ALTIN ONS

$1231.7650

Güncel: 00:59:48

USD/TL

4.7934

00:59:54

EUR/TL

5.6227

00:59:54

PARİTE

1.1724

00:58:54

STERLİN

6.2967

00:58:54

GÜMÜŞ

2.3952

00:09:10

XAG

15.5185

00:09:10
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1724 00:58:54
EUR 5.6227 00:59:54
USD 4.7934 00:59:54
ALTIN ONS $1231.7650 00:59:48
  • Binance
    Bitfinex
    Bittrex
    BTCTurk
    Cex.io
    Kraken
    Paribu
    Poloniex
    Binance
  • Satış
  • Hacim
  • Saat
  • Durum

Grafik (Canlı)

Anlık | 1D | 5D | 10DK | 15D | 30D | 1S | 1G
Bitcoin grafiği hazırlanıyor...
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Pleistosen ()

Herkes kendine yakışanı yapar

fk1636 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

bulent_esen ()

yalan olduğunu nerden bildiniz?

fk1636 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

bulent_esen ()

7- 8 gün daha buralarda oyalanacak gibi btc

0BeğenmedimŞikayet

fk1636 ()

insanlar niye yalan söylerbbilmem

Pleistosen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

EvreninSeyyahı ()

Dikkat edin, aniden bi düşüş yaparsa elinizde kalır hepsi. :)

Pleistosen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Pleistosen ()

Özellikle zrx iyi fırsat veriyor

Pleistosen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Pleistosen ()

Dünden beri alsatlarla 1000 dolar kazandım

0BeğenmedimŞikayet

Ozkanc ()

hocam elinize sağlık
düşüş trendini kırmamız durumunda
en iyi ihtimal ne olur?

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ozkanc ()

hocam yani sat mı diyor ?
ilk grafikte 7800 gelir diyor en kötü
hatta yukarı şansı da var gibi?
yorumunuz
siz bekliyor sunuz değil. i?

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ozkanc ()

hocam yani sat mı diyor ?
ilk grafikte 7800 gelir diyor en kötü
hatta yukarı şansı da var gibi?
yorumunuz
siz bekliyor sunuz değil. i?

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

fzlt34 ()

Bu gece nöbet işe yaradı :))

0BeğenmedimŞikayet

prof42 ()

Ethereum alım zamanı arkadaşlar btc turk fiyatı yüksek tutuyor siz alın başka sitelerdeyseniz

0BeğenmedimŞikayet

Pleistosen ()

Kripto paralar ile ilgili haberler olumlu. Yakında bunu hissederiz

0BeğenmedimŞikayet

prof42 ()

bu btc türke uyuz oluyorum artık Ethereum burada düşüyor btcde fiyat düşmüyor alalım :(

0BeğenmedimŞikayet

Canfeza ()

Öngoruler bu yonde ona gore soyluyot

YaASaBıR için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

YaASaBıR ()

50000 derken, 50000 TL demek istedin sanırım. Şakacı seni?

Gezegen91672 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Narcos ()

Hayirli geceler hocam

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

C_R_ylbs ()

Bi rlc kalmis cikis yapmayan

0BeğenmedimŞikayet

C_R_ylbs ()

Oyun icinde oyun var hocam bitcoini takip edenler bcc btg busefee ters takip etti simdi listeye baktim neredeyse yuzde 90 yesil hep ama 2 gune ayarlayinca yine hepsi yuzde 15 kayıpta xvg dent npxs iotx bcn sky chat benim devamli aldigim koinler sert cikisla eridi hepsi

akrep için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

akrep ()

bıtcoın cash neden hiç tepki vermedi anlamsız şu 950 dolar seviyesnde olması gerekirdi btc 6600deyken bile bcc 840 dolardaydı

0BeğenmedimŞikayet

C_R_ylbs ()

1500 dolar cikti 2 gun icinde eskiden 400 dolar pump gelince altlar yesil oluyordu hep bence binancenin oyunu bu 2 taraftan kazanmayalim diye yaptilar ustunede dolarda cikiyordu altlarda ciksaydi herkes zarari kurtarcakti olmadi

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

bulent_esen ()

yani normalde btc değer kazandıkça alt coinler takip ediyor

C_R_ylbs için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

fzlt34 ()

Neden böyle düşündünüz anlamadım ama asıl eşim destekçi :)
Sizinki kızıyor sanırım :)

C_R_ylbs için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

bulent_esen ()

örnek, 1 eth=0, 1 btc diyelim, btc değer kaybedince, etheryumda btc bazında otomatik değer kaybediyor

C_R_ylbs için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

C_R_ylbs ()

btc duserkende dusuyor cikarkende nezaman cikicak bunlar bende onu merak ediyrm eski oynsyanlar boyle kumpasi yasadimi diye

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

akrep ()

nereye tatil

fzlt34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

bulent_esen ()

çünkü binance gibi çoğu borsalarda btc ile işlem yapılıyor, sebep bu olamazmı? yani tüm altlar btc ye bağlı, btc değeri düştükçe, altlarınki de otomatik düşüyor, ben bunu çok düşündüm, kafama yatan en mantıklı açıklama bu olabilir diye düşünüyorum

C_R_ylbs için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

C_R_ylbs ()

Esiniz kizmyormu btc bulastiginiz icin

fzlt34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

fzlt34 ()

Ne alınganlığı, neyse boşver
Bende tatile çıkıyorum eşimle, bitcoinsiz:)

akrep için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ahmet_Aktaş ()

Altları hiç takip etmedim, o nedenle inan hiç bir fikrim yok.

C_R_ylbs için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

C_R_ylbs ()

Peki hocam gecenki alt koin dususlerinden bi anlam cikaramadim ben btc sert duserken ayni dakika hepsi dusuyor btc sert cikti her koin nerdeyse yuzde 20 kaybetti ozamanlarda boyle seneryo varmiydi bu alt koinler hic eski seviyelerini görmüyor asagi salıp bi onceki degere cikinca 2 gun sonra hep yesil oluyo yeni alicilar icin kazanç sadece sonra alt koinler hareketlendi diye seviniyoruz amaçları bi parca daha asagidan aldirmak hep ayni seyi yapiyolar valla

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ahmet_Aktaş ()

Herkese iyi geceler, bol kazançlar

0BeğenmedimŞikayet

Ahmet_Aktaş ()

Yaklaşık 2 yıldır. (Büyük çıkışın çoğunu kaçırdım).

C_R_ylbs için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

C_R_ylbs ()

Hocam siz nekadar suredir bitcoin le ugrasiyosunuz aralık- 2017 de oynamisliginiz oldumu

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

prof42 ()

geçen aylarda 9 binlerden 7 binlere indiğinde böyle bir hafta bekleyip millette alım yaptırdılar sonra 6 binlere geriledi yine aynı senaryo olabilirmi sizce?

0BeğenmedimŞikayet

akrep ()

terslememiştir ahmet hoca sen btc yükselmedi diye alıngan davranıyosun ))

fzlt34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ahmet_Aktaş ()

Kimseyi terslemek gibi bir alışkanlığım yok. O grafikten bir iki yorum sonra açıklamasını yazmıştım oysa.

fzlt34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

fzlt34 ()

Ne demek :)

akrep için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ahmet_Aktaş ()

Uzun vadeli grafikler dönüm noktalarında güncellenir. Ana grafiğimde bir haftalık direnç var orası geçilmeden düşüş trendi hala masada olmaya devam edecek. Haftalık direnci yukarı kırarsak kendimize yeni bir yol haritası oluşturacağız.

C_R_ylbs için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

akrep ()

hedef 7800 şahsi fikrim ytd tamamen his

akrep için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder
Uyarı: Yorumunuzun içeriğinde hakaret, karalama, aşağılama, saldırı, küfür vb. şeyler kesinlikle bulunmamalıdır.
Kurallar !

Yorum yazın:

Kalan karakter: 5000

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

#Al/Sat Simülatörü

hemen başla›

#Açık piyasalar

tümünü göster›
  • Tüm piyasalar kapalıdır.
  • Almanya(Frankfurt) Açılış: 23 Tem 10:00
  • Amerika(New York) Açılış: 23 Tem 16:30
  • Arap Emirlikleri(Dubai) Açılış: 23 Tem 07:00
  • Avustralya(Sidney) Açılış: 23 Tem 03:00
  • Brezilya(Sao Paulo) Açılış: 23 Tem 16:00
  • Çin(Şangay) Açılış: 23 Tem 04:30
  • Endonezya(Jakarta) Açılış: 23 Tem 05:30
  • Güney Kore(Busan & Seul) Açılış: 23 Tem 03:00
  • Hindistan(Mumbai) Açılış: 23 Tem 06:45
  • Hong Kong(Gang Seng) Açılış: 23 Tem 04:30
  • İngiltere(Londra) Açılış: 23 Tem 10:00
  • İspanya(Madrid) Açılış: 23 Tem 10:00
  • İsviçre(Zürih) Açılış: 23 Tem 10:00
  • Japonya(Tokyo) Açılış: 23 Tem 03:00
  • Kanada(Toronto) Açılış: 23 Tem 16:30
  • Pakistan(İslamabad) Açılış: 23 Tem 08:00
  • Türkiye(İstanbul) Açılış: 23 Tem 09:30
  • Yeni Zelanda(Wellington) Açılış: 23 Tem 01:00

Ekonomi takvimi

  • AUD25 Tem 01:30

    RBA CPI Budanmış OrtalamaŞimdi: | Tahmin: 0,50% | Önceki: 0,50%

  • AUD25 Tem 01:30

    Tüketici Fiyat EndeksiŞimdi: | Tahmin: 0,50% | Önceki: 0,40%

  • JPY26 Tem 23:30

    Tokyo TÜFE Ex Taze GıdaŞimdi: | Tahmin: 0,70% | Önceki: 0,70%

  • USD27 Tem 12:30

    Gayri Safi Yurtiçi Hasıla YıllıkŞimdi: | Tahmin: 4,00% | Önceki: 2,00%

  • USD27 Tem 12:30

    Çekirdek Kişisel Tüketim HarcamalarıŞimdi: | Tahmin: 1,80% | Önceki: 2,30%

  • Takvim verileri otomatik olarak İngilizce'den Türkçe'ye çevirilmektedir. Bu nedenle çeviri hataları olabilir.
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!