ALTIN ONS

$1222.5250

Güncel: 02:46:56

USD/TL

5.5960

02:46:56

EUR/TL

6.4479

02:46:56

PARİTE

1.1499

02:46:56

STERLİN

7.3465

02:46:52

GÜMÜŞ

2.6311

02:46:56

XAG

14.6195

02:46:56
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1499 02:46:56
EUR 6.4479 02:46:56
USD 5.5960 02:46:56
ALTIN ONS $1222.5250 02:46:56
  • Güncelleme: 02:46
  • Alış (TL)
  • Satış (TL)
  • Durum
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
Sayfa 4 - Son yorumları görmek için tıklayın.

0BeğenmedimŞikayet

Papel_De_Papel ()

Eyvallah en sevdiklerimden bir soda alıp geçiyorum balkona :)

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Tesla_Gun ()

Başın sağolsun kardeşim. Yaaa bi de ölüm var di mii bak:( iste yalan dünya ne kadar yalan olduğunu böyle hatırlatıyor bize. Allah sabır versin.

AslanBaşak için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

AslanBaşak ()

EyvAllah abi

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tesla_Gun ()

Estagfurullah kardesim. O zaman sana bir Europe- Final Countdown diyelim @Papel_De_Papel ve hep beraber dinleyelim.

Papel_De_Papel için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

AslanBaşak ()

Abi halimize Şükür diyelim. Dün kuzenim vefat etti, bugün defnettik:(( Sağlıktan ötesi yok... Ben zaten zararına satıştan tırsıyorum. Satarım, bir bakmışım artmış kahrolurum. Bugün sabah ben de maalesef doların 1/4'ünü 1,3182 den sterline döndüm. Dönmemle çatır çatır aşağıya gitmiş:((

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Papel_De_Papel ()

Abi sorma o aralara uzun bir süre ö ve ü yazarak okudum :)

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

katu ()

ö ve ü olacak :)

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tesla_Gun ()

Biliyorum abi gördüm bunu. Bugün epeydir ilk defa kendime kızdım bu yüzden. Dün bi parca almıştım. Bugün üstüne 3 parca daha koydum. Bile bile lades.. Neyse artık olan oldu artık 1/3 sterlin elimde. The.. sa May abla da atarlanmasa iyiydi ama:) Bahtsız bedevi miydi yoksa deve miydi o:))?

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gnlde ()

Alt yorum du açılabiliyor mu...

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gnlde ()

Evet yanlış yazılmış. İki tane "e " eksik "n " nin önünde ve ardında. :)

Papel_De_Papel için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gnlde ()

Ahanda bu da grafiğin açılabilen hali. Dxy.


#13291321 Grafik detay ve yorumları

1BeğenmedimŞikayet

katu ()

ve aleyküm selam

Papel_De_Papel için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Papel_De_Papel ()

Sizi kaçırmışım hocam çok özür dilerim ben böyle gergin olduğum zamanlarda gnlde :) I of the tiger gibi şeyler seviyorum gaza getiriyo :) yanlış yazmış olabilirim Rocky 4 te idi galiba.

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gnlde ()

@Tesla_Gun mesaj sanaydı. Sterlin parite ile ilgili.

0BeğenmedimŞikayet

Tesla_Gun ()

Onu iki hafta oldu takipten çıkardım. Çok geç kaldım. Bana bi zararı olmadı gerçi çünkü onunla işlem yapmadım. Ama bana dokunmayan yıl.. bin yıl yaşasın yok!

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gnlde ()

Kankiiimmm... nereyesun... @eurotl

Sana gelsin... " Koyverdun gittun beni oy koyverdun gittin benu.."

0BeğenmedimŞikayet

Katran ()

Gelmedi hocam.

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Egea ()

Gelmedi @gnlde

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Egea ()

Terastayım ben dumanla haberlesiyorum :)

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gnlde ()

Aleykümselamlar :)))

Papel_De_Papel için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gnlde ()

Alg yorum ve grafik geldi mi?

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tesla_Gun ()

Gözünden hiçbirşey kaçmıyor hee:) nereye çıkıyordu onu da de bari:))

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tesla_Gun ()

Aleyküm selam. O yokken nöbetçi dj benim:) buyrun ne tarz istersiniz:)?

Papel_De_Papel için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Egea ()

Dedikodu olmasında 10bin takipçisi var. :)

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Papel_De_Papel ()

Herkes buradaymış selamlar

@gnlde @gariban1 @Sledgehammerrr @katu @Rahmetliolduk da gelse bi şarkı verse :)

0BeğenmedimŞikayet

Tesla_Gun ()

Evet aynı isim. Boşverr dedikodusunu yapıp günaha girmeyelim

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tesla_Gun ()

Kardeş hoşgeldin. Özetleyim ben sana. Tersteyim- terstesin- terste ve çogul ekleri:))

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

katu ()

benim kabusumda bile yer almayacak işleri kirpiğinin ucu titremeden yapanlar var

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Egea ()

Hangi durumlar.. :)
Tersteyim..

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır.
Kurallar !

Yorum yazın:

Kalan karakter: 5000

TL / Gram / Altın Çevirici

  • Çeyrek Altın
  • Gram Altın
  • 22 Ayar Bilezik

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

#Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

#Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 18 Eki 10:00
  • Amerika(New York) Açılış: 18 Eki 16:30
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Açılış: 18 Eki 07:00
  • Avustralya(Sidney) Kapanış: 18 Eki 08:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Açılış: 18 Eki 16:00
  • Çin(Şangay) Açılış: 18 Eki 04:30
  • Endonezya(Jakarta) Açılış: 18 Eki 05:30
  • Güney Kore(Busan & Seul) Açılış: 18 Eki 03:00
  • Hindistan(Mumbai) Açılış: 18 Eki 06:45
  • Hong Kong(Gang Seng) Açılış: 18 Eki 04:30
  • İngiltere(Londra) Açılış: 18 Eki 10:00
  • İspanya(Madrid) Açılış: 18 Eki 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 18 Eki 10:00
  • Japonya(Tokyo) Açılış: 18 Eki 03:00
  • Kanada(Toronto) Açılış: 18 Eki 16:30
  • Pakistan(İslamabad) Açılış: 18 Eki 08:00
  • Türkiye(İstanbul) Açılış: 18 Eki 09:30
  • Yeni Zelanda(Wellington) Kapanış: 18 Eki 07:45

Ekonomi takvimi

  • JPY18 Eki 00:00

    Bank Of Japan Vali Kuroda Konuşma

  • AUD18 Eki 00:30

    İstihdam Değişikliği SaŞimdi: | Tahmin: 15,00 | Önceki: 44,00

  • AUD18 Eki 00:30

    İşsizlik Oranı SaŞimdi: | Tahmin: 5,30% | Önceki: 5,30%

  • AUD18 Eki 00:30

    Katılım OranıŞimdi: | Tahmin: 65,70% | Önceki: 65,70%

  • JPY18 Eki 00:30

    Bank Of Japan Vali Kuroda Konuşma

  • CNY19 Eki 02:00

    Gayri Safi Yurtiçi HasılaŞimdi: | Tahmin: 6,60% | Önceki: 6,70%

  • CNY19 Eki 02:00

    Gayri Safi Yurtiçi HasılaŞimdi: | Tahmin: 1,60% | Önceki: 1,80%

  • JPY19 Eki 06:35

    Bank Of Japan Vali Kuroda Konuşma

  • CAD19 Eki 12:30

    Perakende SatışlarŞimdi: | Tahmin: 0,40% | Önceki: 0,30%

  • CAD19 Eki 12:30

    Kanada Tüketici Fiyat Endeksi Çekirdek BankasıŞimdi: | Tahmin: 1,80% | Önceki: 1,70%

  • Takvim verileri otomatik olarak İngilizce'den Türkçe'ye çevirilmektedir. Bu nedenle çeviri hataları olabilir.
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!