()

Paritede kalacak var mi aksam?

0

Diyar_ ()

slm hocam

dolarda halen bekletiniz aynı yöndemi..

Napoleon_Bonaparte için cevaplandı (yorumu göster)

0

BlackkEagle ()

kardeş çıkış hedefimiz kaç söylesene bi rakam 1. 1380 görür mü ki

||aldehit__06|| için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

belki yarın dolar 2, 61 olacak. istersen sat.
yarın daha düşükten dolar al.
tersi olursa karışmam ama : ))

masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)

0

zirve35 ()

2. 6160 emir girdidm orayı kırarsa eyvah eyvvah.

Rabia için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

piyasalarda hic bir zaman firsatlar bitmez demisti bir saygi deger abimiz burda... zarari olan uzulmesin hepimizin zarari var emin olunn, eAllah yardimcimiz olsun... herkese bol san diliyorum iyi aksamlar diliyorumm

0

murat05 ()

bu arada 1180 1170 arası desteğinin ısrarla zorlanmasına karşı geçit vermemesi sonrası zayıf ABD verileri satıcıların bir süreliğine kenara çekilmelerine neden olabilir. onsun 1220- 1230 arası direncine kadar önünde herhangi bir engel yok. Bu engelin aşılması ile de 1240- 50 lerden bahsetmeye başlayabiliriz. hem daha öncede beklenen 1140 lar halen beklemede görünüyor. bu tamamen tekniksel veri olup yatırım tavsiyesi değildir

0

bosadamlar ()

1, 1342 gırelım cabuk ol

efdak için cevaplandı (yorumu göster)

0

serpil3503 ()

mustafa şimdi 3. kez pariteye geçtim bugün ve paritedede kalacağım iyi akşamlar şükür bu günlerimize : ))2 si gol oldu 3üsüde 90 dan olsun inşallh : ))

efdak için cevaplandı (yorumu göster)

0

masterErhan ()

bi an önce yapsin : ))

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

||aldehit__06|| ()

kankı karar senın rısklı olabılırya ben 1, 12den gırdm beklıom ama karar senın hangı banka

FinanS_MaN için cevaplandı (yorumu göster)

0

HAZAR23 ()

Serdar pariteyi nerden yaptın..?

serdar6055 için cevaplandı (yorumu göster)

0

aygun ()

saol kardes öyle yapmaya calisiyoruzda fayda etmedi )

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

bu arada
günlük en düşük alış rakamlarını paylaşayım.
usd 2, 6240
euro 2, 9714 arkadaşlar.

0

masterErhan ()

hocam acil bi akil ver simdi cok az bi zarar cikayimmi gramdan kafa kafaya denk geliyor nerdeyse , yoksa yarinami birakyim?

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

Gülmelek ()

Aldım ama biraz daha alınırmı sizce

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Düşlerin_Ressamı_01 ()

2. 60 son sonra mecburen satacağım yoksa bu gidiyor dibine dibine. : ( : ( (

0

the_KİNG ()

hayirli olsun hocam ben de artik fulll dolardayimm ins tongaya gelmeyiz biz dee : )))

adem19 için cevaplandı (yorumu göster)

0

sunshine03 ()

zaten sitedede değrli fikirleri olan 5- 6kişi var onları takip etmek yazdıklarını okumak yeterli fazla bi kişiyede kulak asmamak lazım..

nrcnft için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

yanlış adrese gelmiş: )) acizane çekinceniz varsa parçalı girin derim 5 de 1 gibi olaki çekilirse daha geriye mesela 2, 61 5 de 1 daha .. risk ve karar sizindir.. hakkınızda hayırlısı)

aygun için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

inşallah dolarda destek versinde gramın 104 lere çıksın.

masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)

0

Rabia ()

zirve bu dolar daha nereye kadar salar kendini?

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

efdak ()

Yok bankada dolar euro harici yok olsa dolardan girip riyal dan cikardim: )) sen ne ettin pariteden ciktinmi

serpil3503 için cevaplandı (yorumu göster)

0

sinsi16 ()

dolar sabaha 2. 70 olsa fena mı olurdu

0

the_KİNG ()

sanki onu bekliyor... kotu gelmesi durumunda dolar 2. 62- 63 ons 1195 uzerine atacak sanki... ama iste dedigim gibi kalici olmasi lazim 3 kez 1198- 9 dan dondu bu sefer donmez insaallah deler gecerr : ))) yatririm tavsiyesi degildir ... dolarcilar la onscularin savasi bakalim kim kazanacak ... gonlum onsdan yana

https: //altin. in/bildirim
yani keske 1198 i takip etseydiniz gectigi gibi dalardiniz ama kismet uzulmeyinn ve sunu unutmayuin piyasaalarda hic bir zaman firsatlar bitmez...

altindoktoru için cevaplandı (yorumu göster)

0

bekmans ()

2. 71 den aldigim dolar elimde patladi bu dolarla neye gecersem en az sarsintiyla bu durumu atlatabilirim ruble parite euro yen

0

masterErhan ()

umarim artar: ))
gram ons sayesinde biraz cikti nekadar dayancak bakalim

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

zirve35 ()

yapar ama daha değil)

masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)

0

murat05 ()

dolarda 2, 630 bandının geri çekilmesi ile biraz daha gevşeme oldu. fakat temel açıdan düşüşü destekleyecek nedenler yok. ona dikkat edelim. onsun yükselmesi dolara çok baskı kuruyorrr

0

zirve35 ()

aldım çok az.

al_sat_ekonomiye_can_ver için cevaplandı (yorumu göster)

0

adem19 ()

ben gramı dolara geçtim 38, 62 den hayırlısı bakalım

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

1

Ebay06 ()

Parite cikis nezaman sedat

sdt_06 için cevaplandı (yorumu göster)

1

serpil3503 ()

cengiz abide nasıl kıskandı benim son golü ama : )))

efdak için cevaplandı (yorumu göster)

0

aygun ()

cakiye sormustum dolar daha asagi gidermi alsakmi sasirdik kaldik)

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

serpil3503 ()

hayırdır ons mu aldı sen : ))

efdak için cevaplandı (yorumu göster)

0

sdt_06 ()

Kaçtan. Hayırlı olsun

sehoo için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

1208 uzerinde kapatirsa ons gunu guzel birsey onscular icin... yok kapatamazsa basladigimiz yere donebiliriz yatirim tavsiyesi degildir...

0

ultrAslan ()

93, 86

az önce 93, 71 den döndü.

pusula için cevaplandı (yorumu göster)

0

sehoo ()

sedat bem ciktim dolara dondum

0

serdar6055 ()

%50 girdim hocam sıkıntı olmaz : )) diğer yüzde elliyi 1, 1175 görürse anca alırım. doları zaten tlye çeviremiyoruz. varsın orda beklesin. ama dolar bu haldeyken çok bekletmez

fatihbat için cevaplandı (yorumu göster)

0

AYN ()

Alkışlıyorum

dolarcan için cevaplandı (yorumu göster)

0

Düşlerin_Ressamı_01 ()

2. 70. 32den aldım ben almaz olaydım.

0

sebulba ()

al sat para bırakmaz .. orta uzun vade yapın dolarda

0

Şimal ()

Ravza napıyoruz

0

nrcnft ()

Gerçi kimse bu doların gideceğini bilmiyordu. Körün attığı taş misali mesela ben şimdi yazayım dolar 2. 80 olacak. Burda dursun 2. 80 olunca gelir alın ben demiştim derim. 2 gün sonra da dolar fena çakılacak yazacam hangisi olursa onu alıntılayıp göstercem size : ) nasıl fikir. Bunu yapanlar var ciddi söylüyorum bak

sunshine03 için cevaplandı (yorumu göster)

0

efdak ()

Teşekkürler ons: ))

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

ne aşağı salarmı anlamadım?

aygun için cevaplandı (yorumu göster)

0

pusula ()

endeks kaçta ahmet

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

2. 6318 ile full dolardayim... dolarci arkadaslar sizinleyim simdi... ama doalr artacak demeyecemm neyse oo : ))) ama insaallah buradan doner diyecegimm : ))) herkese bol sans hakkimizda hayirlisi

0

Opti ()

ben hiç anlamıyorum pariteden sizi yanlış yönlendirmek istemem

behiye için cevaplandı (yorumu göster)

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

aynen öyle kardeş işte veri meri hikaye kalıyor bazen. endeks veriden önce son 93, 74 e değmiş en azından orayı görmeliydi ahmet

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

adem19 ()

gramı dolara geçtim 38, 62 den

0

ultrAslan ()

inşallah abim.

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ubergold ()

70ten 62 ye düşmüş dolar illahi düzeltmesi vardır daa bunun : ) parçayı aldım üstüne yattım bakalım nolcak

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

1

Opti ()

Herşey olabilir çünkü 1 haftadır hiç normal şeyler olmuyor. TR verisinde bütçe açığı var verilerimiz kötü ekonomimiz kötü TL değer kazanıyor. Anlamış değilim

AYN için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

ons düşüşte
dolar endeksi arttı. beklicem biraz daha. belki 18 den sonra artar euro ne dersin?

masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)

0

adem19 ()

valla yaptık bir iş 38, 62 den geçtim 38, 77 vermişti geçmedim onsun düşmesi lazım kar için

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

pusula ()

valla birkaçtane veri üst üste iyi gelsin dolar durmaz fırlar yukarıya

0

ALTINBAZ ()

Veri hikaye beyler cikmasini isteyenler olursa veri dinlemiyor

0

fatihbat ()

Hoca benim cikis yaptigim yerden girmissin ilkini erken ciktin sen umarim 2 girisin uzmez seni

serdar6055 için cevaplandı (yorumu göster)

0

behiye ()

Parite en fazla nereye cikar hocm

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0

dolarcan ()

aman hocam ortalama düşssün diye pariteye sarıldık : )))

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTINBAZ ()

Veri kotu geldiydi dolar. cikti

0

Şimal ()

Veri noldu

0

Opti ()

Dolara baskı olsunda nereden olursa olsun : ))

ubergold için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

5, 5 kuruş oh çok iyi. sevindim pox : ))

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

masterErhan ()

DOlara nazaran euro saglam duruyor

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

onsta çıksın tabi, senin desteğin önemli: ))

efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)

0

MACERACI ()

dolar dıbı gördü bu kez çıkışı hızlı olacak

0

aygun ()

dolar alalimmi dönüyomu dolar ustad

cakii için cevaplandı (yorumu göster)

0

apomek ()

Kopugu aldik ustam==)

yellen için cevaplandı (yorumu göster)

0

ubergold ()

hakkaten euro verileri kötüydü sabah neyse euro şimdi de o : ) ilginc

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

baksana arttığı ettiği yok. düşüyor sanki.
normalde 1, 350 üstü demeliydi. bu iğrenç verilerle.

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

AYN ()

Abi ben bu işten hiç anlamam ancak, sanki bu akşam parite çökecek dolar yükselecek hissine kapılıyorum

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0

efervesan_tablet ()

ons da yükselecek: )))
2. 65 ten döner diye tahmin etmiştim döndü gibi: )))

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

kanaatkar63 ()

hani niye inmiyor bu dolar

pusut044 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Düşlerin_Ressamı_01 ()

Merhaba ben satmayaacağım dediksire dolar düştükçe düşüyor helal helal helal olsun ölümüne kadar devam diyorum ki BEDAVA OLSUN BEDAVA.

0

FYPOX4 ()

dün 2. 6848 çıktım bimaş aldım
bugün bimi verdim 2. 6295 aldım
(not: bim işin şakası bim yok=)

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

yellen ()

dolarda köpük kaldımı acaba

0

sdt_06 ()

Seho ons dönüyor sanki az sonrra iyi rakamdan çıkıcam. Aklında olsun. Sen bilirsin bu kendi kararım

sehoo için cevaplandı (yorumu göster)

0

Opti ()

birazda parite düşmeli ki doların önü açılsın

ubergold için cevaplandı (yorumu göster)

0

firatguler ()

ons dönüş yaptı gibi

1

geceyolcusu ()

Ulan 2. 695 den dolar alırken ne rahattım şimdi 2. 62 den almaya tırsıyorum

0

efervesan_tablet ()

akşam saat 8 de 10 yıllık tahvil ihalesi var.
dolar biraz yükselebilir.
petrol stoklarının azalması doların düşüşünü durdurdu:
20: 00 USD 10 Yıllık Tahvil İhalesi

0

the_KİNG ()

ortalamayi 2. 6307 olarak tutturabildik yaww ... 2. 62xx di hedefimm... neyse artik... : )))

0

ubergold ()

ee dönsün da sabahtan beri yükseliyo sıra dolarda şımdi

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0

Rabia ()

kusura bakmayın yeni mesajı gördüm, parite düşerken dolardan arbitrajla euroya geçiş parite yükselirken eurodan dolara geçiş yapıyorsunuz böylece dolarınız artıyo. biz yeni çıkış verdik girmek istersen pariteci arkadaşları takip edersin bilmiyosan takipsiz işlem yapma zarar edebilirsin dikkatli olman lazım.

Hasançakıcı_ için cevaplandı (yorumu göster)

0

balkesli_efe ()

aha dolar çıkmış

0

sunshine03 ()

sevgili kardeşim bir üst yazında demessinki keşke 2. 70 satsaydık zarar az olcaktı sanki dolar 2. 66 aldığında yine dalacaktın almaya 2. 65 düştüğünde yine dalcaktın almaya bu böyle devam etcektii tabiii zararında artcaktı bence bu fikride düşün: DD

nrcnft için cevaplandı (yorumu göster)

0

rotasız ()

olan oldu arkadaşlar önümüze bakacak olursak orta vade için ne alınabilir fikri olan var mı?

0

aygun ()

daha asagi salarmi alalim mi ustad

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

serdar6055 ()

bence onlar da çuvalladıklarının farkındalar da sesleri çıkmıyor hiç

dolarcan için cevaplandı (yorumu göster)

0

Opti ()

sanırım onsun direnci 1216 dan döndü

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

evet onunda dezavantajı o.. bizim tlfdaki prog gibi saliselik.. hayırlısı dediğim gibi 1380 lerde çıkarsın inş : ))

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

apomek ()

Dolarda yukarilarda maliyet olustu. bugun panikle herkes dolar satti. araci kurumlarin elindeki dolar bu panik ortaminda elden cikmaz. duzeltmesini yukari dogru yapacaktir...

0

ultrAslan ()

dalga geçme. dün kaçtan çıktın bugün kaçtan aldın patron :)

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

1

serdar6055 ()

aynen öyle. fırsatlar bitmez. iyi yerden almak önemli. banka kapanışına az kaldıgı için ben de %50 ile girdim.

Rabia için cevaplandı (yorumu göster)

0

AYN ()

Eyvallah abi, bizde de öyle.

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

sdt_06 ()

Seho tek öekimcem gece 2, 56 ya şelale olması doların, emin olmak zor

sehoo için cevaplandı (yorumu göster)

0

Opti ()

Olabilir mantıklı

AYN için cevaplandı (yorumu göster)

1

sinsi16 ()

halan mayıs sonuna kadar 2. 80 iddaaam dvm ediyor ve gelecekte

0

altindoktoru ()

ons uctuu zarar buyukk

the_KİNG için cevaplandı (yorumu göster)

0

tutamayankamon ()

ALLAH'tan bugün çok keyifliyim, bu dolar dahi moralimi bozamadı, ne hali varsa görsün, nasıl olsa gene çıkacak, stoploss şu an düşünmüyorum, ortamlamam 6456 çok kötü değil 62 altına giderse stoploss yapabilirim

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

le gett birde tehdit ediyor artizzz gelde görekk: )))

cakii için cevaplandı (yorumu göster)

0

al_sat_ekonomiye_can_ver ()

Aldn mi hiç elinde var mi dolar

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

sehoo ()

cumaya kadar beklesekmi acaba

1

FYPOX4 ()

full artı full bizde parça yok: ))

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

Umutca ()

Arbitrajdada aynı kural değil mi

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0

AYN ()

Abi sanırım durum şöyle izah edilmişti: kötü veriler abd yi faiz arttırımına yaklaştırıyor yani dolar up ancak iyi veriler faiz attırımından uzaklaştırıyor, yani dolar down. Öyle bir yorum okumuştum. Ne derece dogru bilmiyorum.

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0

the_KİNG ()

2. 6336 dan bir parca daha aldim malesef : ))) yatirim tavsiyesi degildir

0

masterErhan ()

ah su dolar simdi biraz atak yapsa cok rahat 104- 5 ler gelir

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

sdt_06 ()

Seho en para mı senin

sehoo için cevaplandı (yorumu göster)

1

ultrAslan ()

niye full almadın parçalı almışsın patron

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

cakii ()

görürsün sen

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

uludag_016 ()

abim yarını bekle bence veya önümüzdeki günlerde bence hedef 87000 üzeri endeks artınca bankalar zaten artıyr benim akgrt çok zayıf bu defa normalde bugün 2. 30 üzer, nde olması gerekirken 2. 25 lerde bekletecek sanırım umarım yarın talep olurda artar senden yorum alabilirmiyim girdiğim zaman bakarım ne olur benim sonum : ))

HBV için cevaplandı (yorumu göster)

0

Opti ()

Bencede öyle ama karara sizin tabiki. Altın daha çok artar diye düşünüyorsanız o zaman farklı

gokçeyigitalp için cevaplandı (yorumu göster)

0

dolarcan ()

bak şuda olabilir yellen güçlü dolar istemiyor önce doların gazını alıyorlar sonra rahat rahat faiz artıracaklar

serdar6055 için cevaplandı (yorumu göster)

0

nrcnft ()

Bu saatten sonra tabiki satılmaz. 2. 70 lerde 69 larda satılabilirdi... Millet 2. 60 olunca gelip ben 5 gün önce söylemiştim baaak diye gözümüze sokuyor. Kardeşim yazsana o zaman '' FIRSAT VARKEN AZ BİR ZARARLA KAÇIN ARKADAŞLAR DOLAR ÇAKILACAK '' Yazda biz de sana dua edelim

Voodoo için cevaplandı (yorumu göster)

0

sehoo ()

Tamam bende bekliyorum ozam

sdt_06 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Opti ()

Hayır. Örnek veriyim parite 1210 diyelim ve doları euro yaptık parite 1210 üzerine çıktıkça siz kar edersiniz. 1260 oldu diyelim o anda euroyu dolar yaparsanız ilk girdiğinizden daha fazla dolarınız olur

Umutca için cevaplandı (yorumu göster)

0

kilicbaligi ()

Parite olmasaydi su an 1000 lira zarar vardi ama. Neseki varki su anda kafa kafayayom : ) ortlmm 2 63 2 70ten cktim 3 haftada gecede partede klblirim

0

kanaatkar63 ()

ne oldu 2, 6230 dan aşağıya inmeyecek demedim mi

pusut044 için cevaplandı (yorumu göster)

0

rotasız ()

öyle görünüyor malesef..

nrcnft için cevaplandı (yorumu göster)

0

sdt_06 ()

Beklemedeyim Benim en para saat 6 da kapanıyor. Kapanmadan dolara geçicem mutlaka

sehoo için cevaplandı (yorumu göster)

1

pusula ()

: )) son tepe destek oldu düşündüğüm gibi ama ihaleye talep azdı yarın biraz toplaması lazım verilere kadar

FYPOX4 için cevaplandı (yorumu göster)

0

altindoktoru ()

dolar toparlanıyor

0

kanaatkar63 ()

evet 2, 6230 aşağı inmez geri döner dedik 30 dk önce

0

ultrAslan ()

hiç te rahat değilim hocam.
bi veri açıklanıyor. banka veri ile aynı salisede güncelliyor.
o yüzden çoğu zaman parite yapamıyorum. en. p. gibi değil yani.

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

yunus26 ()

Akşama euro ile mi irelim dolar ile mi?

0

nrcnft ()

Algılamasına gerek yok. Bana da bir kere veri berbat aman dolar düşecek deyip durdular dolar bir çıktı inanamazsın. O günden beri veri benim için hikaye doların çıkması isteniliyorsa çıkartıyorlar bu kadar basit

rotasız için cevaplandı (yorumu göster)

0

sehoo ()

sedat pozisyon ne

0

zirve35 ()

dolar yükselirken gr da gider tahminim)

masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)

0

denver ()

Ben anladim Dolar sopa istiyor :)

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0

adem19 ()

öyle yapıp bekleyim ons çıkacagı kadar çıktı gram artırmış olurum

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

hakan07 ()

Hocam kabak gibi belli neden oldugu bi is dondugunu 7 yasindaki cocuk bile anladi artik o isi cevirenlerin insafinda bekliyoruz iste

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0

homezeli ()

Günü değerlendirdiğimizde günün zirvesi olarak kaydedilen 2. 6705 direnci önemlidir. Kur eğer bu bariyer altında kalmayı sürdürürse aşağı yönlü baskısını 2. 6255 desteği altına sarkıtabilir. Bu da 2. 6045 ve 2. 5880 desteklerinin gündeme kalmasını sağlayabilir. Kur da yaşanılan düşüşlerin sonlanma düşüncesini konuşabilmemiz içinse 2. 6405 direncinin geçilmesi gerektiği unutulmamalıdır. Pivot: 2. 6705Destek: 2. 6255- 2. 6045- 2. 5880Direnç: 2. 6470- 2. 6705- 2. 7050

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

evet bencede bu verilere en az 1350 ve üstü görmeliydi diye düşünüyorum.. öyle rezaletki veriler ne halt edeceğeğini şaşırdı: )))

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

0

tutamayankamon ()

15: 30 USD Üretici Fiyat Endeksi (ÜFE) (Aylık) (Nis) 0, 2% 0, 2%

işimiz yarınki bu veriye kaldı oda kötü gelirse hep beraber halay çekeriz artık

0

Voodoo ()

Satatlım satmasına da nereye kadar gideceğini bilsen keşke. Tekrar dönermi, acaba sahte düşünmü falan filan dibe kadar gidiyoruz. bilgi olmadan sanıl zararına satılır.

nrcnft için cevaplandı (yorumu göster)

0

sinsi16 ()

VERİ MERİ BOŞ İŞ dolarda çıkaçağı varsa çıkıyor ztn para babları alıyor şimdi

0

falancı ()

346 dan bir miktar parite bakalım.

0

mustatt ()

veri iyi gelmedi allahtan iyi geldinmi düşüyor kötü geldinmi çıkıyor

1

Rabia ()

bizde bekleriz sorun yok nasip olsa fırsatlar çıkar inş. : ))

serdar6055 için cevaplandı (yorumu göster)

0

Altıncıkız ()

Teşekür ederim şimdi okuyorum aklıma takılan birşey olursa tekrar rahatsız ederim

Blenderogren için cevaplandı (yorumu göster)

0

serdar6055 ()

son 1 ayda 1 tane adam gibi veri gelmedi ya

dolarcan için cevaplandı (yorumu göster)

0

FYPOX4 ()

ben aldım dolar hakan yetmezmi, ünlü işadamı POX bim hissesini satıp tekrardan 500000000$ aldı bugün altyazı geçiyor bloomda aç bak tv'ye.

pusula için cevaplandı (yorumu göster)

0

schneider ()

1700 dakı veri iyi geldi dolar düştü
17 30 dakı kötü geldi dolar yükseliyo
senin veri anlayışına tüküreyim dolarrr

0

denver ()

Alkışlar 2, 63 geldi :)

0

asel3461 ()

Hay agzina saglikk

nrcnft için cevaplandı (yorumu göster)

0

al_sat_ekonomiye_can_ver ()

Ya buradan yukarı artik burası son durakti inenleri bıraktı yukarı çıkanları topluyor resmen

0

Opti ()

Veri iyi geliyor dolar düşüyor veri kötü geliyor dolar yükseliyor ne iş anlayanınız varmı ?

0

adem19 ()

abla 102 den aldıgım 128 gram vardı şimdi onda kardayım direk dolaramı geçsem yoksa gram satıp dolarmı alsam bu makas fazlamı 38, 70 39, 12

guliz için cevaplandı (yorumu göster)

0

zirve35 ()

direk geçmen daha karlı değilmi 2 kere masraf etmesin.

adem19 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ALTINBAZ ()

Onumuzdeki gunler veri varmi

0

ÖZ_TAN_ANKA_1 ()

eyw hocam hep birlikte görelim inş... sen trg da rahatsız tabii akşam işlem şansın var: ))inş 1380 lerde bozarsın ne diyimm

ultrAslan için cevaplandı (yorumu göster)

2

nrcnft ()

Zararına satma diyenleri de artık anlamıyorum. 2. 70 lerde zararına satsaydık keşke.. Hep klişe ve ezbere laflar... Sabır... zararına satış yok... Çok mantıksız. Zaten sabırdan başka çare yok... Ama daha da düşeceği ihtimal veriliyorsa daha altlardan almak için neden ufak bir zararla satış olmasın. *?

0

Altıncıkız ()

Dolar bu kadar düşükken gramdan ümidim yok

0

ALTINBAZ ()

Baska veri varmi agalar

0

masterErhan ()

zirve hanim : )) dolardan darbe yedim ama gram birazda olsa tebessüm ettircekmis gibi bi görünüm veriyor : ))

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

denver ()

Bu dolari ne adam eder

0

sdt_06 ()

Seho senin işlençm de mi saat 6 da son

sehoo için cevaplandı (yorumu göster)

0

BlackkEagle ()

şu euro 3, 03lere gelse tl çıksak dolardan bi cacık olmaz

0

serdar6055 ()

endeks de çok salmadı. daha dgorusu salacak yeri kalmadı galiba : ))

Rabia için cevaplandı (yorumu göster)

0

merimeri ()

gece işlem yapamıyorum sabaha kalsam ne olur sence

zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)

0

ultrAslan ()

normalde 1, 1350 olması gerekmiyor muydu?

ÖZ_TAN_ANKA_1 için cevaplandı (yorumu göster)

0

tutamayankamon ()

acaba nerden dönecek bu dolar bekliyoruz hala bugün umut yok artık

0

zirve35 ()

birşey değil aman dikkat.

Rabia için cevaplandı (yorumu göster)

0

sehoo ()

guliz hamim cikalimmi

0

obacan ()

veriler işe yaramadı parite çıkmıyo

0

gokçeyigitalp ()

Dolarin cikmasini beklemek daha mantikli bu durumda

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0

mypat ()

usd ruble 489

0

ymgurkan ()

ben 250 lerden bahsetmiyorum burdakile gibi? bugün ki verilerin son 4- 5 dönemdir iyi gelmediği ben dünden beri söylüyorum. iyi gelmezse hiç düşünemiyorum diye yorumlarım var açar bakarsınız. ama ben doların geçici bir gevşemede olduğu tezini savunuyorum. dönüşü muhteşem olacak

jakasti için cevaplandı (yorumu göster)

0

rotasız ()

veriler berbat kur daha algılamadı sanırım...

0

Umutca ()

Parite yükselince dolara geçince dolar arttırılmıyor mu?

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0

dolarcan ()

resmen yellen faiz artırımı istemiyor

serdar6055 için cevaplandı (yorumu göster)

0

zirve35 ()

gece işlem yapman varsa izle daha sonra çıkarsın ilk direnç 1. 1355 sonraı 1. 1390 na göre çıkarsın.

merimeri için cevaplandı (yorumu göster)

0

masterErhan ()

sensizde cekilmiyorki buralar : ))

asude için cevaplandı (yorumu göster)

0

sdt_06 ()

Güliz hanım pariteye devam edelimi , yeni grafik varmı

guliz için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır.
Kurallar !

Yorum yazın:

(ad ve soyadınız)
Kalan karakter sayısı: 1000

TL / Gram / Altın Çevirici

  • Gram Altın
  • Çeyrek Altın
  • 22 Ayar Bilezik

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 03 Tem 10:00
  • Amerika(New York) Kapanış: 03 Tem 00:00
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Açılış: 03 Tem 07:00
  • Avustralya(Sidney) Açılış: 03 Tem 03:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Kapanış: 02 Tem 23:00
  • Çin(Şangay) Açılış: 03 Tem 04:30
  • Endonezya(Jakarta) Açılış: 03 Tem 05:30
  • Güney Kore(Busan & Seul) Açılış: 03 Tem 03:00
  • Hindistan(Mumbai) Açılış: 03 Tem 06:45
  • Hong Kong(Gang Seng) Açılış: 03 Tem 04:30
  • İngiltere(Londra) Açılış: 03 Tem 10:00
  • İspanya(Madrit) Açılış: 03 Tem 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 03 Tem 10:00
  • Japonya(Tokyo) Açılış: 03 Tem 03:00
  • Kanada(Toronto) Kapanış: 02 Tem 23:00
  • Pakistan(İslamabad) Açılış: 03 Tem 08:00
  • Türkiye(İstanbul) Açılış: 03 Tem 09:30
  • Yeni Zelanda(Wellington) Açılış: 03 Tem 01:00
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!