ALTIN ONS

$1242.6700

Güncel: 00:33:02

USD/TL

5.3367

00:33:08

EUR/TL

6.0759

00:33:08

PARİTE

1.1364

00:33:08

STERLİN

6.7697

00:33:02

GÜMÜŞ

2.5346

00:33:00

XAG

14.7670

00:33:00
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1364 00:33:08
EUR 6.0759 00:33:08
USD 5.3367 00:33:08
ALTIN ONS $1242.6700 00:33:02
  • Güncelleme: 00:32
  • Alış (TL)
  • Satış (TL)
  • Durum
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
Sayfa 2 - Son yorumları görmek için tıklayın.

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

@zafer_durak abim alttaki mesajı okudunmu? benim için biliyorsun senin fikirlerin önemli abim

gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

İyi aksamlar kardeşim hosgeldin

Atmaca85 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Atmaca85 ()

hayırlı aksamlar

0BeğenmedimŞikayet

Furkann597898 ()

usta bedelli geldi avoda avod çöktü don kalmadı :(

zafer_durak için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Furkann597898 ()

tamam hocam satmayız da nerede satalım bir fiyat hedefiniz var mı

zafer_durak için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Abim bende bimasa sardım su sıra sence nasıl?

zafer_durak için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

zafer_durak ()

@gamzeCAN euhol sattinmi 0.600 oldu

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Sağol kardeşimde benim zarar çok

Furkann597898 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

zafer_durak ()

bekle kardeş satma ben ful avoddayim

Furkann597898 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Furkann597898 ()

inşAllah hocam sizde karla çıkarsınız..

gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

İnsallah karınla çıkarsın kardesim

Furkann597898 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Furkann597898 ()

tabiki zarardayım belki çıkar yukarı

gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Kardesim inan ben speklerdende anlamıyorum finansın almama izin verdiği hisselerden o an ki yorumlara göre alıyorum
Avotta zarardamısın

Furkann597898 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Furkann597898 ()

hocam bu kağıt spek mi anlamadım girdim galyana geldim diyebilirim :(

gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Ah o avot ahh! kaçtan girmiştin kardeşim?

Furkann597898 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Furkann597898 ()

satsam inanki yarına çıkar öyle bir durumdayım :)

gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Furkann597898 ()

çok şükür onda zararım çıktı birde başka birikimi avoda yatırdım o da zarara düştü :)

gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Ve 21 de çok sükür kardeşim zararın çıktı)))

Furkann597898 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Furkann597898 ()

aynen hocam darısı başka kağıtlara inşallah

Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Ben zaten daha stop yapmayı da bilmiyorum kardeşim ama destekten dirençten anlıyamadığımız için nereden alıp satacamızı da maalesef bilemiyoruz iste
Vkfyo kötü kactı tamda yerinde söylemıstın tebrikler!

Einol için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Einol ()

Vkfyo 3.55 oldu 5 günde yüzde yüzden fazla getiri. :) her kağıtta net belli olmayabilir ancak şöyle yapabilirsiniz stopu maliyetinizin 5-10 kademe altına koyabilirsiniz. Satış ise istediğiniz yer kimi yüzde 20 a yeter der kimi yüzde yüze. Beklentisi yüksek olanları yazarım yinede

gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

İste bu mesaj kardeşim çünkü biz alacamız yeride satacamız yeride bilemiyoruz

Einol için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Günaydın kardeşim
Yanlıs anlamazsan kardesim tespitlerin güzel borsadan anladığın belli biz acemilerin daha iyi anlaması görebilmesi için gecen vkfyo su an 172 160-190 arası alım 250-320 arası satım 159 stop seklinde ki mesajın gibi yazarsan çok makbule gecer kardesim

Einol için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Einol ()

Günaydın herkese. Bugün pegyo takip edebilirsiniz. Aynı şekilde grnyo

0BeğenmedimŞikayet

Yılmaz34 ()

@Furkann597898 sabretmenın krsılıgını bugun aldın. dıger kagıtlar patır patır yızde 4-5 duserken tekfen ayakta kaldı. yarın daha da cıkar ınsallah.

0BeğenmedimŞikayet

Furkann597898 ()

üstad bu avod nereye kadar çıkar tahmin var mı bende de var istemeden girdim çıkamadım da kaldı çyle

zafer_durak için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

zafer_durak ()

gül avoddayim. avod alabilirsin

Boing_737_800 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Furkann597898 ()

ve aleyküm selam verahmetullah kardeşim

Darkdep için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

gümüşüm ()

Ve aleyküm selam kardesim

Darkdep için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Darkdep ()

Herkese selamün aleyküm

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır.
Kurallar !

Yorum yazın:

Kalan karakter: 5000

TL / Gram / Altın Çevirici

  • Tam Altın
  • Gram Altın
  • Çeyrek Altın

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

#Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

#Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 14 Ara 10:00
  • Amerika(New York) Açılış: 14 Ara 16:30
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Açılış: 14 Ara 06:00
  • Avustralya(Sidney) Açılış: 14 Ara 01:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Açılış: 14 Ara 14:00
  • Çin(Şangay) Açılış: 14 Ara 03:30
  • Endonezya(Jakarta) Açılış: 14 Ara 04:30
  • Güney Kore(Busan & Seul) Açılış: 14 Ara 02:00
  • Hindistan(Mumbai) Açılış: 14 Ara 05:45
  • Hong Kong(Gang Seng) Açılış: 14 Ara 03:30
  • İngiltere(Londra) Açılış: 14 Ara 10:00
  • İspanya(Madrid) Açılış: 14 Ara 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 14 Ara 10:00
  • Japonya(Tokyo) Açılış: 14 Ara 02:00
  • Kanada(Toronto) Açılış: 14 Ara 16:30
  • Pakistan(İslamabad) Açılış: 14 Ara 07:00
  • Türkiye(İstanbul) Açılış: 14 Ara 08:30
  • Yeni Zelanda(Wellington) Kapanış: 14 Ara 06:45

Ekonomi takvimi

  • USD14 Ara 16:30

    Retail SalesŞimdi: | Tahmin: 0,20% | Önceki: 0,80%

  • USD14 Ara 16:30

    Retail ControlŞimdi: | Tahmin: 0,40% | Önceki: 0,30%

  • USD14 Ara 16:30

    Retail Sales Ex AutosŞimdi: | Tahmin: 0,30% | Önceki: 0,70%

  • AUD18 Ara 03:30

    RBA Toplantının Dakika

  • CAD19 Ara 16:30

    Tüketici Fiyat EndeksiŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 0,30%

  • CAD19 Ara 16:30

    Tüketici Fiyat Endeksi - ÇekirdekŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 0,30%

  • CAD19 Ara 16:30

    Tüketici Fiyat EndeksiŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 2,40%

  • CAD19 Ara 16:30

    Kanada Tüketici Fiyat Endeksi Çekirdek BankasıŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 1,60%

  • CAD19 Ara 16:30

    Kanada Tüketici Fiyat Endeksi Çekirdek BankasıŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 0,40%

  • USD19 Ara 22:00

    Fed Faiz KararıŞimdi: | Tahmin: | Önceki: 2,25%

  • Takvim verileri otomatik olarak İngilizce'den Türkçe'ye çevirilmektedir. Bu nedenle çeviri hataları olabilir.
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!